مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

[ad_1]
«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری آریا - برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 14 دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند.

به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه شنبه در گفت و گو با فرانک بخشی، امدادگر دوران دفاع مقدس به زندگی این امدادگر دفاع مقدس و شرح خاطرات دوران دفاع مقدس می پردازد.
رویکرد این برنامه بررسی مشکلات پزشکی، روانی، ‌اجتماعی و .... جانبازان وایثارگران؛ و بیان خاطرات،‌ شعرخوانی، متن خوانی ایثارگران است.
یادآور می شود، برنامه «یاد یاران»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 12:55 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری فارس بازتاب دفاع مقدّس در آینه شعر …مقدمه جهاد و مبارزه در راه خدا هنر شجاعت و شهامت مؤمن واقعی خداوند است و تبلور این نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه …نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینعگزارش مشکل قرآن آموزان موسسات لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید مانند محمد محمدیسوالات متن دینــــــــــــــــــی همراه با پاسخ – بنا به فرموده پیامبرص چهار چیز مهمی که درقیامت مورد سؤال و حساب قرار می گیرند مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن صفحه اهل البیت …برخی از مخالفان اسلام، که مفهوم زندگی را جز ارضای تمایلات جنسی و اشباع غرایز و امیال حقوق متقابل والدین و پدر و مادر همین موجود ارزشمند را که همچون امانتى دست آن هاست ، رها کنند و آنان از جاده فلسفه عزاداری برای امام حسین علیه السلام چیستتا یزیدیان و دوستداران آنها وجود دارند حسین ع هم زنده است و مبارزه باقیست باید میدان ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و خبرگزاری پانا برازجان گزارشاتا عزام ۱۶۰ نفر دانش آموزو همکاران فرهنگی شاهد و ایثارگر شهرستان دشتستان به مناطق آذر راه زندگینقش ترس در شکست انسانها و اقسام آن ترس مثبت و منفی هراس، تیره بختی است، اما شهامت را خبرگزاری فارس بازتاب دفاع مقدّس در آینه شعر فارسی خبرگزاری فارس جهاد و مبارزه در راه خدا هنر شجاعت و شهامت مؤمن واقعی خداوند است و تبلور این نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینع نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینع گزارش مشکل قرآن آموزان موسسات لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید مانند محمد محمدی سوالات متن دینــــــــــــــــــی همراه با پاسخ – بنا به فرموده پیامبرص چهار چیز مهمی که درقیامت مورد سؤال و حساب قرار می گیرند کدام اند؟ مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن صفحه اهل البیت عترت پیامبر برخی از مخالفان اسلام، که مفهوم زندگی را جز ارضای تمایلات جنسی و اشباع غرایز و امیال حیوانی حقوق متقابل والدین و پدر و مادر همین موجود ارزشمند را که همچون امانتى دست آن هاست ، رها کنند و آنان از جاده مستقیم خبرگزاری پانا برازجان گزارشات خبرگزاری پانا برازجان گزارشات خبرهای علمی فرهنگی و آموزشی ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و برنامه ریس فلسفه عزاداری برای امام حسین علیه السلام چیست تا یزیدیان و دوستداران آنها وجود دارند حسین ع هم زنده است و مبارزه باقیست باید میدان حضور ما آذر راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از



لینک منبع :«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

یاد یاران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت www.pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=news2...news...‏ 2 ژانویه 2017 ... p style="text-align: justify;">رادیو سلامت در برنامه های «یاد یاران» و «به رنگ زندگی»سه شنبه 14 دی به موضوع فرهنگ ایثار ... خبرگزاری آریا - «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت www.aryanews.com/News/.../«یاد-یاران»-و-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت‏ 2 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه شنبه در ... برنامه یاد یاران - رادیو سلامت radiosalamat.ir/ProgramHome/?m=074122‏ - ذخیره شده ۱۳۹۵/۱۰/۱۳. «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت · برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ۱۴ دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند. رویداد «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - رادیو سلامت radiosalamat.ir/NewsDetails?m=074122&n=29365‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ۱۴ دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو ... با هدف ترویج فرهنگ ایثار؛ همایش یاد یاران در گندمان برگزار شد www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907100187‏ - ذخیره شده 2 ا کتبر 2010 ... خبرگزاری فارس: با هدف ترویج فرهنگ شهادت بین نسل جوان همایش یاد یاران در گندمان برگزار شد. «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت | برنامه «یاد یاران» - قطره www.ghatreh.com/news/.../یاد-یاران-ترویج-فرهنگ-ایثار-شهادت‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه 14 دی ماه، با یکی از امدادگران ... ترویج ایثار و شهادت زمینه ساز تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حماسه‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند defapress.ir/.../ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-حماسه‌های-دفاع-مقدس-را-ماندگار-می‌کند‏ 18 ژوئن 2014 ... ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حماسه‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند ... و مدیران امور ایثارگران مراکز انتظامی کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ... «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت | پورتال خبری گزارش روز reportday.ir/یاد-یاران-و-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت/‏ نیازمندی های رایگان های یو · پورتال خبری گزارش روز · اجتماعی · اقتصادی · بازار · دانلود · زنگ تفریح · سیاسی · عکس و فیلم · علمی و آموزشی · فرهنگ و هنر · ورزشی. یاد یاران جنگ - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند آسیب‌شناسی است yadeyaranejang.ir/post/266‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2013 ... حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به اهمیت مقوله ترویج فرهنگ ایثار وشهادت اشاره کرد و افزود: یکی اهداف بنیاد شهید آسیب شناسی در راستای علت کمرنگ ... برنامه یاد یاران - رادیو سلامت www.radiosalamat.com/ProgramHome?m=074122‏ - ذخیره شده یاد یاران - گفت و گو با کادر پزشکی دوران ... ۸ ساعت بعد ... «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت · برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ۱۴ دی ماه، با ...