مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس

[ad_1]

شرکت Whirlpool در نمایشگاه امثال وسایل الکترونیک مصرفی، محصولی را معرفی کرده است که می‌تواند به‌سادگی هر اجاق گاز معمولی را به یک وسیله هوشمند تبدیل کند.

به گزارش صبحانه، آنا به‌نقل از Engadget نوشت: یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد بعد از خروج از خانه، روشن یا خاموش بودن شعله گاز است. بارها برای همه پیش آمده است که اجاق روشن موجب نگرانی و بازگشت به منزلشان شده است و حتی استفاده از ترموکوپل‌ها نیز نمی‌تواند این نگرانی را رفع کند. روش عمل ترموکوپل این است که فقط وقتی شعله خاموش شود، جریان گاز را برای جلوگیری از انفجار قطع می‌کند اما اگر شعله روشن باشد و آنچه روی گاز است آتش بگیرد، همه‌چیز خواهد سوخت.

حال شرکت Whirlpool شیرهای تازه‌ای برای اجاق گاز اختراع کرده است، می‌تواند راه‌حل جدی برای این معضل باشد. این شیرها دارای قابلیت کنترل از راه دور یا اقدام خودکار هستند. روش کار به‌ این شکل است که اگر از خانه بیرون رفته باشید می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود، به شیر گاز دستور بسته شدن بدهید و این کار از طریق یک موتور کوچک الکتریکی انجام می‌شود.

این شیرها همچنین به یک سنسور مجهز هستند که تقریبا شبیه حسگرهای اعلام حریق است و روی اجاق نصب می‌شود. این سنسور می‌تواند با سیستم خانه هوشمند هماهنگ شود و وقتی حس کند شما از خانه خارج شدید، خودش گاز را خاموش می‌کند. همچنین این سنسور در صورت احساس حرارت زیاد یا دود نیز به شیرها دستور بسته شدن می‌دهد.

این مجموعه شیرها هر کدام دارای باتری هستند و این باتری برای مصرف شش ماه کافی است و تنها پس از آن نیاز به شارژ خواهند داشت. ویژگی مهم این شیرها این است که به‌سادگی روی هر اجاقی قابل نصب هستند.
اجاقی که خودش را خاموش می‌کند+عکس

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و شعر و دنیایی که می سازمش دکلمهشعر و دنیایی که می سازمش دکلمه برای دلم شعر و دنیایی که می سازمشادبی صدای سکوت ادبیشبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم تمام شب برای سایت سارا شعر برگزیده زیباترین شعرها از شاعران …شعر زیبای روی جاده نمناک سروده شادروان مهدی اخوان ثالث شاعر این شعر را به فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو …قصه چیست ؟ ادبیات کودک شامل قصه ، شعر ، نمایش ، افسانه و داستان و است ادبیات کودکان چهار ستاره مانده به صبحهزار کتاب؛ قبل‌تر شنیده بودم این ماجرای کافکا را کدام ماجرا؟ همین که می‌گویند اواخر داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد آرشیو فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و با شعر و دنیایی که می سازمش دکلمه شعر و دنیایی که می سازمش دکلمه برای دلم شعر و دنیایی که می سازمش سایت سارا شعر برگزیده زیباترین شعرها از شاعران دیروز و امروز روز مبادا وقتی تو نیستی نه هستهای ما چونان که بایدند نه بایدهای ما مثل همیشه ، آخر حرفم را ادبی صدای سکوت ادبی شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم تمام شب برای با فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو روش ها و فنون قصه چیست ؟ ادبیات کودک شامل قصه ، شعر ، نمایش ، افسانه و داستان و است ادبیات کودکان چهار ستاره مانده به صبح هزار کتاب؛ قبل‌تر شنیده بودم این ماجرای کافکا را کدام ماجرا؟ همین که می‌گویند اواخر عمرش موبایل خود را خاموش کنید من چراغها را خاموش می کنم چگونه اتش را خاموش کنیم چگونه را خاموش کنیم



لینک منبع :اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس

اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../اجاقی-که-خودش-را-خاموش-می‌کند-عکس‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... تصویر اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس. به گزارش جام جم آنلاین از آنا، یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد بعد از خروج از خانه، روشن یا خاموش بودن ... تصاویر برای اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../اجاقی-که-خودش-را-خاموش-می‌کند-عکس‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس. شرکت Whirlpool در نمایشگاه امثال وسایل الکترونیک مصرفی، محصولی را معرفی کرده است که می‌تواند ... اجاق گازی که خودش را خاموش می‌کند +عکس - روزپلاس roozplus.com/fa/news/.../اجاق-گازی-که-خودش-را-خاموش-می‌کند-عکس‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... اجاق گازی که خودش را خاموش می‌کند +عکس. شرکت Whirlpool در ... ویژگی مهم این شیرها این است که به‌سادگی روی هر اجاقی قابل نصب هستند. خبرگزاری ... جی نیوز - نگهبانانی برای آسمان عکس روز ناسا jnews.jamaran.ir/news/id/1995349‏ 10 ژانویه 2017 ... جی نیوز - نگهبانانی برای آسمان عکس روز ناسا. ... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند + عکس · خطر مصرف گوشت کبابی ... در پس زمینه هم می‌توانید منظره‌ ستارگان، شفق قطبی و رد ماهواره‌ای را ببینید که در مدار زمین حرکت می‌کند. البته که در ... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند+عکس www.espeli.ir/element/169885/اجاقی+که+خودش+را+خاموش+می‌کند%2Bعکس‏ اجاقی که خودش را خاموش می‌کند+عکس شرکت Whirlpool در نمایشگاه امثال وسایل الکترونیک مصرفی، محصولی را معرفی کرده است که می‌تواند به‌سادگی هر اجاق گاز معمولی ... اجاق گازی که خودش را خاموش می‌کند +عکس - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../اجاق-گازی-که-خودش-را-خاموش-می-کند-عکس‏ 10 ژانویه 2017 ... اجاق گازی که خودش را خاموش می‌کند +عکس. شرکت Whirlpool در ... ویژگی مهم این شیرها این است که به‌سادگی روی هر اجاقی قابل نصب هستند. خبرگزاری ... اول خبر | خبر امروز - برچسب : دختر - خونه یابی www.khoneyabi.ir/tag/دختر‏ چیدانه 11 ساعت پیش. افشاگری دختری که ۴۰ داعشی به اون تجاوز کردند +تصاویر · کاسپین 12 ... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس · عکس: مراسم تشییع و تدفین ... عکس/ واکنش آزاده نامداری به سخنان همسر سابق شوهر جدیدش - صبحانه ... tnews.ir/news/d79149095236.html‏ 29 سپتامبر 2015 ... متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.واقعا چی بدست ... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند +عکس. گوشت گوسفندی ارزان می شود. مدیرعامل خانه سینما در برنامه چشم شب روشن آکا - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=مدیرعامل+خانه+سینما+در+برنامه+چشم+شب...آکا‏ همایون اسعدیان مهمان اکبر نبوی در «چشم شب روشن» می‌شود ... پیکر کاظم افرندنیا از مقابل خانه‌ سینما تشییع می‌شود. 10 ساعت .... اجاقی که خودش را خاموش می‌کند+عکس.