مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید

[ad_1]

وب سایت روزیاتو: در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده ایم که عطر رزماری نیز به همراه دارد.


مواد لازم:
  •     ۹۰۰ گرم گوشت گوساله
  •     فلفل سیاه
  •     ۱ کیلوگرم نمک کوشر
  •     ۲ قاشق غذاخوری رزماری
  •     ۱ پیمانه آب

 

بیف در لایه ای از خمیر نمک

طرز تهیه:

1-همه طرف گوشت را فلفل سیاه بمالید و سپس چند دقیقه در دمای اتاق به آن استراحت بدهید.


2-در یک کاسه بزرگ، نمک، رزماری و آب را با یکدیگر مخلوط کنید.


3- یک لایه از نمک را روی ورقه روغنی درون سینی فر بریزید و سطح آن را صاف کنید. راسته گوساله را روی آن قرار دهید. سپس یک لایه نمک روی آن ریخته و تمام سطح گوشت را بپوشانید.


4-آن را درون فر با دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد بگذارید تا به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه بپزد.


5- سپس از فر خارج کرده و ۱۵ دقیقه فرصت دهید تا خنک شود. در آخر لایه نمک را از روی گوشت برداشته و آن را برش داده و با سبزیجات سرخ شده، تزئین و سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستکوفته تبریزی چی بپزم سوپ آش آبگوشتلپه و برنج را میگذاریم تا بپزد، گوشت را با پیاز خوب میکوبیم بعد از اینکه لپه و برنج خورش ماست اصفهانی چی بپزمپیش غذاگوشت را همراه بایک عدد پیاز و آب می پزیم تا خوب پخته شود و تنها یک استکان آب داشته باشدنحوه نگهداری انواع سبزیجات تازه در فریزر آرشیو …انجماد موادغذایی گیاهی اسفناج پس از شستن به مدت ۲ دقیقه آبگردانی کنید و سپس در بسته آموزش طرز تهیه سوسیس و کالباس در منزلدستور مواد لازم گوشت مرغ بدون استخوان کیلو میتوان از گوشت قرمز نیز به همین شیوه مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت …مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید توبیماری واگیر پزشکان ایرانتبخال یک ویروس است که بر روی سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد، سلول های عصبی پوست که مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان …دوست عزیزم جایی خواندم از یک متخصص آرد را با نمک زیاد با آب خمیر کن اینقدر آرد بزن که مزاج شناسی دم ؛مشخصات دموی ها و درمان سایت …دم به معنای خون بوده و گرم و تر است وبرای رساندن غذا و اکسیژن به سلولها است و به افراد سریعترین روش برای درمان آفت دهان سلامت و پزشکیآفت های دهانی زخم های دردناکی هستند که درون دهان و اغلب در پایه لثه ها، درون آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست کوفته تبریزی چی بپزم سوپ آش آبگوشت لپه و برنج را میگذاریم تا بپزد، گوشت را با پیاز خوب میکوبیم بعد از اینکه لپه و برنج پخته شد خورش ماست اصفهانی چی بپزم پیش غذا گوشت را همراه بایک عدد پیاز و آب می پزیم تا خوب پخته شود و تنها یک استکان آب داشته باشد مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو نحوه نگهداری انواع سبزیجات تازه در فریزر آرشیو روزمنو منجمد کردن میوه ها آلو و آلوچه سفت و یا رسیده این میوه ها را به شکل درسته یا پس از نصف کردن و آموزش طرز تهیه سوسیس و کالباس در منزل دستور مواد لازم گوشت مرغ بدون استخوان کیلو میتوان از گوشت قرمز نیز به همین شیوه بیماری واگیر پزشکان ایران معادل لاتین واژه وزوز گوش است این کلمه از فعل لاتین به معنای زنگ زدن گرفته شده مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی دوست عزیزم جایی خواندم از یک متخصص آرد را با نمک زیاد با آب خمیر کن اینقدر آرد بزن که فقط بشه مزاج شناسی دم ؛مشخصات دموی ها و درمان سایت شخصی محمدباقر دم به معنای خون بوده و گرم و تر است وبرای رساندن غذا و اکسیژن به سلولها است و به افراد صاحب



لینک منبع :گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید

گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../گوشت-گوساله-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید. در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده ایم که عطر رزماری نیز به همراه ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/381579/گوشت-گوساله-را-اینطوری-مزه-دار-کنید/‏ 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید. در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده ایم که عطر رزماری نیز به همراه ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/156702/گوشت-گوساله-اینطوری.html‏ 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید - وب سایت روزیاتو: در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خو-گوشت-گوساله-اینطوری. تصاویر برای گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5591186/گوشت-گوساله-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‏ 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید. در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده‌ایم که عطر رزماری نیز به همراه ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید | مجله گردشگری دانندگی www.danandegi.com/?p=1735‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... 3- یک لایه از نمک را روی ورقه روغنی درون سینی فر بریزید و سطح آن را صاف کنید. راسته گوساله را روی آن قرار دهید. سپس یک لایه نمک روی آن ریخته و ... هرلحظه، گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/گوشت-گوساله-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‏ گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید. برترین ها. در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده ایم که عطر رزماری نیز به همراه دارد تریبون - گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید 3bune.ir/post/.../گوشت_گوساله_را_اینطوری_مزه_دار_کنید‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... سایت rosito: در اینجا روش تهیه گوشت گوساله مزه دار شده با یک لایه از خمیر زمین, آموزش و پرورش کمک و که بوی رزماری نیز می باشد. مواد لازم: ۹۰۰ گرم ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید | مجله راگا magazine.raganews.ir/300733/‏ 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید. وب سایت روزیاتو: در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه خمیر نمکین را آموزش داده ایم که عطر ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید |دنیز فان - بخش سلامت دنیز فان denizfun.ir/گوشت-گوساله-را-اینطوری-مزه-دار-کنید-دنی/‏ 30 دسامبر 2016 ... گوشت گوساله را اینطوری مزه دار کنید |دنیز فان. بخش آشپزی دنیزفان. وب سایت روزیاتو: در اینجا روش تهیه گوشت گوساله خوابانده شده در یک لایه ...