مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه

[ad_1]
تین نیوز| سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی سفارت فرانسه در تهران خبر داد و افزود: «برای دستیابی به راهکارهای افزایش همکاری‌های دو کشور در زمینه گردشگری، پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با حضور کارشناسان سازمان میراث فرهنگی ایران و رایزن اقتصادی فرانسه برگزار شود.»

فرانسوا سنمو در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: «توسعه ناوگان حمل‌ونقل هوایی از جمله دیگر مواردی است که دو کشور می‌توانند در آن زمینه با یکدیگر همکاری داشته باشند. در این حوزه، شرکت فرانسوی ونسی در حال نهایی کردن قرارداد توسعه فرودگاه‌های دو شهر اصفهان و مشهد است که این همکاری می‌تواند در مورد تمامی شهرها انجام شود.» سفیر فرانسه در زمینه ارتباطات دو کشور در حوزه صنایع دستی هم گفت: «برای شناسایی سلیقه و بازاریابی در مورد صنایع‌دستی، پیشنهاد می‌کنم متخصصان ایرانی به فرانسه اعزام شوند تا در ارتباط با فدراسیون‌های صنایع‌دستی و گردشگری، موضوعات مربوط به صادرات صنایع‌دستی و عرضه آثار ایرانی در نمایشگاه‌های فرانسوی را مورد ارزیابی قرار دهند.» در ادامه این دیدار، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز اظهار کرد: «برگزاری تورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران برای تورگردانان و رسانه‌های فرانسه می‌تواند فضای واقعی کشور ما را برای گردشگران و مردم فرانسه تشریح کند.» زهرا احمدی‌پور پیشنهاد کرد کمیته‌ای با حضور کارشناسان دو کشور برای افزایش همکاری در زمینه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زیر نظر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تشکیل شود تا فعالیت‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.» معاون رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به اینکه در 6 ماه اول سال 95، فرانسه در رتبه 35 صادرات صنایع‌دستی ایران قرار گرفته است، پیشنهاد افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع‌دستی ایرانی در فرانسه را نیز مطرح و همچنین نسبت به تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های مرتبط با سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در فرانسه ابراز علاقه‌مندی کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه آفتابسفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه بررسی مناسبات اخیر ایران و فرانسه به مناسبت … دستی و گردشگری در وزیر در امور بین ایران و فرانسه در انتقاد فرانسوی ها از صنعت گردشگری در ایران صنعت گردشگری ایران جان رادیو فرانسه، ایران شاهد بین بانک های ایران و بانک فرانسه دنیای سفر و گردشگریفرانسه و امور دریاهای فرانسه گردشگری ایران و فرانسه های گردشگری بین ایران و تدوین تفاهم‌نامه همکاری‌های گردشگری بین ایران و فرانسه … های گردشگری ایران و فرانسه به منظور صنایع دستی و گردشگری، در دیدار جزئیات اولین سند گردشگری ایران و فرانسه معرفی …جزئیاتاولینسندگردشگریایران گردشگری ایران و فرانسه و گردشگری و وزارت امور خارجه و توسعه همکاری‌های بین جدیدترین و آخرین اخبار تور و گردشگری ایران در مجله …خانهاخباراخبار ایران زمان و پیگیری خدمات و امنیت، امور گردشگری بین ایران و نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و فرانسه …نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و فرانسه امور خارجه و سفیر فرانسه بین دو سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صنایع دستی و صنایعدستیوهنرهایسنتیدفتر امور بین پیام هنر صنایع‌ دستی ایران صلح و فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حاشیه‌های سفر فابیوس به ایران؛ وزیر امور خارجه فرانسه …اروپای غربی و آمریکاماجرای خون‌های الوده و نقشی که فابیوس ظریف وزیر امور خارجه ایران، از وی برای سفر سفارت جمهوری اسلامی ایران پاریس کنفرانس معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در سواحل جنوبی ایران منطقه مکران خبرگزاری اقتصاد ایران اولین تصویر لو رفته از اکسپریا جدید شفاف سازی، راهکار برون رفت از وضعیت نابسامان ساخت و مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه « مطالعه تطبیقی بزه قتل در حقوق کیفری ایران و فرانسه » علی غرباء چکیده در قوانین آژانس هواپیمایی آتیخریدآنلاین بلیت هواپیماتور مسافرتیرزرو نمایشگاه بین‌المللی گردشگری روسیه با حضور «مهدی سنایی» سفیر جمهوری اسلامی و صدها شرکت اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت گردشگری تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد دانستنیهای ضروری در مورد تورهای گردشگری و توریستی آیا می دانیدهنگام مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتى و عقد قرار داد سفر چه نکاتى را باید رعایت عصر ایران تصاویر زیبای طبیعت قبل و بعد از بارش برف در این جزیره، جزیره ای وجود دارد که خود دارای یک پیشینه جشن شب یلدا و رسم و رسوم آن شب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و یهودیان ایرانی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ایرانیانیهودی تاریخ حضور یهودیان در ایران به بیش از سه هزار سال پیش بازمی‌گردد و مهاجرت‌های اجباری وبلاگ مدیریت شهری دانشگاه علامه عنوان فراتحلیلی بر روش شناسی و یافته های مطالعات کیفیت زندگی گردشگری مقالات فارسی و انگلیسی



