مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، کربوهیدرات ها همیشه دشمن سلامتی بدن نیستند، در واقع، غلات کامل مانند جو برای شما مفید نیز بوده و دارای منابع مهم مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین های گروه B است. متخصصان تغذیه هفت غذای کم کربوهیدرات که طعم و مزه ای خوبی دارند را برای جلوگیری از چاقی و اضافه وزن توصیه می کنند.

باقلا

باقلا گیاه مفیدی است که می توان از آن آردی با مواد مغذی تهیه کرد.

در هر یک چهارم فنجان آرد باقلا در مقایسه با آردهای معمولی که یک گرم فیبر دارند، این آرد 8 گرم فیبر داشته و در عوض چهار گرم کربوهیدرات کمتر دارد و میزان پروتئین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان آن ها یکسان است.

شلغم

به جای ماده غذایی مانند سیب زمینی از یک جایگزین عالی مانند شلغم که دو سوم آن کالری دارد استفاده کنید.

این سبزی کم کالری حاوی منابع زیادی از فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های K، C و A است، یک فنجان شلغم پوره شده تنها 35 کالری داشته و 8 گرم فیبر دارد که می توانید شلغم را بخار پز و پوره آن را در غذاها و سبزی ها استفاده کنید.

کدو سبز و هویج در غذاها

نودل کدو سبز یکی از محبوب ترین غذاهای کم کربوهیدرات بوده و دارای عطر و طعم خوبی است. از طرفی استفاده از هویج در ماکارونی و پاستا به کاهش کربوهیدرات و افزایش فیبر در غذا کمک زیادی می کند.

گل کلم

گل کلم مانند شلغم در زمره سلامت ترین موادغذایی شناخته شده و با طعم منحصر به فرد خود می تواند به جای پوره سیب زمینی از آن استفاده کرد.

گل کلم، فیبر بیشتری از سیب زمینی داشته و برای افراد دارای قند خون بالا بسیار مفید بوده که کافیست این سبزی را به صورت پوره در آورده و برای بهبود تاثیر و طعم آن کرفس و جعفری به این پوره اضافه کنید.

کلم بروکلی

از کلم بروکلی به عنوان یک جایگزین برنج استفاده می شود، این سبزی را می توانید به صورت پوره، بخار پز شده یا سرخ شده در روغن زیتون به عنوان جایگزین برنج استفاده کنید.

کلم بروکلی حاوی فیبر، ویتامین K و ویتامین B6 بوده و خطر به دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

کدو رشتی

با جایگزین کردن ماکارونی یا پاستا با کدو رشتی کالری دریافتی را کاهش دهید و فولات، پتاسیم و فیبر بیشتری دریافت کنید.

یک فنجان از پوره این کدو، تقریبا 200 کالری و 30 گرم کربوهیدرات دارد. به علاوه، این کدو یک ماده غذایی برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن و حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است. این کدو را می توانید با مارچوبه، رزماری، میوه کاج و سبزیجات تازه ترکیب و مصرف کنید.

