مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سهم مک‌بوک از بازار به کمترین مقدار رسید

[ad_1]

مدیران اپل به دلیل موفق نشدن شرکت در رسیدن به اهداف مالی مورد نظر در سال 2016، با کاهش دستمزد روبرو شدند و سهم مکبوک‌ها از بازار نیز در حال ثبت رکورد جدیدی است! با توجه به گزارش Computerworld.com، سهم رایانه‌های اپل از بازار در ماه گذشته به کمترین مقدار خود در 5 سال گذشته رسیده است.

آمار منتشر شده از Netapplication.com نشان می‌دهند که رایانه‌های شرکت اپل با سیستم‌عامل macOS که در ماه آوریل سال گذشته 9.6% کل رایانه‌های دنیا را در اختیار داشت، در ماه گذشته از 7% به کمترین مقدار خود یعنی 6.1% سقوط کرد.

ضمنا سهم 6.1 درصدی مکبوک در دسامبرگذشته، به آمار فروش مک در آگوست 2011 رسیده است. البته Computerworld.com معتقد است، سهم بازار مکبوک‌ها با مقدار فروش آنها  برابری نمی‌کند. این سایت در اینباره اشاره کرد، در اکتبر اپل فروش 4.9 میلیونی مک را برای سه ماهه تابستان گزارش داده است. این رقم کاهش 14 درصدی مک‌بوک در طول چند سال اخیر و چهارمین دوره رکود سه ماهه پشت سر هم را نشان می‌دهد.

با توجه با گفته‌های محققین برجسته در بخش صنعت از جمله IDC و Gartner، رکود شرکت اپل در سال گذشته در مقایسه با کل صنعت کامپیوتر خیلی بیشتر به چشم می‌آید. از زمان رشد مک‌بوک‌ها در بازار تا بالاترین نقطه درصنعت کامپیوتر، این رکود بزرگترین تغییر به حساب می‌آید. همچنین اپل در طول ادوار گذشته، به لطف مشکلاتی که مایکروسافت در ساخت سیستم عامل ویندوز 8 متحمل می‌شد، بیشترین بهره را برای فروش رایانه‌های خود می‌برد. حال به نظر ویندوز 10 بیشتر از سیستم عامل‌های قبلی مورد اقبال کاربران قرار گرفته و این می‌تواند یک خبر خوب برای ردموند و خبر بدی برای کوپرتینو باشد.

طبق گزارش CW رقبایی همچون ویندوز و لینوکس بیشترین نفع را از رکود شرکت اپل خواهند برد، هرچند ناچیز اما هر دو رقیب اپل در سال گذشته نیم درصد رشد را نسبت مدت زمان مشابه سال قبل به ثبت رسانده‌اند. طبق آمار ارائه شده از وب‌سایتNet Application، لینوکس در حال حاضر 2.2% از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎هااقتصادبان قیمت خودروقیمت طلا و سکهقیمت …اگر مصوبه هیات دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان به تایید و تصویب فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات پایه بررسی سرنوشت مولکولی مواد غذایی بعد از خورده شدن در بدن انسان و نیازهای فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام کدام دانشگاه بروم؟ دولتی؟ آزاد؟ علمی …یکی از سؤالاتی که دانش آموزان پشت کنکوری می‌پرسند و اتفاقاً برادر یکی از دوستان ما در اقتصادبان قیمت خودروقیمت طلا و سکهقیمت دلارقیمت موبایل اگر مصوبه هیات دولت برای تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان به تایید و تصویب نمایندگان مجلس تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات پایه بررسی سرنوشت مولکولی مواد غذایی بعد از خورده شدن در بدن انسان و نیازهای کمی و فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام کدام دانشگاه بروم؟ دولتی؟ آزاد؟ علمیکاربردی یکی از سؤالاتی که دانش آموزان پشت کنکوری می‌پرسند و اتفاقاً برادر یکی از دوستان ما در پیغام



