مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب

[ad_1]
مفیدستان:
تین‌نیوز| هفته گذشته مجسمه‌های جیسون تیلور هنرمند بریتانیایی در اولین موزه زیر دریایی اورپا قرار داده شد.

به گزارش تین‌نیوز، آثار جیسون دکاره تیلور، در حالی در کف دریا مستقر شدند که عکس‌ها و خبرهای این رویداد بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

بر اساس گزارشات، این مجسمه‌ساز و موسس موزه بیش از 300 اثر هنری را به خانه جدیدشان، «موزه اتلانتیک» انتقال داد. تیلور این پروژه را از سه سال پیش آغاز کرد و آثار او بازتاب مردم معمولی، لحظه‌هایی از زندگی روزانه آنها و برخی چهره‌های شناخته شده است.

موزه آتلانتیک تجربه‌ای یگانه را به علاقه‌مندانش عرضه می‌کند. تجربه‌ای که حتی در روزهای گذشته شرکت‌های مسافری و گردشگری را واداشته است تا به تبلیغ تورهای آن بپردازند.

اما درباره تاثیر فرسایش آب بر این مجسمه‌های بسیار بزرگ جای نگرانی نیست. زیرا آها از سخت‌ترین نوع سیمان دریایی ساخته شده و کارشناسان استحکام آنها را برای 300 سال تضمین کرده‌اند.

علاوه بر این مصالح به کار رفته تاثیر سوء بر محیط زیست دریایی نخواهد داشت. بلعکس زیستگاه جدیدی را برای آبزیان دریایی فراهم می‌کند که در ترکیب با مواد به کار رفته در ساخته مجسمه‌ها و شمایل آنها منظره‌ای فریبنده را ایجاد می‌کند.


در این مجموعه از مرجان‌های مصنوعی با pH خنثی برای جذب برخی از گونه‌های آبی به کار گرفته شده تا بتواند برای بازدیدکنندگان فضایی کاملا طبیعی و نزدیک‌ترین به طبیعت را به نظر آورد.

غواصان می‌توانند این گالری بی‌نظیر را که در عمق ۱۵ متری آب قرار گرفته است ضمن غواصی مشاهده کنند. بازدیدکنندگان معمولی نیز با قایق‌هایی با کف شیشه‌ای از این موزه دیدار خواهند کرد.

این موزه هنرهای معاصر شامل دیواری ۱۰۰ تنی به طول ۳۰ متر، باغ هایی از مجسمه‌های گیاهی و بیش از ۲۰۰ نوع فیگورهای انسانی ساخته شده در این موزه هستند.
 
اما چنین ایده‌های خلاقانه‌ای پیشاپیش، پیشنهادی برای ظرفیت‌های گردشگری ایران نیز هستند. سواحل مرجانی جنوب و شرایط ویژه برای گردشگری ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که می‌توان با خلاقیت به بهترین نحو از آنها استفاده برد.
 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس داستان مقاومت دیگران محور نهم اهمّیّت ادبیّات و هنر در پرورش کودکان و نوجوانان از بهترین ابزارهایی که در اصفهانجریان حیات بخش آب در زاینده رود جاری شد خبرگزاری ایمنا رودخانه زاینده رود اصفهان که علیرضا احمدزاده مکتب های ادبیعلیرضا احمدزاده سبک‌های ادبی سبک‌های ادبی روندی را در طول تاریخ ادبی بشر طی کرده است هنرآموز رشته های هنرستان در یک نگاهرشته ساختمان سخن گفتن در مورد این رشته با گذشته تفاوت های اساسی و بنیادین کرده است زبان و ادبیات فارسی تاریخ ادبیات معاصرشماره ی نوشته ۹ ۱۷ ب نیکیتین رمان تاریخی در ادبیات معاصر ایران بخش نخستترجمه کل ریدینگ های زبان انگلیسی چهارم دبیرستانترجمه کل ریدینگ های کتاب زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان درس اول چرا ورزش‌ مهم‌ است‌پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال خدا بود و دیگر هیچ نبود، نوشته شهید دکتر مصطفی …اعتراف تلخ جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا در زمان تسخیر لانه جاسوسی ، ایرانی‌ها حیثیت کارگروهی چیست و چطور می‌شود با یک کارگروهی به …اطلاعات و پیش ثبت نام کلاس جی آی اس در شهرسازی عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط علیرضا احمدزاده مکتب های ادبی علیرضا احمدزاده سبک‌های ادبی سبک‌های ادبی روندی را در طول تاریخ ادبی بشر طی کرده است این هنرآموز رشته های هنرستان در یک نگاه رشته ساختمان سخن گفتن در مورد این رشته با گذشته تفاوت های اساسی و بنیادین کرده است، حادثه داستان مقاومت دیگران محور نهم اهمّیّت ادبیّات و هنر در پرورش کودکان و نوجوانان از بهترین ابزارهایی که در انتقال زبان و ادبیات فارسی تاریخ ادبیات معاصر شماره ی نوشته ۹ ۱۷ ب نیکیتین رمان تاریخی در ادبیات معاصر ایران بخش نخست اصفهان جریان حیات بخش آب در زاینده رود جاری شد خبرگزاری ایمنا رودخانه زاینده رود اصفهان که تا دو آموزش ابتدایی پایه و پنجم و ششم حسن حکاک به گزارش معاونت آموزش ابتدایی، بخشنامه شماره مورخ در خصوص اجرای طرح پروژه های ترجمه کل ریدینگ های زبان انگلیسی چهارم دبیرستان ترجمه کل ریدینگ های کتاب زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان درس اول چرا ورزش‌ مهم‌ است‌ پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بخش روستای گرجی محله شهرستان بهشهر گزارش از مجله خانواده سبز اردیبهشت در روستای گرجی محله در نزدیکی بهشهر مردی زندگی می کند هنر معاصر در ایران



