مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند

[ad_1]
نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند

خبرگزاری آریا - هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از 29 میلیون نوجوان از 72 کشور در آزمون PISA (برنامه ی ارزیابی بین المللی دانشجویی) شرکت می کنند.
در این آزمون برتری دانش آموزان از نظر نحوه ی فکر کردن سنجیده می شود. آنها مسائلی را حل می کنند که تا به حال به چشم ندیده اند، الگوها را شناسایی می کنند، استدلال های قانع کننده می نویسند و نهایتا نتیجه گیری می کنند. این امتحان حفظیات دانش آموزان را نمی سنجد بلکه هوش های رند و زیرک را به محک می گذارد.
test
مهم تر از این ها، این آزمون قدرت سیستم آموزشی هر کشور را می سنجد.
در نتایج این آزمون  ایالات متحده در ریاضی رتبه ی متوسط و زیر متوسط داشت. باز هم سنگاپور گوی سبقت را از همه ی کشور ها را ربود و رتبه ی اول را از آن خود کرد. ژاپن و استونی در رتبه ی دوم و سوم قرار گرفتند.
مسئله ی مهم این است که این کشورها چه سیستمی اتخاذ می کنند که در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا، لوگزامبورگ و نروژ که بالاترین رتبه را در هزینه ی خرج شده به ازای هر دانش آموز دارند، در رتبه های بالاتر قرار می گیرند.
در زیر 5 عاملی که در موفقیت این کشورها تاثیرگذار بوده را برای شما آورده ایم. رهبران تجاری که بخواهند یک شرکت هوشمندانه تاسیس کنند می توانند از این موارد درس بگیرند.
فرهنگ پیشرفت مداومسنگاپور مرکز قدرت آموزش در جهان است. او با چالش های مداومی که برگزار می کند باعث می شود مربیان و معلم ها هرسال بهتر از سال پیش شوند.
معمولا در محل کار به دلیل اهداف کوتاه مدتی که باید سریع به انجام برسند از این فلسفه ی آموزش چشم پوشی می شود.
به عنوان یک رهبر، باید میان اهداف کوتاه مدت و گسترش اهداف طولانی مدت تعادل برقرار کنید. این کار را با برقراری مسابقاتی که کارمندان طی آن آموزش های لازم را بینند، انجام دهید.
اجرای استانداردهای دقیق و ثابت در کلاسقوانین باید برای همه باشد و به هنگام تخلف، اجرا شود. اگر رهبر تیم مدام از تخلف کارمندان چشم پوشی کند، کارمندان به خوبی متوجه بی قانونی می شوند و وجهه ی شرکت برای همه خراب می شود.
طرح و توضیح مداوم ایده ها جرج برنارد شاو
جرج برنارد شاو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند



لینک منبع :نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند

نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ... digiato.com/article/2017/.../درس-های-افراد-باهوش-برای-رهبران/‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از 29 میلیون نوجوان از 72 کشور در آزمون PISA (برنامه ی ارزیابی بین المللی دانشجویی) شرکت می ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند www.aryanews.com/.../نکاتی-راهبردی-از-کشورهایی-که-هوشمندترین-دانش-آموزان-را-پرورش-می-دهند‏ 13 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از 29 میلیون نوجوان از 72 کشور در آزمون PISA (برنامه ی ارزیابی بین المللی ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ... i-sel.ir/blog/نکاتی-راهبردی-از-کشورهایی-که-هوشمندتر/‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ... خبرگزاری آریا - هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از ۲۹ . نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند irannews.shafaqna.com/FA/IR/1382868‏ نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند. ... پست جنجالی بهنوش بختیاری که با اعتراض کاربران حذف شد. - citna.ir ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ... wwwkhabar.ir/11399687‏ 12 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از 29 میلیون نوجوان از 72 کشور ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند porsyar.com/11139008‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - هر سه سال یک بار پانصد هزار دانش آموز به نمایندگی از 29 میلیون نوجوان از 72 کشور ... #کشورهایی hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/کشورهایی?src=hash‏ - ذخیره شده See Tweets about #کشورهایی on Twitter. See what people are ... Embed Tweet. نکاتی راهبردی از #کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ادامه: ... #کشورهایی hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/کشورهایی?src=hash‏ - ذخیره شده See Tweets about #کشورهایی on Twitter. See what people are ... Embed Tweet. نکاتی راهبردی از #کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ادامه: ... گلکسی c5 pro و c7 pro احتمالا به زودی معرفی می شوند | های یو hiu.ir/گلکسی-c5-pro-و-c7-pro-احتمالا-به-زودی-معرفی-می-شون/‏ 13 ژانویه 2017 ... تصویر فوق نشان می دهد که C7 Pro هم درست مانند C9 Pro احتمالا ابتدا در ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند ... ایلان ماسک دو سال دیگر می توانید پشت فرمان تسلا بخوابید - تکنومون technomon.com/.../ایلان-ماسک-دو-سال-دیگر-می-توانید-پشت-فرمان-تسلا-بخوابید‏ - ذخیره شده 6 روز پیش ... این نابغه ثروتمند که نبوغ و ثروتش را در راه پیشرفت و دستیابی به ... نکاتی راهبردی از کشورهایی که هوشمندترین دانش آموزان را پرورش می دهند.