مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد

[ad_1]

 

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱

 

حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند،‌ از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی‌ها است. قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد و بعد هم هوای سرد زمستانی،‌ موهای ریز بینی را خشک می‌کند.

آبریزش بینی

 حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند،‌ از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی‌ها است.
 

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد

قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد و بعد هم هوای سرد زمستانی،‌ موهای ریز بینی را خشک می‌کند. وظیفه موهای ریز بینی، این است که باکتری‌ها و انواع آلودگی‌ها را به سمت بیرون هدایت کند. پس وقتی که موهای ریز بینی خشک می‌شوند، ما در معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف قرار می‌گیریم.
پیشگیری: در آب‌وهوای سرد، یک شال‌گردن دور بینی و چانه خودتان ببندید تا از خشک شدن بینی جلوگیری کنید.
درمان: از قرص‌های ضداحتقان یا اسپری‌های ویژه‌ای استفاده کنید که مجرای بینی را تمیز و پاک می‌کنند.

گلودرد
گلودرد معمولا اولین نشانه بارز ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا است. این حالت، یکی از واکنش‌های بدن نسبت به عفونت به‌حساب می‌آید. درواقع، سرخ و متورم شدن گلو نشان می‌دهد که بدن شما، ارتشی از آنتی‌بادی‌ها را برای مقابله عفونت بسیج کرده است.
پیشگیری: از قطره اُکیناسه استفاده کنید. این قطره، خصوصا در مواقع کمبود خواب، اثربخشی بالایی دارد.


 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیبهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری شروع بیماری ایدز تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما کوریزان روزهای بهتر، بدون علائم سرما خوردگیدرمان دارویی سرماخوردگی هنوز درمان اختصاصی برای سرماخوردگی وجود ندارد آنتی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …بهترین میوه ها برای کاهش وزن بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد پزشکان گیل تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی …۱۳ دیدگاه مسعود یزدی • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۴۷ بظ بسیار کاربردی و جامع بود دست مریزادچطور هنگام سرماخوردگی، گرفتگی بینی‌مان را رفع …خب، تا فصل سرما می‌رسد، مراجعه شدید مردم به پزشکان برای سرماخوردگی هم شروع می‌شودمطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و …تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درمان چرک و عفونت گلو، سرفه و خلط اطفال و …اما درمان هایی که برای تقویت بدن و از بین بردن چرک و عفونت گلو و جلوگیری از سرفه و خلط بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بهترین وبروزترین مطالب پزشکی وعلمیانواع بیماری هاودرمان شروع بیماری ایدز تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران بریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما هم جزو کوریزان® روزهای بهتر، بدون علائم سرما خوردگی درد درد، به عنوان مهمترین کیفیت حسی در انسان به شمار می‌رود و انسان را از تحریکات تخریبی در بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها بهترین میوه ها برای کاهش وزن بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و صفحه خواندن لالایی ودر آغوش گرفتن بهترین راه حل آرام کردن نوزادان مبتلا به کولیک خواندن لالایی پزشکان گیل » تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی بالینی » گفت‌وگو ۱۳ دیدگاه » مسعود یزدی • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۴۷ بظ بسیار کاربردی و جامع بود دست مریزاد چطور هنگام سرماخوردگی، گرفتگی بینی‌مان را رفع کنیم؟ بهانه نوشتن این مقدمه که البته شخصا هیچ امیدی به عملی شدن آن ندارم، خواندن یک تکنیک عجیب و درمان چرک و عفونت گلو، سرفه و خلط اطفال و بزرگسالان اما درمان هایی که برای تقویت بدن و از بین بردن چرک و عفونت گلو و جلوگیری از سرفه و خلط مفیدند



لینک منبع :بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد

بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. سلامت نیوز: حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند، از جمله رینوویروس که ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد‏ 26 دسامبر 2016 ... حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند، از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی‌ها است. بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد‏ - ذخیره شده بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. +12. رأی دهید. -3. دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶. گلودرد معمولا اولین نشانه بارز ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا است. بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - تی نیوز tnews.ir/news/b99376719404.html‏ 26 دسامبر 2016 ... حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان ها به حیات خودشان ادامه می دهند، از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی ها است. بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد www.24khabar.com/news/.../بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد/‏ 24 دسامبر 2016 ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند، از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - سلامتیسم | دمادم https://damadam.ir/.../بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد/6406202‏ - ذخیره شده حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان ها به حیات خودشان ادامه می دهند، از جمله رینوویروس که علت ۵۰ درصد از سرماخوردگی ها است. قرار گرفتن در معرض گرمای زیاد و بعد هم ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلو درد%% - پامچال نیوز pamchalnews.ir/بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلو-د/‏ 26 دسامبر 2016 ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلو دردپامچال - پایگاه خبری تحلیلی اخبارگیلاناخبارگیلان - پامچال نیوزحدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - تیتر شهر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30311811‏ 25 دسامبر 2016 ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. حدود 10 موجود زنده ریز در بینی ما انسان ها به حیات خودشان ادامه می دهند، از جمله رینوویروس که علت 50 درصد ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد » اخبار زیبایی,لاغری ... razy.ir/.../1663-بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلودرد.html‏ - ذخیره شده بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. ہâٍîً نویسنده: شهریار پازوکی تاریخ: 6 دی 1395 بازدید: 301. alt. حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه ... بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد - مفیدستان mofidestan.ir/بهترین-راه-برای-مهار-آبریزش-بینی-و-گلود/‏ بهترین راه برای مهار آبریزش بینی و گلودرد. تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱. حدود ۱۰ موجود زنده ریز در بینی ما انسان‌ها به حیات خودشان ادامه می‌دهند، از جمله ...