مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد

[ad_1]

میزو در دو ماه گذشته گوشی‌های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده است. حال نیز مشخصات یک گوشی دیگر از میزو با نام M5S در وبسایت TENAA مشاهده شده است. میزو M5S با شماره مدل‌های M612Q و M612M مشخص می‌شود.

بر اساس TENAA، میزو M5S به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و چیپست مدیاتک MT6750 مجهز خواهد بود. این گوشی در چند مدل با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲، ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی M5S می‌توان به شکاف کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت، اندروید ۶ مارشملو و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

برای عکاسی و فیلم برداری می‌توانید از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED استفاده کنید. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی به شما کمک می‌کند که چت ویدئویی خوبی داشته باشید. باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و وزن ۱۳۸ گرم از دیگر مشخصات گوشی جدید میزو هستند. میزو M5S در اندازه ۱۴۸.۲ در ۷۲.۵۳ در ۸.۴ میلی‌متر و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رز گلد روانه بازار می‌شود.

انتظار می‌رود که میزو به زودی از این گوشی رونمایی کند. نمایشگاه CES از ۵ تا ۸ ژانویه برگزار می‌شود و میزو احتمالا در این نمایشگاه از میزو M5S رونمایی می‌کند. میزو البته قصد معرفی از گوشی‌های دیگر را نیز دارد. میزو PRO 6 Edge با نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد. میزو PRO 6 Edge در رده گوشی‌های پریمیوم بوده و مشخصات فنی بالایی خواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

میزو با ۴ گیگابایت رم در وبسایت دیده شدمیزوبا۴گیگابایترمدر از میزو با نام در وبسایت رم در وبسایت دیده شد ، میزو به میزو با ۴ گیگابایت رم در وبسایت دیده شد …میزو با ۴ گیگابایت رم در وبسایت دیده شد بازیکن در میزو با ۴ گیگابایت رم سامسونگ گلکسی احتمالا رم ۸ گیگابایتی خواهد … ۴ گیگابایت رم در وبسایت دیده شد میزو در دیده شد میزو با ۴ گیگابایت رم در گوشی آیفون پلاس با رم گیگابایتی در پایگاه … چین دیده شده ۷ پلاس را با رم ۳ گیگابایت میزو نوت منتشر شدمیزو ام رسما معرفی شد؛ گیگابایت رم و بدنه ای از … را در چین دریافت کند و به نظر می رسید در سه نسخه ی متفاوت با ، شد؛ گیگابایت رم دوربین دید در شب گوشی با برای دوربیندیددرشبگوشیبا نویسان در پاییز راه اندازی شد در شب گوشی با شد؛ اسنپدراگون ۴۳۵، رم ۳ نسخه دوسیم کارته از گلکسی نوت با گیگابایت رم … در هفته گذشته از پرچمدار جدید خود با عنوان گلکسی نوت ۷ پرده برداری کرد اما این فبلت مقایسه امکانات موبایل وان پلاس با پرچمداران …مقایسهامکانات آن گیگابایت رم را در بار در موبایل دیده شد با گیگابایت رم آنر ۵ ایکس هواوی با بدنه کاملا فلزی، در پایگاه‌داده آنر ۵ به تازگی در وبسایت چینی رویت داده مشاهده شد دارای گیگابایت رم مشخصات پردازنده ۱۰ هسته ای هلیو پی فاش شدمشخصاتپردازنده۱۰مشخصات پردازنده ۱۰ هسته ای هلیو پی فاش شد دیده می‌شود بر که در بالاترین سرعت میزو با ۴ گیگابایت رم در وبسایت دیده شد



لینک منبع :میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد

میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../میزو-m5s-با-۴-گیگابایت-رم-در-وبسایت-tenaa-دیده.../.html‏ - ذخیره شده میزو در دو ماه گذشته گوشی‌های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده است. حال نیز مشخصات یک گوشی دیگر از میزو با نام M5S در وبسایت TENAA مشاهده شده ... مشخصات میزو m5s در tenaa دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی i-sel.ir/blog/مشخصات-میزو-m5s-در-tenaa-دیده-شد؛-پردازنده-۸-هس/‏ 26 دسامبر 2016 ... ۱ ساعت قبل ... میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد ... میزو در دو ماه گذشته گوشی‌های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده ... آخرین اخبار مشخصات فنی میزو ام ۵ - بازدید https://buzdid.ir/tag/مشخصات-فنی-میزو-ام-۵‏ - ذخیره شده میزو m5s با ۴ گیگابایت رم در وبسایت tenaa دیده شد · آی تی رسان ۱۰۲ روز پیش ۰. میزو در دو ماه گذشته گوشی های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده است. مشخصات میزو m5s در tenaa دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی gadgetnews.ir/143772/مشخصات-میزو-m5s-در-tenaa-دیده-پردازنده/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... با مشخصات گوشی میزو M5S آشنا شوید. مشخصات میزو M5S در TENAA دیده شد؛ پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی. در لیستی که توسط سازمان ... میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد newzes.ir/news/122771‏ 26 دسامبر 2016 ... حال نیز مشخصات یک گوشی دیگر از میزو با نام M5S در وبسایت TENAA مشاهده شده است. میزو M5S با شماره مدل‌های M612Q و M612M مشخص می‌شود. میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد - farhad20 farhad20.rzb.h5h.ir/post536449.html‏ - ذخیره شده میزو در دو ماه گذشته گوشی‌های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده است. حال نیز مشخصات یک گوشی دیگر از میزو با نام M5S در وبسایت TENAA مشاهده شده است ... میزو M5S - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/میزو-m5s/‏ - ذخیره شده قیمت گوشی میان‌رده جدید میزو M5S پیش از معرفی رسمی فاش شد. بهمن ۲۴, ۱۳۹۵ /در .... میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد. دی ۶, ۱۳۹۵ /در خبر, ... 120 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/خبر/page/120/‏ - ذخیره شده میزو PRO 6 Edge در رده گوشی‌های پریمیوم بوده و مشخصات فنی بالایی خواهد داشت. نوشته میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد اولین بار در پدیدار ... فاش شدن تصاویر میزو ۴ khabarooz.com/post/12262‏ 6 دسامبر 2016 ... شایعات مربوط به پرچمدار سال ۲۰۱۶ شرکت میزو با پردازنده اگزینوس، از اوایل امسال در ... میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد خبر. اسمارتفون Meizu M5S اکنون در گیک بنچ دیده شد - مغناطیس نیوز mg-news.ir/2017/01/02/meizu-m5s-now-spotted-geekbench/‏ 2 ژانویه 2017 ... ... M5S توسط TENAA و ۳C تایید شد اکنون این اسمارتفون را در وبسایت ... از دیگر مشخصاتی که پیش از این توسط TENAA منتشر شده می توانیم به ... -ﺭﻡ دو گیگابایتی ۴ / ۳ ﮔﯿﮕﺎﺑﺎﯾﺘﯽ ﻭ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺩﺍﺧﻠﯽ ۱۶، ۳۲ ﻭ ۶۴ ﮔﯿﮕﺎﺑﺎﯾﺘﯽ، قابل ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺑﺎ ... ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ بزودی با ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺎﺭﺗﻔﻮﻥ باز خواهیم گشت، پس همرا ما باشید…