مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زاکربرگ به دادگاه می‌رود

[ad_1]
مفیدستان:

خبرآنلاین: مؤسس فیس‌بوک که با پرداخت 2 میلیارد دلار استارتاپ واقعیت مجازی آکیلس/ Oculus VR را خریده به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری بکار رفته در این کمپانی شهادت دهد.

 زاکربرگ به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری آکیلس شهادت دهد

جان کارمک، مهندس سابق زنیمکس و مدیر فنی آکلیس


17 ژانویه روز دادگاه است و پس از دو سال معلوم می‌شود که ادعای سرقتی بودن فناوری به‌کاررفته در آکیلس که زنیمکس (ZeniMax Media Inc.)، سازنده گیم ادعای آن را کرده درست است یا نه؟

کمپانی زنیمکس طلب 2 میلیارد دلار خسارت از زاکربرگ کرده و این رقم معادل مبلغی است که زاکربرگ برای خرید این استارتاپ در سال 2014 هزینه کرد.

وکیل زنیمکس تأیید کرد که سه شنبه زاکربرگ در دادگاه حاضر خواهد شد و سپس مؤسس آکلیس یعنی پالمر لاکی نیز در اواخر هفته به دادگاه خواهد رفت.

پیش‌تر وکلای زاکربرگ سعی کرده بودند از این استدلال حقوقی استفاده کنند که اصولاً موکل آنها نباید به سؤالات درباره خریدن آکلیس پاسخ دهد اما قاضی نظر عکس آن را صادر کرد.

روز نهم ژانویه «جان کارمک» مهندس سابق زنیمکس و مدیر فنی آکلیس در دادگاه حاضر شد.

درواقع مرکز این پرونده حقوقی کسی نیست جز آقای «جان کارمک» که داخل زنیمکس کمپانی به نام id Software را توسعه داده بود و بازی‌هایی مانند Doom و Quake را ساخت.

زنیمکس مدعی است مدیران اکلیس کارمک و 5 مهندس دیگر کمپانی id Software را خریده تا اسرار را منتقل کنند و آنها قرارداد رسمی کار در زنیمکس را زیر پا گذاشته‌اند و به یس نرم‌افزاری در VR آکلیس را از روی آن بنا کرده‌اند.

فیس بوک 2 میلیارد برای خرید آکلیس هزینه کرد و 800 میلیون دلار نیز برای بازخرید مهندسان به‌طور جداگانه پرداخت کرد تا آن را به ملکیت خود درآورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با دانشگاه هارواردهاروارد در کمبریج ماساچوست واقع شده و شدت نفوذ و قدرتی که دارد آن را به یکی از عصر ایران فوری آیت الله هاشمی به ملکوت اعلی پیوست دختر ساله ای که آینده آمریکا را تغییر داد عملیات آزادسازی حلب پایگاه اطلاع رسانی رجاعملیاتآزادسازیحلبتائید حکم شیخ علی سلمان با موافقت انگلیس بوده است ادامه تناقض گویی ها درباره تعداد عجیب‌ترین خودروهای سال عکس پایگاه اطلاع ……علت شیوع فراموشی در افراد چیست؟ لعن و ننگ ابدی فقط برای ۳ سال و ۹ ماه حکومت گزارش مجلس نقد و بررسی فیلم دختر از دست رفته به …نقد و بررسی فیلم دختر از دست رفته به کارگردانی دیوید فینچر، به قلم جاستین چانگ پیشنهاد معلم به دختر جوان،برهنه شو تا بهتر …یک معلم موسیقی به یکی از دانش آموزانش گفت موقع خواندن اکتاوهای پایین برهنه شود و پس از کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکاکارآفرینی دیجیتالی به سبک کارآفرینی دیجیتالینیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابه گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی جنگ عراق ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجنگعراقجنگ عراق تصاویر درجهت ساعتگرد آغاز از بالا سمت چپیک گشت نیروی ائتلاف در سامرا آشنایی با دانشگاه هاروارد هاروارد در کمبریج ماساچوست واقع شده و شدت نفوذ و قدرتی که دارد آن را به یکی از مشهورترین عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط عملیات آزادسازی حلب پایگاه اطلاع رسانی رجا عملیات تائید حکم شیخ «علی سلمان» با موافقت انگلیس بوده است ادامه تناقض گویی ها درباره تعداد نجومی عجیب‌ترین خودروهای سال عکس پایگاه اطلاع رسانی رجا علت شیوع فراموشی در افراد چیست؟ لعن و ننگ ابدی فقط برای ۳ سال و ۹ ماه حکومت گزارش مجلس نقد و بررسی فیلم دختر از دست رفته به کارگردانی نقد و بررسی فیلم دختر از دست رفته به کارگردانی دیوید فینچر، به قلم جاستین چانگ، جِیمز پیشنهاد معلم به دختر جوان،برهنه شو تا بهتر بخوانی عکس یک معلم موسیقی به یکی از دانش آموزانش گفت موقع خواندن اکتاوهای پایین برهنه شود و پس از آن با کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکا کارآفرینی دیجیتالی به سبک کارآفرینی دیجیتالی جنگ عراق ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد جنگعراق جنگ عراق تصاویر درجهت ساعتگرد آغاز از بالا سمت چپیک گشت نیروی ائتلاف در سامرا، واژگونی نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی های کار فرم دادخواست به دادگاه برگ دادخواست به دادگاه عریضه نویسی به دادگاه متن نامه به دادگاه