لینک منبع :سهم مک‌بوک از بازار به کمترین مقدار رسید

سهم مک‌بوک از بازار به کمترین مقدار رسید | ITIRAN www.itiran.com/سهم-اپل-از-بازار-کامپیوتر‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... سهم کامپیوترهای اپل از بازار به کمترین میزان خود در 5 سال گذشته رسیده است. سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در 5 سال اخیر رسیده است ... digiato.com/.../سهم-کامپیوترهای-مک-از-بازار-به-کمترین-م/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... به گزارش نشریه Computerworld سهم اپل از بازار کامپیوترها در ماه اخیر به کمترین رقم در 5 سال اخیر رسیده است. مبنای این خبر گزارش موسسه ... سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در 5 سال اخیر رسیده است jooorvajoor.ir/1395/10/21/سهم-کامپیوترهای-مک-از-بازار-به-کمترین-م/‏ سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در ۵ سال اخیر رسیده است ... مشکلی دیگر برای گوشی گوگل؛ پیکسل به مک بوک های اپل متصل نمی شود ... سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در ۵ سال اخیر رسیده است i-sel.ir/blog/سهم-کامپیوترهای-مک-از-بازار-به-کمترین-م/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در ۵ سال اخیر رسیده است . .... ظرف یک دهه اخیر، خانواده مک بوک به نوعی معیار برای تعریف مشخصات یک ... سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در سال اخیر رسیده است ... khubkhan.ir/.../سهم-کامپیوترهای-مک-از-بازار-به-کمترین-میزان-در-سال-اخیر-رسیده-است‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در سال اخیر رسیده است . ... اپل به شمار می رود، چون این کمپانی بالاخره مک بوک پروهای قدیمی اش را آپدیت… سهم مک‌بوک از بازار به کمترین مقدار رسید ionet.ir/post/145581‏ - ذخیره شده مذاکرات سامسونگ و کوآلکوم درباره گلکسی اس ۹ و اسنپ دراگون ۸۴۵; » وزیر ارتباطات : مردم باید به آنچه حق‌شان است دسترسی داشته باشند; » سامسونگ رکورد زد؛ افزایش ... سهم دلار از مبادلات جهانی به کمترین میزان دو سال گذشته رسید www.asretebar.com/.../سهم-دلار-از-مبادلات-جهانی-به-کمترین-میزان-دو-سال-گذشته-رسید‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... سهم دلار از مبادلات جهانی به کمترین میزان دو سال گذشته رسید ... طی دو سال گذشته کشورهای جهان برای جلوگیری از سلطه دلار در بازارهای جهانی پیمان‌های ... سهم اپل و سامسونگ به یک سوم کل ظرفیت بازار گوشی های هوشمند کاهش ... www.zoomit.ir/.../apple-samsung-smartphone-market-share-chart/‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2016 ... براساس آخرین آمارهای ارائه شده مجموع سهم اپل و سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند به کمترین میزان خود در پنج سال اخیر رسیده است. ترنجی | قیمت سهام اپل به کمترین میزان خود در پنج‌ ماه گذشته رسیده است toranji.ir/2015/07/11/سهام-اپل-به-کمترین-میزان-خود-در-پنج‌-ما/‏ - ذخیره شده 11 جولای 2015 ... دیروز خبری درمورد این‌که قیمت سهام اچ‌تی‌سی به پایین‌ترین میزان خود در ده سال رسیده است، منتشر شد و یکی از دلایل برای این فاجعه مالی، بازار قوی ... آخرین اخبار آیمک - بازدید - صفحه نخست اینترنت شما https://buzdid.ir/tag/آیمک‏ - ذخیره شده سهم کامپیوترهای مک از بازار به کمترین میزان در ۵ سال اخیر رسیده است ... اپل به تازگی لپ تاپ های جدید مک بوک پرو ۲۰۱۶ خود را عرضه کرده است اما هنوز خبری از آی مک ...