مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود

[ad_1]

رقابت اپل و سامسونگ در همه زمینه‌ها وجود دارد. هر دو کمپانی با معرفی هدست‌های واقعا بی‌سیم خود نشان دادند که قرار است استانداردی جدید را در این زمینه شکل دهند. متاسفانه هر دو محصول معرفی شده در این زمینه یعنی Gear IconX سامسونگ و ایرپادهای اپل چندان رضایت بخش نبودند. سامسونگ Gear IconX نتوانست نظر کارشناسان و کاربران را به خود جلب کند و تاخیرهای متعدد اپل برای عرضه ایرپادها موجب نارضایتی کاربران گشت. با توجه به اطلاعاتی که SamMobile به تازگی منتشر کرده است، سامسونگ در حال کار بر روی یک هدفون بی سیم جدید است که این بار قرار است به همراه گلکسی S8 روانه بازار شود.

برخی شایعات میگویند که گلکسی S8 هم‌چون دو پرچم‌دار اخیر اپل فاقد پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در صدد ارایه هدفون‌های بی‌سیم بهتری باشد. اگرچه حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون را اپل قبل از سامسونگ به انجام رسانده است، اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که حذف این پورت محبوب چه عکس‌العملی را در میان کاربران سامسونگ خواهد داشت.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که سامسونگ تاکنون چند مدل مختلف از گلکسی S8 را مورد آزمایش قرار داده است، بنابراین حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری و جایگزینی آن با هدفون‌های بی‌سیم تنها می‌تواند یک کانسپت باشد که ممکن است به حقیقت بپیوندد. به هر حال بهتر است تا تایید یا تکذیب رسمی این اخبار منتظر بمانیم.

گلکسی S8


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

احتمالا گلکسی فاقد جک میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود احتمالا گلکسی فاقد جک ۳۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود



لینک منبع :احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود

احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم ... itresan.com/152307/galaxy-s8-leak/.html‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... گلکسی S8 هم‌چون اپل فاقد پورت ۳.۵ میلی‌متری است. ... حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری و جایگزینی آن با هدفون‌های بی‌سیم تنها می‌تواند یک کانسپت باشد که ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم ... blogit.ir/1395/10/احتمالا-گلکسی-s8-فاقد-جک-۳-۵-میلی‌متری-بو/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی ... با:۳.۵ احتمالا با بوده بی‌سیم جک فاقد گلکسی می‌شود میلی‌متری هدفون ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک 3.5 میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم ... khabarfarsi.com/u/30582307‏ 30 دسامبر 2016 ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک 3.5 میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم ... که رندر های 3 D از این گوشی را در اختیار ما می گذارد و باعث می شود اطلاعات ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم ... hi01.ir/احتمالا-گلکسی-s8-فاقد-جک-۳-۵-میلی‌متری-بو/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... احتمالا گلکسی s8 فاقد جک ۳ ۵ میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم همراهی می شود. آیفون 7 با جک هدفون 3.5 میلی متری و پشتیبانی از دو سیم کارت ... سامسونگ گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود! | دیجیتال ... hi01.ir/سامسونگ-گلکسی-s8-فاقد-جک-۳-۵-میلی‌متری-صد/‏ - ذخیره شده گلکسی اس ۸ که ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳ ۵ میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم همراهی می شود. ... سامسونگ، گلکسی اس ۸ را با هدفون بی سیم عرضه می کند. احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم ... pix.parik.ir/news/129305‏ - ذخیره شده پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. جستجو : هدفون وایرلس VerveOnes Plus - تکنومون technomon.com/search?...هدفون%20وایرلس%20VerveOnes%20Plus‏ - ذخیره شده بررسی هدفون بی سیم موتورولا VerveOnes Plus کوچولوهای اشرافی ... هر روز گزارشات متعددی از این محصولات در فضای وب منتشر می‌شود؛ از نام آنها گرفته تا تاریخ ..... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳ ۵ میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم همراهی می شود. گلکسی s8 - تکنومون technomon.com/tag/گلکسی-s8?page=32‏ - ذخیره شده باتری گلکسی اس 8 هم توسط سازنده ی باتری نوت 7 ساخته می شود ... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳ ۵ میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم همراهی می شود. شیائومی می 6 احتمالا فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی متری است — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/شیائومی-می-6-احتمالا-فاقد-جک-هدفون-۳-۵-می/‏ - ذخیره شده 29 مارس 2017 ... احتمالا گلکسی s8 فاقد جک ۳ ۵ میلی متری بوده و با یک هدفون بی سیم همراهی می شود. . ... بررسی گوشی شیائومی می میکس توسط فارس کالا شما را با ... قدم به قدم تا گلکسی اس 8 [بایگانی] - سایت پلاس ست https://www.kplus-sat.com/archive/index.php/t-151208.html‏ آیا سامسونگ گلکسی S8، با قابلیت Beast Mode عرضه می‌شود؟ .... احتمالا گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری بوده و با یک هدفون بی‌سیم همراهی می‌شود رقابت اپل ...