مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان

[ad_1]

ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان

ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان 

نگه داشتن ادرار یکی از اشتباه ترین کارهایی است که افراد در قبال سلامتی خود انجام می دهند. احساس دفع ادرار به منزله یک هشدار مهم برای بدن است که باید به آن توجه نمود. مصرف غذاها و مایعات به پر شدن مثانه منجرمی‌شود. مثانه فقط حجم معینی را در خود نگه می دارد و زمانی که بیشترازحد پر ‌شود، به مغز علامت نیاز به دفع ارسال می‌کند.

 

*عفونت معده:

نگه‌داشتن ادرارنه ‌تنها باعث درد در قسمت تحتانی شکم می شود بلکه خطر ابتلا به عفونت معده را هم افزایش می دهد.زمانی که میکروب‌های موجود در ادرار از بدن خارج نمی شود، فرد دچار عفونت معده هم می‌شود.

 

* عفونت مجرای ادراری:
نگه ‌داشتن ادراربرای مدت ‌زمان طولانی، بدن را در معرض باکتری‌های مضرقرار می‌دهدو احتمال ابتلا به عفونت ادراری (UTI) یا عفونت مثانه را افزایش می‌دهد.

 

* درد هنگام دفع:
نگه ‌داشتن ادرار اگر به طور مدام تکرار شودباعث درد شدید هنگام دفع ادرار می‌شود.

 

* تب:
نگه ‌داشتن ادرار برای مدت طولانی، مانع دفع باکتری موجود در بدن می‌شود و این به ‌نوبه خود باعث بروز تب خواهدشد.

 

* تورم مثانه و خطر بروز سرطان:
هنگام مصرف آب مثانه به‌آرامی پرمی‌شود و در صورت دفع نشدن مثانه متورم می‌شود. پیشگیری نکردن از تورم مثانه به سرطان مثانه منجر می شود.

 

* سنگ کلیه :
آب به پاک ‌سازی کلیه‌ها کمک می‌کند. اما زمانی که ادرار برای مدت طولانی نگه ‌داشته شود، به ‌طورجدی روی کلیه تاثیر می گذارد و به سنگ کلیه و درد منجر می شود.

 

* کیست:
کیست کلیه نوعی التهاب است. این‌ مشکل عمده ای است که بیشتر در زنان رخ می‌دهد.

 

* درد در قسمت تحتانی شکم:
نگه‌داشتن طولانی‌مدت ادرار، در قسمت تحتانی شکم درد ایجاد می‌کند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و … روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ فراموش و به یاد آوری حقی٢ آسودگى روانپزشکروان درمانگرروانکاوزمانی که دچار استرس،‌ اضطراب و دلشوره می‌شوید، کارهای زیر را انجام دهید درخواست کمک بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های …بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های جالب درباره ی بدن انسان بهترین وبروزترین مسمومیت انواع سمومآفت کش ها موادی هستند که جهت مسموم نمودن گروه معینی از موجودات زنده طراحی و تهیه شده اندمن جیرفت ایرانمن جیرفت ایران خاطرات و وقایع معنای بکارت چیست؟ پرده بکارت ، غشاء البکارة ، هایمن تعبیر خواب قرانابن …تعبیر خواب قرانابن سیرینسلمانحضرت یوسفروانشناسیزیست شناسیمعاصررویای صادقه خطرات اشعه ماورای بنفش برای همه آکاچند سالی است که دانشمندان بیشتر درباره مضرات اشعه ماورای بنفش یا فرابنفش به انسان عوارض ناشی از خودارضاییآیا خود ارضایی در مورد دختران و زنان گناه است؟ اگر هست چه مجازاتی دارد؟ چگونه می توان لگد زدن جنین چیست و چقدر باید باشد؟، جنین، جنین …هفته چهلم بارداری هفته سی و نهم بارداری هفته سی و هشتم بارداری هفته سی و هفتم بارداری بیماریهای واگیر شایع ایران و جهان سایت پزشکان …بروسلوز از بیماری هایعفونی واگیرداری است که به لحاظ مشترک بودن بین انسان و دام چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و شهوت رانی روی بسمه تعالی مقدمه خالطوا الناس مخالطة إن مُتم معها بکوْا علیکم و إن عشتم حنّوا إلیکم بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های جالب درباره ی بدن بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های جالب درباره ی بدن انسان بهترین وبروزترین مطالب مسمومیت انواع سموم آفت کش ها موادی هستند که جهت مسموم نمودن گروه معینی از موجودات زنده طراحی و تهیه شده اند روانپزشکروان درمانگرروانکاو برای‌ بعضی‌ از افراد این‌ حالت‌ ممکن‌ است‌ ناگهانی‌ روی‌ دهد و بر طرف‌ شود، اما برای من جیرفت ایران من جیرفت ایران خاطرات و وقایع معنای بکارت چیست؟ پرده بکارت ، غشاء البکارة ، هایمن، تعبیر خواب قرانابن سیرینسلمانحضرت یوسف تعبیر خواب قرانابن سیرینسلمانحضرت یوسفروانشناسیزیست شناسیمعاصررویای صادقهبرحسب حروف خطرات اشعه ماورای بنفش برای همه آکا اشعه فرابنفش مضرات متعددی را برای سلامتی انسان دارد، اما به طور خاص برای پوست، چشم ها و کلینیک ترک خود ارضائی دوستان عزیزم سلام قابل توجه دوستان گلی که در متن پیامشون از ناامیدی و سرزنش کردن خودشون و عوارض ناشی از خودارضایی آیا خود ارضایی در مورد دختران و زنان گناه است؟ اگر هست چه مجازاتی دارد؟ چگونه می توان از لگد زدن جنین چیست و چقدر باید باشد؟، جنین، جنین پسر، جنین هفته چهلم بارداری هفته سی و نهم بارداری هفته سی و هشتم بارداری هفته سی و هفتم بارداری هفته