لینک منبع :زاکربرگ به دادگاه می‌رود

مارک زاکربرگ رئیس فیسبوک 'به دادگاه می‌رود' - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-38650956‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک قرار است امروز سه‌شنبه ۱۷ ژانویه در دادگاهی در دالاس حاضر شود تا در برابر ادعاهایی مبنی بر اینکه فیسبوک ... زاکربرگ به دادگاه می‌رود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/461818/زاکربرگ-به-دادگاه-می‌رود‏ 15 ژانویه 2017 ... مؤسس فیس‌بوک که با پرداخت 2 میلیارد دلار استارتاپ واقعیت مجازی آکیلس/ Oculus VR را خریده به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری بکار ... زاکربرگ به دادگاه می‌ رود - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1158396‏ 15 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرآنلاین، 17 ژانویه روز دادگاه است و پس از دو سال معلوم می‌شود که ادعای سرقتی بودن فناوری به‌کاررفته در آکیلس که زنیمکس (ZeniMax ... زاکربرگ به دادگاه می‌رود | ITIRAN www.itiran.com/شکایت-از-زاکربرگ-به-خاطر-Oculus--‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... نمایندگان شرکت Zeinmax در پاسخ به Business Insider تایید کردند که مارک زاکربرگ روز سه شنبه در دادگاه حاضر خواهد شد و "Palmer Luckey" مؤسس ... مارک زاکربرگ، رئیس فیس بوک به دادگاه می‌رود | رکنا www.rokna.ir/.../238809-مارک-زاکربرگ-رئیس-فیس-بوک-به-دادگاه-می-رود‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... رکنا: مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک قرار استدر دادگاهی در دالاس حاضر شود تا در برابر ادعاهایی مبنی بر اینکه فیسبوک تکنولوژی "واقعیت مجازی" ... خبر فوری-زاکربرگ به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری آکیلس ... www.khabarfoori.com/.../زاکربرگ-به-دادگاه-می‌رود-تا-درباره-دزدی-نبودن-فناوری-آکیلس-شهادت-دهد‏ 15 ژانویه 2017 ... خبرآنلاین /. مؤسس فیس‌بوک که با پرداخت 2 میلیارد دلار استارتاپ واقعیت مجازی آکیلس/ Oculus VR را خریده به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن ... زاکربرگ به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری آکیلس شهادت دهد dehkadehkhabar.ir/زاکربرگ-به-دادگاه-می‌رود-تا-درباره-دز/‏ دهکده خبر. بازگشت به صفحه اصلی · ads. زاکربرگ به دادگاه می‌رود تا درباره دزدی نبودن فناوری آکیلس شهادت دهد. گوگل پلاس فیس بوک اینستاگرام Linkedin. مارک زاکربرگ به دادگاه احضار شده است - زومجی www.zoomg.ir/.../mark-zuckerberg-palmer-luckey-to-testify-in-2-billion-zenimax-lawsuit-against-oculus-vr/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... به گزارش وب‌سایت بیزینس اینسایدر، مارک زاکربرگ، مدیرعامل پرآوازه فیسبوک، به دلیل دعوی حقوقی علیه پروژه واقعیت مجازی‌ آکیولوس ریفت به ... زاکربرگ به دادگاه می‌رود/ علت: حقوق بالای مدیران فیسبوک hodana.ir/fa/.../زاکربرگ-به-دادگاه-می‌رود-علت-حقوق-بالای-مدیران-فیسبوک‏ 10 ژوئن 2014 ... مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک و تعداد دیگری از اعضای هیات مدیره این شرکت توسط یکی از سهامداران مورد پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند. احضار مارک زاکربرگ به دادگاه - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir/news/اخبار.../10554-احضار-مارک-زاکربرگ-به-دادگاه‏ - ذخیره شده 22 ژانویه 2017 ... احضار مارک زاکربرگ به دادگاه. مارک زاکربرگ، مدیرعامل و رئیس رسانه اجتماعی فیسبوک در دادگاهی در دالاس حاضر شد تا در برابر ادعاهایی مبنی بر ...