مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]

[ad_1]
بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]

خبرگزاری آریا - بازوی مصنوعی دارپا که توسعه آن از 8 سال پیش آغاز شده و در سال 2014 نیز تأییدیه های لازم را از سازمان غذا و داروی این کشور کسب کرده بود، یک قدم دیگر به تولید انبوه نزدیک شد. حالا خبر رسیده که این اندام مصنوعی پیش از آنکه به منظور مصارف تجاری وارد خط تولید شود، در اختیار فرماندهان و افراد با تجربه نیروهای نظامی امریکا قرار گرفته است.
گفتنی است که اخیراً «جاستین سانچز» مدیر دفتر تکنولوژی های بیولوژیکی دارپا، دو نسخه آزمایشی از بازوهای مصنوعی luke (برگرفته از عبارت life under kinetic evolution به معنای زندگی تحت تاثیر تکامل جنبشی) را در اختیار مرکز پزشکی «والتر رید» متعلق به ارتش ملی آمریکا قرار داده تا کهنه نظامیانی که به بازوی مصنوعی نیاز دارند، بتوانند از آنها استفاده کنند.
ایده اولیه بازوی مصنوعی luke که پیش از این با نام deka شناخته می شد، توسط «دین کامن» رقم خورده بود که از مهم ترین اختراعات آن می توان به «سگ وی» اشاره کرد. دست مصنوعی مذکور قادر است تا فرمان های چندگانه را به صورت همزمان تشخیص داده و تا جای ممکن، عملکردی طبیعی از خود نشان دهد. در تست های اولیه، افراد با استفاده از این دست مصنوعی توانستند فعالیت هایی نظیر شانه کردن موی سر و باز کردن قفل درب ها را انجام دهند.
البته ناگفته نماند که توسعه این بازوی مصنوعی به این نقطه ختم نخواهد شد و دارپا در نظر دارد توسعه luke را ادامه دهد و بیش از پیش عملکردی طبیعی را برای آن به ارمغان آورد. سانچز در اظهار نظرهای خود بیان کرده است که «ما تصور می کنیم با اتصال مستقیم luke به سیستم عصبی مرکزی و پیرامونی افراد، قادر خواهیم بود عملکرد و تجربه ای به مراتب بهتر را برای آنها فراهم کنیم.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بازوی مصنوعی در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت تماشا کنید بازوی مصنوعی در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت تماشا کنید



لینک منبع :بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]

بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت ... digiato.com/article/.../بازوی-مصنوعی-luke-تولید-تجاری/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا ... است که « ما تصور می کنیم با اتصال مستقیم LUKE به سیستم عصبی ... تصاویر برای بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید] بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا ... www.aryanews.com/.../بازوی-مصنوعی-luke-در-اختیار-فرماندهان-نظامی-آمریکا-قرار-گرفت-تماشا-کنید‏ 26 دسامبر 2016 ... ظ. بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]. خبرگزاری آریا - بازوی مصنوعی دارپا که توسعه آن از 8 سال پیش آغاز ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت ... i-sel.ir/blog/بازوی-مصنوعی-luke-در-اختیار-فرماندهان-نظا/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]. خبرگزاری آریا - بازوی مصنوعی دارپا که توسعه آن از ۸ سال پیش آغاز . بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا ... tnews.ir/news/0c0676715923.html‏ بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]. دریافت خبر : دوشنبه 06 دی 1395 ساعت 1:3. خبرگزاری آریا - بازوی مصنوعی دارپا که ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت 3bune.ir/.../بازوی_مصنوعی_LUKE_در_اختیار_فرماندهان_نظامی_آمریکا_قرار_گرفت_[تماشا_کنید]‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا ... است که « ما تصور می کنیم با اتصال مستقیم LUKE به سیستم عصبی ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا | رسانه تی وی aparat.rasanetv.ir/page-970798.html‏ - ذخیره شده 17 مارس 2017 ... بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید] بازوی مصنوعی بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا ... فیت سلطان بازوی ایران - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/فیت-سلطان-بازوی-ایران‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: فیت سلطان بازوی ایران. ... فیت 38 _ سلطان بازوی ایران. پنجشنبه .... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید]. سپاه پاسداران 10 نظامی آمریکایی را در خلیج فارس بازداشت کرد/ ادعای ... www.ghatreh.com/.../سپاه-پاسداران-نظامی-آمریکایی-خلیج-فارس-بازداشت-کرد-ادعای-تماس‏ 13 ژانویه 2016 ... سپاه پاسداران 10 نفر نظامی امریکایی را که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد ابهای ایران در خلیج فارس ... برای رفع استرس این 4 راه را امتحان کنید ... بازوی مصنوعی luke در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید] ... داروی زود انزالی قبایل آمازون downloadestan.net/mag/search/?q...page=15‏ 9 ژانویه 2017 ... حال تصور کنید که با این داروی جدید، بیماران می‌توانند یک هفته را ... بازوی مصنوعی LUKE در اختیار فرماندهان نظامی آمریکا قرار گرفت [تماشا کنید].