مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

Share/Save/Bookmark

 

با پرهیز از مصرف غذاهای چرب، ورزش کردن و نخوردن صبحانه از چاق شدن در فصل زمستان جلوگیری کنید.

به گزارش بلاغ،  به دلیل سردی هوا در فصل زمستان، بسیاری از مردم نسبت به رژیم غذائی خود توجه کافی ندارند و همواره بیش از فصل های دیگر سال غذاهای پر کالری و شیرین مصرف می کنند تا انرژی کافی برای انجام امور روزمره داشته باشند، اما بهتر است برای پیشگیری از افزایش وزن در فصل زمستان به نکات زیر توجه کنید.
نتیجه تصویری برای افزایش وزن
-صبحانه نخورید
برای آماده کردن صبحانه باید صبح زود بیدار شوید و صبحانه آماده کنید، اما ممکن است در این مدت زمانی، شیرینی یا نوشیدنی های گرم و شیرین بخورید که باعث چاق شدن شما می شود.

-غذاهای چرب نخورید
برخی از مردم به اشتباه گمان می کنند خوردن غذاهای چرب باعث افزایش توان بدنی آنها در فصل زمستان می شود، اما نمی دانند مصرف غذاهای چرب، تنها باعث افزایش ذخیره چربی در بدن آنها می شود. از این رو بهتر است از مصرف سوپ مرغ و خامه، سیب زمینی سرخ شده، ماکارونی و معجون خودداری کنید.

-بی تحرکی
بی تحرکی، یکی از عوامل اصلی چاقی و ابتلا به بیماری های مختلف است. پس بهتر است به جای نشستن پشت مبل یا صندلی، یا رفتن به کافه یا شیرینی فروشی کمی ورزش کنید و اینگونه سلامت خود را تضمین کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان …مشخصات افراد بلغمی و درمان آن با سلام من بیش از ده ساله که هر روز حالت تهوع دارم بعضی بیماری دیسک کمر و عوارض آن ایران جدیدچرا برخی دیسک کمر می گیرند و درمان آن چیست و…؟ سؤالاتی است که با آقای دکتر محمد مهدی داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد …فرشته به یاد اولین خاطره ای که از او در ذهنم نقش بسته می افتم صورتش مثل ماه می درخشید و پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی میزان بلغم در انسان سالم یک درصد است و چون سبک‌تر از سودا و دم است معمولاً حجام در اولین خون بیماری دیسک کمر و عوارض آن ایران جدید چرا برخی دیسک کمر می گیرند و درمان آن چیست و…؟ سؤالاتی است که با آقای دکتر محمد مهدی نژاد داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد آرشیو صحبت های حقیقت و دروغ روزی دروغ به حقیقت گفت مــــیل داری باهم به دریـــا برویم و شنـــا



لینک منبع :چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟

چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟ - تیتریک titre1.ir/fa/news/117855/چیکار-کنیم-زمستان-چاق-نشویم‏ 11 ژانویه 2017 ... چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟ با پرهیز از مصرف غذاهای چرب، ورزش کردن و نخوردن صبحانه از چاق شدن در فصل زمستان جلوگیری کنید. گروه سبک ... بلاغ مازندران - چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟ www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../چیکار-کنیم-زمستان-چاق-نشویم‏ 11 ژانویه 2017 ... با پرهیز از مصرف غذاهای چرب، ورزش کردن و نخوردن صبحانه از چاق شدن در فصل زمستان جلوگیری کنید. چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟ | اخبار شمال - اخبار گلستان - اخبار ... news.shomalgardi.com/fa/.../چیکار-کنیم-زمستان-چاق-نشویم؟/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... با پرهیز از مصرف غذاهای چرب، ورزش کردن و نخوردن صبحانه از چاق شدن در فصل زمستان جلوگیری کنید. چیکار کنیم زمستان چاق نشویم؟ - مفیدستان mofidestan.ir/چیکار-کنیم-زمستان-چاق-نشویم؟/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... به گزارش بلاغ، به دلیل سردی هوا در فصل زمستان، بسیاری از مردم نسبت به رژیم غذائی خود توجه کافی ندارند و همواره بیش از فصل های دیگر سال غذاهای ... 15 توصیه برای اینکه چاق نشویم - پرشین وی persianv.com/pezeshki/068240.php‏ - ذخیره شده 30 جولای 2009 ... اگر در مهمانی دعوت شدید، به صاحبخانه پیشنهاد دهید که من یک غذای کم کالری درست می کنم و آن را با خود می آورم. با این کار نه تنها میزبان را خوشحال کرده ... چگونه غذا بخوریم تا چاق نشویم؟ - تناسب اندام - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../چگونه-غذا-بخوریم-تا-چاق-نشویم-‏ - ذخیره شده - مشابه 2 ژوئن 2015 ... چگونه غذا بخوریم تا چاق نشویم؟ ... را با یک غذای حاوی سیب‌زمینی پخته پر کنیم تا ساندویچ کالباس و تخم‌مرغ، تا هنوز هم بتوانیم وزن‌مان را کاهش دهید. چگونه تعادل وزن خود را حفظ کنیم و چاق نشویم؟ - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/20986_چگونه-تعادل-وزن-خود-را-حفظ-کنیم-و-چاق-نش.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 12 آوریل 2014 ... چگونه تعادل وزن خود را حفظ کنیم و چاق نشویم؟ .... و مادر بزرگ ها، برای پیاده روی به اطراف شهر رفته و در زمستان به ورزش اسکی در کوهستان می پردازند. چطور در زمستان چاق نشویم - تمرینو tamrino.ir/چطور-در-زمستان-چاق-نشویم/‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2016 ... شما در زمستان برای در امان ماندن از چاقی چکار می کنید؟ فردا در مورد اینکه چطور تعدادی از آدم های لاغر تبدیل به غول شدند برای شما صحبت می کنم… چه شامی بخوریم که چاق نشویم؟ - آکا www.akairan.com/health/chagh1/201352123436.html‏ - ذخیره شده - مشابه 21 مه 2013 ... چه شامی بخوریم که چاق نشویم؟ ... سبک و مغذی عنوان کرد :« ما می توانیم برای تهیۀ یک وعده شام سبک از سالادهای مختلف استفاده کنیم که می توانند شامل ... چکار کنیم تا چاق نشویم - تبیان article.tebyan.net/4627/چکار-کنیم-تا-چاق-نشویم‏ - ذخیره شده بسیاری از ما عادت کرده ایم تا دندان هایمان خراب نشده، به دندانپزشکی نرویم. وقتی در اندامی دیگر ناراحتی داریم، آنقدر صبرمی کنیم تا کار به جاهای باریک برسد و توان ...