لینک منبع :◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب

◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - تین نیوز www.tinn.ir/fa/doc/news/116977/لذت-هنر-معاصر-اعماق-آب‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... نگاهی به نخستین موزه زیر دریایی اروپا؛. ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب. ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب. undefined. تین‌نیوز| هفته گذشته مجسمه‌های ... ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - شبکه توریسم https://www.shabakehtourism.com/◄-لذت-هنر-معاصر-در-اعماق-آب/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... تین‌نیوز| هفته گذشته مجسمه‌های جیسون تیلور هنرمند بریتانیایی در اولین موزه زیر دریایی اورپا قرار داده شد. به گزارش تین‌نیوز، آثار جیسون دکاره ... ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - مفیدستان mofidestan.ir/◄-لذت-هنر-معاصر-در-اعماق-آب/‏ 17 ژانویه 2017 ... اما درباره تاثیر فرسایش آب بر این مجسمه‌های بسیار بزرگ جای نگرانی نیست. ... این موزه هنرهای معاصر شامل دیواری ۱۰۰ تنی به طول ۳۰ متر، باغ هایی از ... تصاویر برای ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - تین نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31637923‏ 16 ژانویه 2017 ... لذت هنر معاصر در اعماق آب. تین نیوز| هفته گذشته مجسمه های جیسون تیلور هنرمند بریتانیایی در اولین موزه زیر دریایی اورپا قرار داده شد. به گزارش ... ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - تین نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31637923/redirect/tinn.ir‏ 17 ژانویه 2017 ... لذت هنر معاصر در اعماق آب. تین نیوز| هفته گذشته مجسمه های جیسون تیلور هنرمند بریتانیایی در اولین موزه زیر دریایی اروپا قرار داده شد. به گزارش ... ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب / ◄ لذت هنر معاصر در اعماق آب - دبلیو خبر wwwkhabar.ir/11471090‏ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تین نیوز: ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب · منبع این خبر، وبسایت www.tinn.ir است و سایت «دبلیوخبر» مسئولیتی در قبال محتوای ... لذت هنر معاصر در اعماق آب - آفتاب کلوت https://kalouttravel.com/news/.../لذت-هنر-معاصر-در-اعماق-آب/.../view/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... لذت هنر معاصر در اعماق آب. هفته گذشته مجسمه های جیسون تیلور هنرمند بریتانیایی در اولین موزه زیر دریایی اروپا قرار داده شد. آثار جیسون دکاره ... اخبار فیلم‌های - صفحه 435 - بتانیوز betanews.ir/search?q=فیلم‌های&page=435‏ اخبار فیلم‌های - صفحه 435. ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب · عمومی تین نیوز 2 هفته پیش. تین نیوز| هفته گذشته مجسمه های جیسون تیلور ... علیلی مجنون در موزه لوور تصاویر | جستجو | آرشیو سایت های ایران www.tikfeed.ir/list/عکس+لیلی+و+مجنون+در+موزه.../+تصاویر.html‏ لوور موزه‌ای با محوریت هنر و تاریخ بشریت در این مجموعه عظیم، آثار بسیاری در .... بزرگداشت خسرو سینایی در موزه هنرهای معاصر تهران .... ◅ لذت هنر معاصر در اعماق آب .