مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید

[ad_1]

وب سایت سوران: ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته اند. مرغ فلورنتاین که برگرفته از آشپزی ایتالیایی است این ویژگی را دارد که با سبزیجات پخته ماهی و میگو آماده شود. پیشنهاد می کنیم این غذا را در برنامه زمستانی خود قرار دهید و از مرغ پته بازمانده از غذای ظهر یا روز قبل تهیه کنید. این کار یکی از بهترین راه های مصرف بهینه غذاهای مانده است.

 

مواد لازم:


  • سینه مرغ پخته (100 گرم / 200 کالری) 400 گرم خردشده
  • پنیر موتزارلا (100 گرم / 289 کالری) 200 گرم رنده شد
  • شیر (100 گرم / 110 کالری)  200 میلی لیتر
  • آرد (100 گرم / 360 کالری) 2 قاشق غذاخوری
  • کره (100 گرم / 737 کالری) 2 قاشق غذاخوری
  • اسفناج ساطوری (100 گرم / 25 کالری) 300 گرم
  • نمک و فلفل (100 گرم / 0 کالری) به میزان لازم

 

طرز تهیه مرغ فلورنتاین

طرز تهیه:

1- برای تهیه سس سفید کره را در یک قابلمه روی شعله متوسط داغ کنید.


2- هنگامی که کف کرد و رنگش شفاف شد آرد را اضافه و مخلوط کنید تا کاملا در کره حل شود.


 3-پس از 30 ثانیه شیر را اضافه کنید. نمک و فلفل اضافه کرده و روی شعله ملایم دائم آن را هم بزنید تا غلیظ شود.


4-اسفناج را در یک قابلمه با 3 قاشق غذاخوری آب بپزید سپس آبکش کرده و بچلانید تا آبش کاملا گرفته شود.


5- یک ظرف نسوز را چرب کنید. اسفناج را کف ظرف به صورت یکنواخت پخش کنید.


 6-نیمی از پنیر پیتزا را با مرغ و سس سفید مخلوط کنید و مایه را روی اسفناج بریزید.


7- روی آن را با پنیر پوشانده و 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید.


 8-تا پنیر روی آن آب و برشته شود. با سیب زمینی سرخ کرده یا تنوری و سبزیجات پخته سرو کنید.


نکات:


 به این غذا انواع سبزیجات آبپز را اضافه کنید.


 در بعضی از دستورهای تهیه در سس سفید ریحان ساطوری می ریزند.


 برای خوش طعم تر شدن مرغ فلورنتاین به مایه مرغ و سس قارچ سیر رنده شده و آبلیمو اضافه کنید.


 می توانید یک لایه از حبوبات آبپز مانند عدس یا لوبیا را به این غذا اضافه کرده و سیب زمینی کنار آن را حذف کنید.


خواص اسفناج:


ترشحات لوزالمعده را افزایش می دهد.اسفناج سبزی مفید برای تقویت اعصاب است.اسفناج برای رفع بیماری آسم و گرفتگی صدا بسیار موثر است.رماتیسم و نقرس را درمان می کند.برای زیاد کردن شیر در مادران شیر ده موثر است. تخم اسفناج ملین و خنک کننده است. تخم اسفناج برای برطرف کردن ورم کبد و یرقان مفید است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بای‌پس معده در این روش دو هدف مد نظر است هدف اول اینکه فرد غذای کمتری میل کند و هدف دوم این‌که روش های افزایش شیر مادران شیردهسلام و احترام به زحمت شما در کل شما تجربه و علمی را که به زحمت فراوان بدست اوردید را در رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند آکابا رژیم لاغری روزه کیلو وزن تان کاهش دهید و گرسنگی تحمل نکنیدلاغر شدن،لاغری فوری درمان های ساده و عملی انگل های گوارشینظر خود را ثبت کنید کاربر گرامی؛ سلام علیکم به حول و قوّه الهی، از روغن نباتیجامد و مایعمصرف نکنیدمضرّات روغن …جوانانِ روغن نباتی ؛ حتماً این یادداشت را بخوانند بدن انسان سه ماده حیاتی و مهم نیاز پول نیوز صمیمی گفت بانک ها از مشاوران مستقل برای توجیه طرح ها استفاده نمی کنند در این میان رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کندرژیمسلام من روز سوم این رژیم هستم از اول به نظرم سخت میامد ولی اصلا سخت نبود با توجه به من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریمسلام نظرتون چیه نوشته های اینجا رو بعد از این تو تلگرام بخونید ؟ مزایا اونجا مناسب الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شد به نحوی که از آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود …آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و بای‌پس معده در این روش دو هدف مد نظر است هدف اول اینکه فرد غذای کمتری میل کند و هدف دوم این‌که مواد روش های افزایش شیر مادران شیرده سلام و احترام به زحمت شما در کل شما تجربه و علمی را که به زحمت فراوان بدست اوردید را در رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند آکا با رژیم لاغری روزه کیلو وزن تان کاهش دهید و گرسنگی تحمل نکنیدلاغر شدن،لاغری فوری،لاغری درمان های ساده و عملی انگل های گوارشی نظر خود را ثبت کنید کاربر گرامی؛ سلام علیکم به حول و قوّه الهی، از تاریخ روغن نباتیجامد و مایعمصرف نکنیدمضرّات روغن نباتیمعرفی جوانانِ روغن نباتی ؛ حتماً این یادداشت را بخوانند بدن انسان سه ماده حیاتی و مهم نیاز دارد پول نیوز صمیمی گفت بانک ها از مشاوران مستقل برای توجیه طرح ها استفاده نمی کنند در این میان تسهیلات رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند سلام من روز سوم این رژیم هستم از اول به نظرم سخت میامد ولی اصلا سخت نبود با توجه به اینکه من من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم سلام نظرتون چیه نوشته های اینجا رو بعد از این تو تلگرام بخونید ؟ مزایا اونجا مناسب اون الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شد به نحوی که از ظهر آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود نوشته های آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و معده و



لینک منبع :از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید

از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../از-باقیمانده-غذای-ظهر-این-غذای-جدید-را-درست-کنید‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید. ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید | بدندید bedandid.com/2016/.../از-باقیمانده-غذای-ظهر،-این-غذای-جدید-را/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته اند. از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید chaharah.com/News/34834620/از‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته اند. مرغ فلورنتاین که برگرفته ... هرلحظه، از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../از-باقیمانده-غذای-ظهر-این-غذای-جدید-را-درست-کنید‏ ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته اند مرغ فلورنتاین که برگرفته از آشپزی ایتالیایی است این ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../از-باقیمانده-غذای-ظهر،-این-غذای-جدید-را-درست-کنید‏ 25 دسامبر 2016 ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید. ترکیبی رویایی از تکه‌های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30248639‏ از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید. وب سایت سوران: ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته ... آریسته - از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید aristeh.com/cooking/main.../3172-2017-01-24-18-04-52.html‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید. طرز تهیه: 1- برای تهیه سس سفید کره را در یک قابلمه روی شعله متوسط داغ کنید. طرز تهیه: 1- برای ... با باقیمانده غذاهای ظهر غذاهای جدید درست کنید - تکناز www.taknaz.net/news_detail_38337.html‏ - ذخیره شده با باقیمانده غذاهای ظهر غذاهای جدید درست کنید. مجموعه : طرز تهیه ... درست کنید. حتی می‌توانید این مواد را در ظرف کیک بریزید و در فر بگذارید و کیک ماکارونی داشته باشید . از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید - تی نیوز tnews.ir/news/7ebb76648663.html‏ 25 دسامبر 2016 ... وب سایت سوران: ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنیر آغشته به سس سفید که روی بستری از اسفناج قرار گرفته اند. مرغ فلورنتاین که برگرفته ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/153633/باقیمانده-غذای-جدید-درست.html‏ 25 دسامبر 2016 ... از باقیمانده غذای ظهر، این غذای جدید را درست کنید - وب سایت سوران: ترکیبی رویایی از تکه های مرغ و پنی-باقیمانده-غذای-جدید-درست.