مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گربه‌ای خندان در فضا

[ad_1]

دانش > نجوم - ایسنا نوشت:تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده فضایی مشغول هستند که هر روز معمای جدیدی را برای ستاره شناسان رقم می‌زنند.

به گزارش ایسنا،در این تصویر گروهی از کهکشان‌ها را می‌توان مشاهده کرد که به "گربه چشایر" (گربه خندان آلیس در سرزمین عجایب) ملقب هستند زیرا ظاهری شبیه به چهره خندان این گربه دارند.

برخی از ویژگی‌های گربه‌ای این پدیده تحسین‌برانگیز در واقع کهکشان‌های دوردستی هستند که نور آن‌ها بوسیله مقادیر زیادی از جرم موجود در کهکشان‌های پیش زمینه کشیده و خم شده است.

به این اثر "همگرایی یا لنزینگ گرانشی" می‌گویند که توسط نظریه نسبیت عام آلبرت اینشتین پیش‌بینی شده است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ادبیات،شعر و ترانه شعرترانهشعر حافظشعر عاشقانهسهراب سپهریشعر نوشعر امام زمانشعر بارنحسین پناهی ادبیات معاصر مادربزرگ گم کرده ام در هیاهوی شهر آن نظر بند سبز را که در کودکی بسته بودی به بازوی مناسامی ایرانی برای دختران سری جذاباسامی ایرانی برای دختران نام دختر ایرانی اسم های جذاب برای دختر چه اسمی برای دخترم عکس خنده دار، عکس طنز، عکسهای خنده دار و بامزه، …خنده دار ترین عکس ها برای ارسال در شبکه های اجتماعی آکاایران خنده دار ترین عکس ها چهار ستاره مانده به صبحهزار کتاب؛ قبل‌تر درباره‌ی ‌جکلین ویلسون‌ و لیزیِ دهن زیپی‌اش در هزار کتاب خوانده ادبیات معاصر ادبیات معاصر ایران هوا که تاریک شد برگشتم وقتی در را باز کردم دیدم زنی روبرویش نشسته اسامی ایرانی برای دختران سری جذاب اسامی ایرانی برای دختران نام دختر ایرانی اسم های جذاب برای دختر چه اسمی برای دخترم بگذارم ادبیات،شعر و ترانه شعرترانهشعر حافظشعر عاشقانهسهراب سپهریشعر نوشعر امام زمانشعر بارنحسین پناهیاستاد عکس خنده دار، عکس طنز، عکسهای خنده دار و بامزه، تصاویر خنده خنده دار ترین عکس ها برای ارسال در شبکه های اجتماعی آکاایران خنده دار ترین عکس ها برای چهار ستاره مانده به صبح هزار کتاب؛ قبل‌تر درباره‌ی ‌جکلین ویلسون‌ و لیزیِ دهن زیپی‌اش در هزار کتاب خوانده‌اید و رضا خندان در مختارنامه



لینک منبع :گربه‌ای خندان در فضا

گربه خندان فضایی - ایسنا www.isna.ir/news/95102415101/گربه-خندان-فضایی‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب ... گروهی از کهکشان‌ها را می‌توان مشاهده کرد که به "گربه چشایر" (گربه خندان ... تصاویر برای گربه‌ای خندان در فضا گربه‌ای خندان در فضا + عکس www.eghtesadnews.com/.../158461-گربه-ای-خندان-در-فضا-عکس‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... گربه‌ای خندان در فضا + عکس. تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده فضایی مشغول هستند که هر ... گربه‌ای خندان در فضا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/623092/science/astronomy‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... گربه‌ای خندان در فضا. دانش > نجوم - ایسنا نوشت:تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده فضایی ... گربه خندان فضایی + عکس | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/81221‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده فضایی مشغول هستند که هر روز معمای جدیدی را برای ستاره ... گربه‌ای خندان در فضا | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/13/1603174‏ 13 ژانویه 2017 ... گربه‌ای خندان در فضا. نجوم آماتوری,نجوم. ایسنا نوشت:تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده ... تصویر روز ناسا; گربه خندان فضایی - پژوهشگاه فضایی ایران isrc.ac.ir/index.php/news/news-and.../2150-1395-10-25-14-13-12.html‏ 13 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا، در تصویر روز ناسا گروهی از کهکشان‌ها را می‌توان مشاهده کرد که به " گربه چشایر" (گربه خندان آلیس در سرزمین عجایب) ملقب هستند ... خبر فوری-گربه خندان فضایی www.khabarfoori.com/detail/23326/گربه-خندان-فضایی‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... تلسکوپ‌ها و رصدخانه‌های متعددی از زمین یا فضا به رصد پدیده‌ها و اجسام جالب و متحیرکننده فضایی مشغول هستند که هر روز معمای جدیدی را برای ستاره ... گربه‌ای خندان در فضا+عکس - سرزمین خبر sarzaminekhabar.com/news/redirect.php?id=147336‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... برخی از ویژگی‌های گربه‌ای این پدیده تحسین‌برانگیز در واقع کهکشان‌های دوردستی هستند که نور آن‌ها بوسیله مقادیر زیادی از جرم موجود در کهکشان‌های ... ایران خبر - گربه خندان آلیس در فضا www.irankhabar.ir/fa/doc/news/78820/گربه-خندان-آلیس-فضا‏ 14 ژانویه 2017 ... در تصویر روز ناسا گروهی از کهکشان‌ها را می‌توان مشاهده کرد که به "گربه چشایر" ( گربه خندان آلیس در سرزمین عجایب) ملقب هستند زیرا ظاهری شبیه به ...