مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری

[ad_1]
مفیدستان:

بافت دستکش بسیار آسان است و تنها به مهارت کمی درباره هنر بافتنی نیاز دارد.با آموزش تصویری و بسیار آسان بافت دستکش دخترانه با ما همراه باشید.

بافتنی یکی از هنرهایی است که علاوه بر صرفه اقتصادی جذابیت و تنوع بالایی هم دارد. استفاده از رنگ‌های متضاد و مختلف در بافت لباس زیبایی خاصی به کار شما می‌بخشد. در مقالات قبلی آموزش بافت دستکش بدون انگشت را قرار داده‌ایم اما این بار مدل دیگری از بافت دستکش را آموزش خواهیم داد.
آموزش بافتنی - اموزش بافت دستکش - اموزش بافتنی

آموزش بافت دستکش دخترانه

معمولا این نمونه دستکش را برای دختر بچه‌ها می‌بافند. اما می‌توان آن را در سایز بزرگ هم بافت. ابتدا برای بافت این دستکش به اندازه دور مچ کودک روی میل نخ می‌گیرید. برای این کار از نخ متوسط و میل شماره ۳ برای بچه ۱/۵ساله استفاده کتید. با ۳۰ دانه سر انداختن شروع به بافت کشباف دستکش می‌کنیم (یکی زیر یکی رو). تا ۵ سانت کشباف می‌بافیم و پس از آن دو رج هم ساده بافی می‌کنیم.
بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی

در رج بعدی دانه‌ها را نصف می‌کنیم. چون تعداد کل دانه‌های ما ۳۰ عدد بوده است در اینجا ۱۵ دانه می‌بافیم و یک دانه از نخ افقی وسط بافت سر میل می‌اندازیم و ۱۵ دانه بعدی را می‌بافیم. رج برگشت را هم می‌بافیم (در رج برگشت دانه‌های اضافه شده را طوری ببافید که سوراخ نیفتد)


بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی
طبق تصویر بالا در هر رج به دانه‌های وسط که می‌رسیم در دو طرف دانه اضافه می‌کنیم تا تعداد دانه‌ها به ۱۳ عدد برسد.
بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی
سپس ۱۳ دانه وسط را به نخ می‌کشیم و کنار می‌گذاریم و بافتمان را ادامه می‌دهیم.
بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی
دو الی سه سانتی‌متر ساده می‌بافیم سپس در رج‌های بعدی از دو طرف بافت یک دانه کم می‌کنیم. این کار باعث می‌شود که دستکش ما حالت هلال به خود بگیرد و تیزی نداشته باشد. این کار را ادامه می‌دهیم یعنی در هر رج یک دانه کم می‌کنیم تا تعداد دانه‌ها به ۸ یا ۹ عدد برسد سپس با استفاده از نخ بافت را می‌کشیم تا جمع شود.
بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی
در نهایت شصت را به میل می‌گیریم و به اندازه بلندی شصت ساده‌بافی می‌کنیم و از دو طرف بافت دانه کم کرده تا ۳ یا ۴ عدد دانه باقی بماند. سپس همانن قبل با استفاده از نخ محکم می‌کشیم و درزها را هم می‌دوزیم.
بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی
تصویر نهایی بافت دستکش ما به صورت زیر می‌‌گردد.

بافت دستکش دخترانه - دستکش بافتنی بچه گانه - آموزش بافت دستکش دخترانه - اموزش بافتنی

امیدواریم از این آموزش بافت دستکش دخترانه استفاده کافی را برده باشید و بتوانید برای کودکانتان دستکش‌های بافتنی و زیبایی ببافید.

گردآوری:
مجله اینترنتی ستاره

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزشمدل کفش دخترانه مخصوص داخل خانه و روی فرش کفش های دخترانه مدل راحتی و ساده عکس های سایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری پاس گل زهیوی یک امتیاز برای الشحانیه به همراه داشت پبروزی کاله در دیدار معوقه هفته بافت مو،انواع مدل بافتن مو،آموزش بافت مو، … روش جالب برای بافتن موها آموزش بافت مو شینیون بصورت تصویری مدل بافت مو دخترانه آموزش بافت جوراب و پاپوش بافتنی زیباآموزش بافتآموزش بافت پاپوشآموزش بافتنیآموزش قلاب بافیپاپوشپاپوش بافتنی زیبا آموزش بافتنی دخترانه آموزشبافتنیدخترانهآموزش بافت کلاه کج گرد به همراه شال گردن برای سایز کودک ساله در ادامه مطلبدکوراسیون تزئینات و خانه داری آموزش و مدلهای …این تصاویر به شما دوستان علاقه مند روش بافت چند نمونه قلاب بافی را میدهد که شما دانلود فیلم امروز براتون آموزش یه مدل رو میزارم که اسمش رو بلد نبودم اما دوست عزیزی به اسم ریحانه برف دونه بافتنی برای کودکانفروردین آغاز به کار وب سایت برف دونه برای مشاهده کلیه مطالب آموزشی به صورت دسته آموزش هنر موزائیک و سرامیک کاریبرای شروع چه باید کرد؟ برای شروع کار با موزائیک و سرامیک، به منظور یافتن ایده‌ای لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش مدل کفش دخترانه مخصوص داخل خانه و روی فرش کفش های دخترانه مدل راحتی و ساده عکس های جدید سایت آموزش هنرهای دستی بانوان سایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوان آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا پاس گل زهیوی یک امتیاز برای الشحانیه به همراه داشت پبروزی کاله در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ بافت مو،انواع مدل بافتن مو،آموزش بافت مو، جدیدترین مدل های روش جالب برای بافتن موها آموزش بافت مو شینیون بصورت تصویری مدل بافت مو دخترانه مدل آموزش بافت جوراب و پاپوش بافتنی زیبا آموزش بافتآموزش بافت پاپوشآموزش بافتنیآموزش قلاب بافیپاپوشپاپوش بافتنی زیباپاپوش آموزش بافتنی دخترانه آموزشبافتنیدخترانه آموزش بافت کلاه کج گرد به همراه شال گردن برای سایز کودک ساله در ادامه مطلب دکوراسیون تزئینات و خانه داری آموزش و مدلهای بافتنی این تصاویر به شما دوستان علاقه مند روش بافت چند نمونه قلاب بافی را میدهد که شما میتوانید رو دانلود فیلم امروز براتون آموزش یه مدل رو میزارم که اسمش رو بلد نبودم اما دوست عزیزی به اسم ریحانه جون برف دونه بافتنی برای کودکان فروردین آغاز به کار وب سایت برف دونه برای مشاهده کلیه مطالب آموزشی به صورت دسته بندی شده



لینک منبع :آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری

تصاویر برای آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری - مجله اینترنتی ستاره setare.com/.../آموزش-بافت-دستکش-دخترانه-به-صورت-تصویری‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... بافت دستکش بسیار آسان است و تنها به مهارت کمی درباره هنر بافتنی نیاز دارد.با آموزش تصویری و بسیار آسان بافت دستکش دخترانه با ما همراه ... آموزش گام به گام بافت یک دستکش بافتنی زیبا و بدون انگشت www.akairan.com/khanevadeh/mod1/2015671425359514.html‏ - ذخیره شده - مشابه به همین ترتیب بافت رو ادامه میدیم تا جایی که دلمون میخواد بلندی دستکش باشه ، اگه مچی بخواین کمتر ازین ببافید ، برای اندازه ایکه من بافتم یه دستکشه تا نیمه ساق ... آموزش تصویری بافت دستکش های بدون انگشت برای زمستان - سیمرغ seemorgh.com/.../214453-آموزش-تصویری-بافت-دستکش-های-بدون-انگشت-برای-زمستان/‏ - ذخیره شده - مشابه 19 نوامبر 2014 ... 7 - در اینجا هم می توان از دو رنگ کاموا استفاده کرد و هم اینکه با یک رنگ کاموا کل آن را بافت.لنگه ی دیگر دستکش را هم به همین صورت می بافیم. آموزش بافت دستکش به صورت تصویری - آرگا arga.ir/84373/آموزش-بافت-دستکش‏ - ذخیره شده 12 ا کتبر 2016 ... آموزش بافت دستکش با دو مدل متفاوت 5 انگشتی و بدون انگشت را به صورت مرحله به مرحله و تصویری با بهترین روش مشاهده خواهید کرد. آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری | بافت دستکش بسیار www.ghatreh.com/.../آموزش-بافت-دستکش-دخترانه-صورت-تصویری‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... بافت دستکش بسیار آسان است و تنها به مهارت کمی درباره هنر بافتنی نیاز دارد.با آموزش تصویری و بسیار آسان بافت دست. آپارات - آموزش بافت دستکش www.aparat.com/result/آموزش_بافت_دستکش‏ - ذخیره شده آموزش بافت دستکش یا ساق دست(باچهار میل) · بافتنی. 2,428 بازدید. 5:22 · آموزش بافت دستکش با پنج میل · مجله تصویر زندگی tas. ... ویدیو ساخت دستگاه آسان بافت به همراه آموزش بافت ساق · قالاقا. ... آموزش 3 مدل بافت مو دخترانه (زیرنویس" زیبامون"). آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری - یادداشت کن لذت ببر www.yaddashtkon.loxblog.com/post/2947‏ - ذخیره شده آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری - یادداشت کن لذت ببر - یادداشت کن لذت ببر. 30 عکس مدل دستکش بافتنی دخترانه و زنانه 2017 96 - مدل 24 model24.ir/model-knitted-gloves-girls-women-winter/‏ - ذخیره شده 30 عکس از زیباترین مدل دستکش بافتنی بدون انگشت و با انگشت دخترانه و زنانه سال 2017 96 ... تصویر دستکش بافت بلند طرح جغد ... دستکش بافت گلدار دخترانه به رنگ سفید فوق العاده شیک .... آموزش آرایش صورت دخترانه به صورت حرفه ای. آموزش بافت ساق دست کاموایی مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/بافت-ساق-دست-کاموایی/‏ - ذخیره شده آموزش مرحله به مرحله بافت ساق دست کاموایی قلاب بافی که بسیار ساده بافته میشه و آموزش ... ساق دست های کاموایی برای زمستون بسیار مناسب هستن و میتونن به جای دستکش ... در هر صورت تصمیم گرفتم امروز براتون بافت ساده ترین ساق دست بافتنی رو قرار بدم .... اگرلطف کنید آموزش بافت پاپوش دخترانه رو هم بذارید خیلی ممنون میشم.