مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

[ad_1]
نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

خبرگزاری آریا - کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی در حال توسعه برای سوییچ خبر داده است.
سوییچ به طور رسمی در 12 ژانویه به وقت ژاپن (24 دی ماه) معرفی خواهد شد و نینتندو از قیمت، مشخصات فنی و احتمالا تاریخ عرضه این کنسول پرده بر می دارد. با این حال گویا خود نینتندو نیز همانند تمامی گیمرها برای معرفی سوییچ هیجان زده است.
به همین منظور ژاپنی های شگفت انگیز می خواهند با برگزاری رویداد زنده Treehouse آن هم دقیقا در عصر روز مراسم معرفی سوییچ، تمامی کاربران را در سراسر جهان شگفت زده کنند. رویداد Treehouse قرار است در 13 ژانویه به وقت آمریکا (24 دی ماه) به صورت آنلاین برگزار شود و نینتندو می خواهد در جریان آن، از بازی های آینده سوییچ سخن به میان آورد.
nintendo_switch_1-600x284-w600
خوشبختانه نینتندو از وجود دوبله همزمان انگلیسی روی کنفرانس 12 ژانویه خبر داده است تا کاربران غیر ژاپنی نیز بتوانند به راحتی از تمامی اطلاعات ارائه شده، همزمان با برگزاری رویداد مطلع شوند.
مراسم معرفی سوییچ دقیقا در ساعت 7:30 صبح 24 دی ماه به وقت تهران برگزار خواهد شد و تنها چند ساعت پس از به پایان رسیدن آن می توانید در ساعت 18:00 همان روز، رویداد آنلاین Treehouse را از طریق یوتوب و توییچ تماشا کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد



لینک منبع :نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد

تصاویر برای نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد ... digiato.com/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-س/‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... حال به تازگی نینتندو از برگزاری یک رویداد دیگر برای معرفی چند بازی در حال توسعه برای سوییچ خبر داده است. سوییچ به طور رسمی در ۱۲ ژانویه به ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد www.aryanews.com/News/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-کنسول-بازی-سوییچ-خبر-داد‏ 6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد ... khubkhan.ir/.../نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-کنسول-بازی-سوییچ-خبر-داد‏ - ذخیره شده در جریان رویدادی که شرکت نینتندو جهت معرفی کامل کنسول نینتندو سوییچ در ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی برگزار کرد، از بازی Splatoon 2 نیز رونمایی به عمل آمد که ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد ... mofidestan.ir/نینتندو-از-برگزاری-رویدادی-دیگر-برای-ک/‏ 6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا – کمتر از یک هفته به برگزاری رویداد نینتندو باقی مانده و همه گیمرها از سرتاسر جهان منتظر معرفی کنسول بازی سوییچ هستند. آخرین اخبار nintedo switch - بازدید https://buzdid.ir/tag/nintedo-switch‏ - ذخیره شده آخرین اخبار nintedo switch صفحه ۱ | ۱ نتیجه (۰٫۰۰۴ ثانیه). نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد · دیجیاتو ۴۸ روز پیش ۰. کمتر از یک ... آیا نینتندو سوییچ محکوم به شکست خواهد بود؟ – الکامپ تایمز elecomptimes.com/.../آیا-نینتندو-سوییچ-محکوم-به-شکست-خواهد-ب/‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... اپراتور خبر 1 روز ago تازه های فناوری ارسال دیدگاه 1 بازدید ... همان سناریو ظاهرا قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم اتفاق بیفتد. ... این رویداد دو ماه پیش از عرضه‌ی جهانی محصول برگزار شد و به گفته‌ی شرکت، ... پلتفرم نینتندو می‌توان خرید را انجام داد و سپس بین پلتفرم‌های مختلف بازی مورد نظر را منتقل کرد. نینتندو: بهره مندی سوییچ از پردازنده انویدیا به موفقیت این کنسول ... www.addnews.ir/news127346.html‏ - ذخیره شده ادنیوز به نقل از یاس دانلود نینتندو: بهره مندی سوییچ از پردازنده انویدیا به موفقیت این کنسول ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد. سوییچ Archives | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/tag/سوییچ/‏ - ذخیره شده بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، گویا کاربران نینتندو سوییچ نمی توانند از کارت حافظه ... نینتندو از برگزاری رویدادی دیگر برای کنسول بازی سوییچ خبر داد. ساخت بازی روی Nintendo Switch اصلا سخت نیست دی 95 - بیدخون bidkhounnews.com/.../ساخت%20بازی%20روی%20Nintendo%20Switch%20اصلا%20سخ...‏ - ذخیره شده پکتر گفته است: “مستقیما از بازی‌سازان شنیده‌ام که در مقایسه با دو کنسول دیگر، ساخت بازی برای نینتندو سوییچ بسیار راحت‌تر است. مشکل اصلی توان پردازشی ...