مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات را در ادامه دهید :

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات

این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات را در ادامه دهید :

 

 

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات

 

 

مواد لازم:

یک چهارم پیمانه کره، مکعبی
۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
نصف قاشق چایخوری نمک
نصف پیمانه آب
۱ پیمانه آرد
۱ قاشق چایخوری وانیل
۳ تا ۴ عدد تخم مرغ
نصف پیمانه چیپس شکلات
روغن سرخ کردنی
مخلوط شکر و پودر دارچین

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات :

 

1-در یک قابلمه متوسط روی حرارت زیاد، کره، شکر قهوه ای، نمک و آب را با هم مخلوط کرده و اجازه دهید که بجوشند.

2- به محض اینکه کره کف کرد، شعله را کم کرده و آرد را اضافه کنید.

3- با استفاده از قاشق چوبی، خمیر را هم بزنید تا به شکل توپ در بیاید.

4-در این مرحله باید قابلمه را از روی حرارت برداشته و ۵ دقیقه آن را کنار بگذارید تا خمیر کمی خنک شود.

5- سپس عصاره وانیل و یکی از تخم مرغ ها را اضافه کرده و هم بزنید.
سپس دو تخم مرغ باقی مانده را یکی یکی افزوده و هم بزنید تا یکدست شود.
حالا باید آن ها را درون قیف قنادی بریزید. ماسوره سر قیف نیز باید ستاره ای بزرگ باشد.

6-در یک سینی نچسب، کمی روغن بزنید و یک دایره تو خالی از مواد را درون آن بگذارید. این کار را ۵ بار دیگر تکرار کنید.

7- روی سطح دایره ها چیپس شکلات قرار دهید و دوباره با استفاده از قیف،
روی دایره ها، یک لایه دیگر خمیر بگذارید و مطمئن شوید که بین دو لایه فاصله ای باقی نمی ماند.

8- سینی را به مدت ۳ ساعت یا یک شب تا صبح درون فریزر بگذارید تا کاملا سفت شوند.

9-روغن را درون قابلمه داغ کنید تا دمای آن به ۱۷۵ درجه سانتی گراد برسد.

10-دونات ها را درون درون روغن داغ انداخته و سرخ کنید تا دو طرف آن طلایی شود.

11- با استفاده از دستمال کاغذی حوله ای، روغن اضافه آنها را بگیرید. سپس درون مخلوط شکر و دارچین بغلتانید.

12-دونات های شکری با مغز شکلات آماده سرو هستند.

روزیاتو

طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شکلات نارگیلی طرز تهیه شکلات توپی نارگیلی …طرز تهیه کره را درون کاسه ای بریزید ، کاسه را روی بخار اب قرار دهید و شکلات تخته ای طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه …چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع طرز تهیه رول حلوای سه رنگ طرز تهیه آرد رو الک کنین و توی یه تابه بزرگ روی حرارت ملایم بذارین دائم آرد رو هم شیرینی آشنایی با روش تهیه‌ی باقلوای فوری خیلی از شما دوست دارید باقلوا را در منزل تهیه کنید آشپزخانه کوچک من حلیم بادمجون بدون گوشتچه جالب مامان من با عدس درست می کرد همیشه لیلا جون کشک بادمجون هم می شه بذاری؟ شکلات نارگیلی طرز تهیه شکلات توپی نارگیلی آکا طرز تهیه کره را درون کاسه ای بریزید ، کاسه را روی بخار اب قرار دهید و شکلات تخته ای خرد شده طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت آکا چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع چیزکیک طرز تهیه رول حلوای سه رنگ طرز تهیه رولت حلوای موزی دورنگ کاکائویی و زعفرانی مخصوص ماه رمضان شیرینی آشنایی با روش تهیه تارت با ژله بستنی آرد و وانیل را در ظرفی ریخته، مخلوط می کنیم و وسط آن را آشپزخانه کوچک من حلیم بادمجون بدون گوشت چه جالب مامان من با عدس درست می کرد همیشه لیلا جون کشک بادمجون هم می شه بذاری؟



لینک منبع :طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس

تصاویر برای طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-دونات-شکری-با-مغز-شکلات.html‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. طرز تهیه دونات شکری با مغز ... طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - مجله تفریحی 6op.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده 1395/09/20 سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها آکاایران: شکلات هندوانه ای برای شب یلدا ۲۵۰ گرم شکلات سفید ۲/۵ قاشق غذاخوری گلوکز ۱۶۰ گرم شیر عسلی تغلیظ شده ... دونات شکری با مغز شکلات ، یک عصرانه فوق العاده - 98 پست https://98post.ir/.../دونات-شکری-با-مغز-شکلات-،-یک-عصرانه-فوق/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... 1-در یک قابلمه متوسط روی حرارت زیاد، کره، شکر قهوه ای، نمک و آب را با هم …طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس. دو. ات های تازه و خوشمزه به ... دونات شکری با مغز شکلات ، یک عصرانه فوق العاده - پرشین وی www.persianv.com/ashpaz/368440.php‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... دونات شکری با مغز شکلات ، یک عصرانه فوق العاده. طرز تهیه 1-در یک قابلمه متوسط روی حرارت زیاد، کره، شکر قهوه ای، نمک و آب را با هم مخلوط کرده و ... طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/طرز-تهیه-دونات-شکری-با-مغز-شکلات-عکس/‏ این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات را در ادامه ... طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - پورتال نیک صالحی tnews.ir/news/681678177642.html‏ طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات را در ادامه دهید : طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از ... طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09طرز+...‏ وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. مواد لازم: یک چهارم پیمانه ... طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات +عکس - مجله خبری نیوزس newzes.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده کد خبر: ۴۶۱۵۹۴ ۶۲۰ بازدید وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. طرز تهیه دونات شکری با مغز شکلات عکس - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/search/?q=طرز+تهیه+دونات+شکری+با+مغز+شکلات+عکس‏ کد خبر: ۴۶۱۵۹۴ ۶۲۰ بازدید وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید.