مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

[ad_1]
اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

خبرگزاری آریا - کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین حالا آگهی استخدام نیرو در این کشور را نیز به چاپ رسانده است.
نشریه محلی Yonhab در گزارش تازه خود نوشته است که امر ساخت و ساز در منطقه جنوبی سئول دنبال می شود و این استور در ماه نوامبر آتی، افتتاح خواهد شد. در حال حاضر مشتریان اپل در کره جنوبی، تنها از طریق وب سایت رسمی اپل یا خرده فروشی های فیزیکی قادر به تهیه آیفون و سایر محصولات کمپانی هستند.
ضمناً کمپانی مورد اشاره در بیانیه خود از افتتاح نخستین استور خود در کره، یعنی یکی از مراکز اقتصادی جهان و یکی از پیشرویان در امر ارتباطات و تکنولوژی ابراز خوشحالی کرده است.
در نهایت  بنابر گزارش های دیگر، اپل در نظر داشته تا استورش را در مناطق دیگری، همچون گانگنام و گاروسو-گیل نیز تاسیس کند. ناگفته نماند که منطقه دوم، خیابانی سه لاینی است که پیرامون آن با کافه ها، رستوران ها و کتاب فروشی ها پوشیده شده و یکی از محبوب ترین مناطق کره جنوبی به شمار می رود. اما در نهایت ساکنین کوپرتینو، به منطقه ای غیر از پایتخت این کشور رضایت ندادند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ



لینک منبع :اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ

اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - دیجیاتو digiato.com/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... خبرگزاری آریا - اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ www.aryanews.com/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-سامسونگ‏ 6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ | شهر ای تی | 30tyit.ir/tag/اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/‏ کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - تی نیوز tnews.ir/news/cc7577479464.html‏ 6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-سامسونگ‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ. ... سامسونگ نخستین ویدیوی تبلیغاتی گلکسی بوک را منتشر کرد [تماشا کنید]. تریبون - اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ 3bune.ir/post/KnA5hxLfPF‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرد که وجود دارد رفتن به فروشگاه برای اولین بار در کشور کره جنوبی واقع شده است و در زادگاه سامسونگ سئول ... اولین استور اپل وارد کشور کره جنوبی شد؛ اپل در فکر تسخیر بازار ... www.techbook.ir/.../اولین-استور-اپل-وارد-کشور-کره-جنوبی-شد-اپل-در-فکر-تسخیر-بازار-سامسونگ-است‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... اپل و سامسونگ به‌عنوان بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا ... آن اولین فروشگاه این شرکت پرآوازه در شهر سئول، زادگاه سامسونگ تأسیس خواهد شد. ... اپل قصد داشت نخستین استور خود را در دیگر مناطق کره جنوبی چون ... اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ از آیفون و اپل www.kharidegift.ir/2017/.../اپل-و-تاسیس-نخستین-استور-خود-در-زادگاه-س/‏ 6 ژانویه 2017 ... کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول ... + 90 242 5225522 - آفتاب آنلاین https://www.aftabantalya.com/blog/page/68‏ - ذخیره شده اپل و تاسیس نخستین استور خود در زادگاه سامسونگ. January 6, 2017. دیجیاتو. کمپانی اپل به تازگی در بیانیه ای تایید کرده که قصد دارد نخستین فروشگاه خود را در ... صفحه بعد - آخرین اخبار شرکت اپل، آیفون، آیفون 6 و آیفون 7 www.applegames.ir/?p=30‏ سامسونگ اولین لپ تاپ گیمینگ خود را رونمایی کرد. ... گرفته است بازی جدید به نام Angry Birds Blast را به صورت رایگان در اپ استور منتشر کرده است. ... فروشگاه خود را در کشور کره جنوبی و واقع در زادگاه سامسونگ، یعنی سئول تاسیس کند و از همین ...