مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی

[ad_1]

 

کد مطلب: 433442

تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی

بخش دانش و فناوری الف،20 دی95

یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور توانستند سرانجام اولین تصاویر واقعی از این گوشی را مشاهده کنند.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

 کلیک، با توجه به تصاویر به دست آمده از سایت ویبو، گلکسی S8 طلایی رویت شد که کمی شبیه نوت ۷ سامسونگ به نظر می رسید. با دقیق شدن بر روی این گوشی در می یابیم که اثری از دکمه Home فیزیکی در آن نیست و با یک اسکنر اثرانگشت مجازی جایگزین شده است که احتمالا در پشت و یا پنل صفحه قرار می گیرد و شاید هم مانند اسکنر عنبیه چشم، سامسونگ کلا بی خیال قرار دادن آن در این محصول خود شود.

همانطور که به عکس ها نگاه می کنید، به لبه های گرد شده گوشی نیز توجه کنید، از تصاویر مشخص است که لبه های این گوشی منحنی است. در مجموع گوشی زیبایی است اما یک محصول خارق العاده نسبت به مدل های قبلی محسوب نمی شود.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گلکسی اس 8

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت پردرآمد تک شات اخبار داغ فناوریویدیو ویدیو مقایسه شیائومی و سامسونگ گلکسی در ثانیه به زبان فارسی در این روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایلفناوری و تکنولوژی روز ارسال بدون افتادن شماره برای فرد باتری‏های جدید گوشی در اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت پردرآمد ترین تک شات اخبار داغ فناوری ویدیو ویدیو مقایسه شیائومی و سامسونگ گلکسی در ثانیه به زبان فارسی در این ویدیوی روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایل فناوری و تکنولوژی روز ارسال بدون افتادن شماره برای فرد باتری‏های جدید گوشی در ثانیه



لینک منبع :تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی

تصاویر برای تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی - کلیک click.ir/.../galaxy-s8-was-seen-in-gold-color-without-home-button/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور توانستند سرانجام ... تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی – پایگاه ... news.ern-co.com/.../تصویر-لو-رفته-گلکسی-s8-بدون-دکمه-home-و-در-رنگ/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور توانستند سرانجام ... تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی ... sarzaminmaniran.ir/تصویر-لو-رفته-گلکسی-s8-بدون-دکمه-home-رنگ‏ 8 ژانویه 2017 ... یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور توانستند سرانجام ... تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی - الف ... khabarfarsi.com/u/31226575‏ تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی. یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و ... انتشار اولین تصویر واقعی منتسب به سامسونگ گلکسی S8 بدون دکمه ... iranmg.blogsky.com/1396/02/17/post-15483/‏ - ذخیره شده 4 ساعت قبل ... با توجه به تصاویر به دست آمده از سایت ویبو، گلکسی S8 طلایی رویت ... جام جم آنلاین تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی. تصویر لو رفته گلکسی s8 بدون دکمه home و در رنگ طلایی www.aryanews.com/.../تصویر-لو-رفته-گلکسی-s8-بدون-دکمه-home-و-در-رنگ-طلایی‏ 7 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور ... عکس و تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی ... www.serze.com/تصویر-رفته-گلکسی-بدون-دکمه-Home-2697096/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... یکی از اصلی ترین معیارهای ارزیابی شرکت سامسونگ گلکسی S8 دیزاین ظاهری آن بود که بالاخره این پیش آمد و پیروان این مارک نامدار قادر بودند ... تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی | برنا ... https://bornaict.ir/.../تصویر-لو-رفته-گلکسی-s8-بدون-دکمه-home-و-در-رنگ/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی سامسونگ گلکسی S8 طراحی ظاهری آن بود که بالاخره این اتفاق افتاد و طرفداران این برند مشهور توانستند سرانجام ... تصویر لو رفته واقعی از گوشی گلکسی S8 - نیوز پو www.newspu.ir/twrsjaneakuiomgqbbdffxyuhgcolszvud.html‏ تصویر لو رفته از مدل واقعی گلکسی S8. تصویر لو رفته گلکسی S8 بدون دکمه Home و در رنگ طلایی ... این برند مشهور توانستند سرانجام اولین تصاویر واقعی از این ...