لینک منبع :ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان

تصاویر برای ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان - پزشک تو www.pezeshketo.com/.../ضررهای-نگه-داشتن-ادرار-زنان-و-مردان/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان _ نگه داشتن ادرار یکی از اشتباه ترین کارهایی است که افراد در قبال سلامتی خود انجام می دهند. احساس دفع ادرار به ... خطرات نگه داشتن ادرار - تبیان article.tebyan.net/299524/خطرات-نگه-داشتن-ادرار‏ - ذخیره شده 21 مه 2015 ... در این مطلب خطرات نگه داشتن ادرار را بیان می کنیم. ... و نگه داشتن ادرار در مثانه، شما را در معرض خطر ابتلا به عفونت ادراری قرار می دهد. ... عفونت های ادراری در زنان ... رابطه‌ی جنسی در دوران بارداری برای برخی از مردان بسیار جذاب است و ... عوارض خطرناک نگه داشتن ادرار - سیمرغ seemorgh.com/health/.../333555-عوارض-نگه-داشتن-ادرار/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... ... ادرار خود دارند. در این مطلب به چند عوارض خطرناک نگه ‌داشتن ادرار اشاره‌ شده است. ... التهاب است. این‌ مشکل عمده ای است که بیشتر در زنان رخ می‌دهد. ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان - مفیدستان mofidestan.ir/ضررهای-نگه-داشتن-ادرار-زنان-و-مردان/‏ ضررهای نگه داشتن ادرار زنان و مردان. نگه داشتن ادرار یکی از اشتباه ترین کارهایی است که افراد در قبال سلامتی خود انجام می دهند. احساس دفع ادرار به منزله یک هشدار مهم ... نگه داشتن ادرار، چقدر مضر است؟ - مجله سلامت www.majalesalamat.com/knowledge/holding-your-pee/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۲ - ۱۰ رأی 19 فوریه 2015 ... ظرفیت فیزیکی بدن شما برای نگه داشتن ادرار به چند چیز بستگی دارد. ... تمرینات کگل و دارو می‌تواند مثانه بیش فعال را درمان کند در حالیکه ورزش ... نگه داشتن ادرار تا چند دقیقه عیبی ندارد؟ - نمناک namnak.com/نگه-داشتن-ادرار-تا-چند-دقیقه-عیبی-ندارد.p28468‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۱۷ نقد نگه داشتن ادرار و عوارض نگه داشتن ادرار در مثانه و نگه داشتن ادرار تا چه مدت و هشدار جدی درمورد نگه داشتن ادرار برای بیماری های کلیه و مثانه در زنان و مردان در نمناک. ... ادرار که زجرآورترین دردها هستند اما یک سوال که تا چه مدت نگه داشتن ادرار بی ضرر خواهد بود ... تا چه زمان نگه داشتن ادرار، مشکلی ندارد؟ - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/140488/دانستنی‌های-دستگاه-ادراری‏ - ذخیره شده - مشابه 3 مارس 2015 ... توانایی فیزیکی بدن برای نگه داشتن ادرار به چند عامل بستگی دارد. به طور کلی بیشتر زنان می توانند ادرار خود را ۳ تا ۶ساعت نگه دارند؛ هرچند این امر ... خطرات و عوارض نگه داشتن ادرار - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/خطرات-و-عوارض-نگه-داشتن-ادرار/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... خطرات و عوارض نگه داشتن ادرار. مثانه یک کیسه عضلانی توخالی است که برای ذخیره ادرار قادر است اتساع یابد. ورود ادرار به مثانه آن را پر می کند و این ... عفونت ادراری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عفونت_ادراری‏ - ذخیره شده - مشابه عفونت‌های دستگاه ادراری معمولاً در زنان نسبت به مردان بیشتر رخ می‌دهد، چرا که ... در موارد پیچیده و یا در صورتی که درمان با شکست مواجه شود، ممکن است کشت ادرار مفید باشد. .... نگه داشتن ادرار در مثانه ممکن است به دلیل تنبلی شما باشد و گاهی هم ممکن است ...