مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد

[ad_1]

بامداداستیون هاوکینگ به تازگی توضیح داده است که چگونه یکی از معلمانش چشم‌های او را به واسطه ریاضیات به سوی عالم هستی باز کرده است؛ در حالی که بقیه معلمان از آموزش وی خسته و دلسرد شده بودند.

به گزارش دیلی‌میل به نقل از سرویس فناوری آنا، استیون هاوکینگ می‌گوید که «دیکران تهتا» معلمی بود که به او کمک کرد نخستین کامپیوترش را زمانی که فقط یک دانش‌آموز در مدرسه سنت‌آلبانز در هرات‌فوردشایر بود، بسازد. این فیزیکدان نظری خودش را یک دانش‌آموز تنبل با دست‌خط بسیار بد تعریف می‌کند که به یک‌باره با آشنایی با معلم ریاضیاتش زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود و از همان موقع، زمینه آن فراهم می‌شود که وی نهایتا پروفسورای ریاضیاتش را از دانشگاه کمبریج بگیرد.

استیون در مراسم اهدای جوایز به معلمان جهانی «بنیاد وارکی» گفت: «همه چیز از زمان آشنایی با معلم ریاضی‌ام شروع شد… عشق به موسیقی… عشق به تاریخ و بیشتر از بچه‌های دیگر عشق به علوم در من پایه‌گذاری شد.»

وی افزود: «در مدرسه من اصلا دانش‌آموزی خوبی نبودم. خیلی تنبل بودم و دست‌خطم خیلی بد بود و بسیاری از معلم‌ها از دستم خسته شده بودند. در این شرایط بود که یک معلم الهام‌بخش وارد زندگی‌ام شد». وی عنوان کرد: «کلاس وی بسیار هیجان‌انگیز بود و در مورد خیلی مسائل با هم بحث می‌کردیم. به لطف اوست که من توانستم تا مقطع پروفسورای ریاضی در کمبریج پیش بروم و بعد از آن زندگی‌ام را صرف رمزگشایی از اسرار عالم هستی کردم.»

سایت علمی بیگ بنگ

نوشته معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

برچسب‌ها کاربران کتابناک بر روی کتاب‌هایشان برچسب‌هایی می‌زنند تا دیگران آنها را راحت‌تر برچسب‌ها کاربران کتابناک بر روی کتاب‌هایشان برچسب‌هایی می‌زنند تا دیگران آنها را راحت‌تر پیدا



لینک منبع :معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد

معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد | سایت خبری تحلیلی بامداد ... bamdad.net/استیون-هاوکینگ.html‏ 24 دسامبر 2016 ... به گزارش دیلی‌میل به نقل از سرویس فناوری آنا، استیون هاوکینگ می‌گوید که « دیکران تهتا» معلمی بود که به او کمک کرد نخستین کامپیوترش را ... معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد | بامداد استیون هاوکینگ - قطره www.ghatreh.com/news/.../معلمی-استیون-هاوکینگ-دگرگون-کرد‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... بامداد استیون هاوکینگ به تازگی توضیح داده است که چگونه یکی از معلمانش چشم های او را به واسطه ریاضیات به سوی عا. تصاویر برای معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد سخنان خواندنی استفان هاوکینگ؛ فکر مرگ قریب الوقوع زندگیم را ... www.mehrnews.com/.../سخنان-خواندنی-استفان-هاوکینگ-فکر-مرگ-قریب-الوقوع-زندگیم-را-دگرگون‏ 23 ا کتبر 2010 ... استفان هاوکینگ ریاضیدان، فیزیکدان نجوم و نابغه کیهان شناسی در سخنرانی نادری که در "رویال آلبرت هال" ... اما می دانم که فکر به مرگ قریب الوقوع زندگی مرا دگرگون کرد. ... به طوریکه معلم زبان انگلیسی ام را به کل نا امید کرده بودم. مجله اینترنتی مَت مَگ - معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد matmag.ir/news/24013‏ 24 دسامبر 2016 ... به گزارش دیلی‌میل به نقل از سرویس فناوری آنا، استیون هاوکینگ می‌گوید که « دیکران تهتا» معلمی بود که به او کمک کرد نخستین کامپیوترش را ... استیون هاوکینگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/استیون_هاوکینگ‏ - ذخیره شده - مشابه اِستیوِن ویلیام هاوکینگ (به انگلیسی: Stephen William Hawking ) (زادهٔ ۸ ... کتاب طرح بزرگ او که در اواخر سال ۲۰۱۰ به چاپ رسید، جنجال زیادی به پا کرد. .... چرا حالا باید دگرگون و متحول می‌شد. .... پرش به بالا به: ۱۷٫۰ پل استراترن، ترجمهٔ بهرام معلمی. معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد – تیتر خوان titrkhon.com/1395/10/04/معلمی-که-استیون-هاوکینگ-را-دگرگون-کرد/‏ یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵. ارتباط با ما · صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان · نت خط · تیتر خوان · آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی ... آنا | استیون هاوکینگ: خطر هوش مصنوعی از نظر صلاحیت است نه غرض‌ورزی www.ana.ir/news/57726‏ - ذخیره شده 10 ا کتبر 2015 ... هوش مصنوعی یکی از مقوله‌هایی است که اخیرا استیون هاوکینگ در محافل علمی از ... نقل از Engadget، هاوکینگ اخیرا در پاسخ به یکی از معلمانی که در سر کلاس از بحث در ... مصنوعی ساخته خواهد شد که برای رسیدن به هدف نهایی‌اش به خوبی عمل خواهد کرد. ... هوش مصنوعی بتواند در نهایت دنیا را دگرگون کند، قابل اطمینان نیست. معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد | بامداد - لاودان lavdan.ir/l.php?u=معلمی-که-استیون-هاوکینگ-را-دگرگون-کرد...‏ - ذخیره شده معلمی که استیون هاوکینگ را دگرگون کرد | بامداد - لاودان. [DOC] معلولی ورای توانایی ها: زندگینامه پروفسور هاوکینگ en.iransdp.com/my_doc/.../stephen_william_hawking_53a.doc‏ - ذخیره شده کم نبوده اند انسان های بر جسته وموثری که به تسهیل و تسریع جریان های تاریخی بشر یاری ... دنیای معاصر که در عرصه دانش شهرتی جهانگیر کسب نمود؛ پروفسور استیون ویلیام هاوکینگ ... در حقیقت معلم ریاضی اش کشف کننده استعداد او در ریاضی بود. ... در سال آخر آکسفورد هاوکینگ احساس کرد در حین حرکت نامتعادل و دچار مشکل است.