لینک منبع :پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه

پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1086501‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی ... پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - سایت خبری تحلیلی ... shoaresal.ir/fa/news/45800/پیگیری-امور-گردشگری-بین-ایران-و-فرانسه‏ 12 ژانویه 2017 ... سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی ... پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - مفیدستان mofidestan.ir/پیگیری-امور-گردشگری-بین-ایران-و-فرانسه/‏ 11 ژانویه 2017 ... تین نیوز| سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن ... پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/99ed77882406.html‏ 12 ژانویه 2017 ... سفیر فرانسه با اشاره به همکاری های ایران و کشورش در زمینه های باستان شناسی و موزه ، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی ... پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - SPI News | موتور حرفه ... spinews.ir/tourism/23689-پیگیری-امور-گردشگری-بین-ایران-و-فرانسه.html‏ سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان‌شناسی و موزه، از. پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه - تازه‌ترین خبرها padidehnews.com/news/273934/...‏ - ذخیره شده سفیر فرانسه با اشاره به همکاری‌های ایران و کشورش در زمینه‌های باستان†Œشناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی ... ایران یک مقصد امن برای گردشگران تمام کشورهاست/ رسالت سازمان میراث ... www.donyayesafar.com/live/110534‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... هویت فرهنگ ایرانی بین مردم فرانسه شناخته شده است ... اقتصادی سفارت فرانسه در تهران، مسئول پیگیری امور گردشگری است، افزود: برای دستیابی ... ایران یک مقصد امن برای گردشگران تمام کشورهاست - نماگـــشت ... www.namagasht.com/.../758-ایران-یک-مقصد-امن-برای-گردشگران-تمام-کشورهاست‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... هویت فرهنگ ایرانی بین مردم فرانسه شناخته شده است ... اقتصادی سفارت فرانسه در تهران، مسئول پیگیری امور گردشگری است، افزود: برای دستیابی ... ایران مقصدی امن برای گردشگران است - به گزارش سفر - خبرگزاری فارس safar.farsnews.com/fa/.../ایران-مقصدی-امن-برای-گردشگران-است‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... معاون رئیس‌جمهوری در دیدار با سفیر فرانسه گفت: ایران یک مقصد امن برای ... احمدی پور با اشاره به اینکه تعامل فرهنگی بین کشورها، باعث ایجاد روابط ... اقتصادی سفارت فرانسه در تهران، مسئول پیگیری امور گردشگری است، افزود: ... ایران مقصدی امن برای گردشگران دنیاست - سازمان دامپزشکی کشور ... khabarfarsi.com/u/31359837‏ 12 ژانویه 2017 ... سفیر فرانسه در تهران با بیان اینکه مسئله گردشگری برای کشور فرانسه از اهمیت بسیار زیادی ... پیگیری امور گردشگری بین ایران و فرانسه.