ساندویج سیب

کره بادام زمینی و پنیر را لایه برش های سیب ساندویچ مالیده و آن را با به عنوان یک میان وعده با فیبر بالا مصرف کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نارنگی و خواص مفید آن نارنگی؛ میوه‌ای مفید برای درمان چاقی طبق تحقیقات جدیدی که دانشمندان دانشگاه هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هایی به جز ورزش و رژیمفواید مویز و احادیث مربوط به آندر سال‌های اخیر، مویز در آجیل‌فروشی‌ها جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه …علم ورزش آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟ آکاایران علم ورزش کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات خواص طالبی و اب طالبی، طالبی، خاصیت طالبی، …این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …میزان جذب مواد قندی میوه‌های قرمز، صورتی و بنفش رنگی همچون هنداونه و سیب، از دیگر گالری بهترین عکسهای فیلم و سریال غذا های مناسب …بهتر است سبزی ها را پیش از میوه ها داد اگر میوه ها اول داده شوند، کودک مزه ی شیرین را علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانیمزاج بهار فصل بهار از نظر گرمی ‌و سردی، تری و خشکی در اعتدال است و هیچ‌یک از وضعیت تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هایی به جز ورزش و رژیم نارنگی و خواص مفید آن نارنگی؛ میوه‌ای مفید برای درمان چاقی طبق تحقیقات جدیدی که دانشمندان دانشگاه انتاریوی فواید مویز و احادیث مربوط به آن در سال‌های اخیر، مویز در آجیل‌فروشی‌ها جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و اغلب هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن علم ورزش آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟ آکاایران علم ورزش آیا کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این خواص طالبی و اب طالبی، طالبی، خاصیت طالبی، فواید طالبی آکا این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش وزن دیابت چیست ؟ « دکتر علیرضا حقانی – متخصص ارتوپدی – فوق تخصص میزان جذب مواد قندی میوه‌های قرمز، صورتی و بنفش رنگی همچون هنداونه و سیب، از دیگر میوه‌ها گالری بهترین عکسهای فیلم و سریال غذا های مناسب برای کودکان بهتر است سبزی ها را پیش از میوه ها داد اگر میوه ها اول داده شوند، کودک مزه ی شیرین را ترجیح علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانی مزاج بهار فصل بهار از نظر گرمی ‌و سردی، تری و خشکی در اعتدال است و هیچ‌یک از وضعیت‌های فوق



لینک منبع :هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند

هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-مانع-چاقی-هستند‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که مانع چاقی شما می شوند ! - روزپلاس roozplus.com/fa/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-مانع-چاقی-شما-می-شوند-‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148368978057659‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. - عصر خبر. هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند | شبکه سلامتی clearclinic.ir/هفت-میوه-و-سبزی-که-مانع-چاقی-هستند/‏ هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند. تاریخ ارسال: دی ۱۶, ۱۳۹۵ در جام جم سرا دیدگاه‌ها برای هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند بسته هستند. هفت میوه و سبزی که مانع ... افسران جوان جنگ نرم - هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند www.afsaran.ir/link/1338321‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... ﺗﻜﺎﻟﻴﻒ ﺳﻨﮕﻴﻨﻰ ﺑﺮﻋﻬﺪﻩ ﻣﺎ ﻣﮕﺬﺍﺭ ، ﭼﻨﺎﻥ ﻛﻪ ﺑﺮ ... khatshekan1 و اولین #پرکشیدنِ سال ۱۳۹۶# ... . . . "سعید خواجه صالحانی" از رزمندگان #ایرانی #مدافع_حرم عصر ... هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند • وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/?p=7012‏ - ذخیره شده بیماری‌های قلبی، چربی خون و چاقی موضوعاتی هستند که دائم درباره آنها می‌شنویم و درباره پرهیز از مصرف چربی و استفاده از ... آشنایی با هفت میوه عالی برای کاهش وزن و ... هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند - شمال نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31256773‏ 9 ژانویه 2017 ... هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم ... رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn‏ - ذخیره شده - مشابه بیماری‌های قلبی، چربی خون و چاقی موضوعاتی هستند که دائم درباره آنها می‌شنویم و درباره پرهیز از مصرف چربی و استفاده از ... آشنایی با هفت میوه عالی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی شکم .... این سبزی پرطرفدار منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبرهای غذایی است. .... دو مولکول موجود در دارچین مانع از بروز بیماری آلزایمر می‌شوند. هفت سبزی که مانع چاقی می شوند - قطار وبگردی و خبرگردی www.ghatar.com/127865/هفت-سبزی-که-مانع-چاقی-می-شوند/‏ 13 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و تناسب اندام، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات که مانع چاقی می شوند، را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند / متخصصان تغذیه توصیه می ... wwwkhabar.ir/11285433‏ متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند.