مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت سوژه عکس مشهور فضایی

[ad_1]
مفیدستان:

درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی

دانش > نجوم - جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در سن ۸۲ سالگی درگذشت. او یکی از سه نفری بود که دو بار به ماه رفتند و آخرین کسی بود که جای پایش بر سطح ماه نقش بست که در جریان ماموریتی در سال ۱۹۷۲ بود.

به گزارش بی‌بی‌سی،او در آن زمان فرمانده ماموریت آپولو ۱۷ بود. در مجموع ۱۲ فضانورد بر ماه پا گذاشته اند که شش نفر آنها هنوز زنده اند.
خانواده سرنان در بیانیه ای  اعلام کرده‌اند که او روز دوشنبه در پی یک رشته مشکلات جسمانی درگذشت. جزییات بیشتری درباره علت مرگ او اعلام نشد.

جین سرنان،در این عکس مشهور که توسط هریسون اشمیت گرفته شده دیده می‌شود

آنها در بیانیه خود نوشتند که او تا پایان عمر خواهان ادامه برنامه اکتشافات فضایی با حضور فضانوردان بود و رهبران کشور و جوان ها را تشویق می کرد نگذارند او برای مدت زیادی آخرین کسی باشد که بر ماه راه رفته است. او پیش از ماموریت آپولو ۱۷ دو بار در سال های ۱۹۶۶ و ۱۹۶۹ به فضا رفته بود.

او که یک هوانورد موفق در نیروی دریایی بود در سال ۱۹۶۳ به سومین گروه از فضانوردان ناسا پیوست.
جین سرنان در سال ۱۹۷۶ بازنشسته شد و ضمن فعالیت در بخش خصوصی در برنامه های مختلف تلویزیونی حاضر شد.
او همچنین یک فیلم مستند درباره زندگی اش ساخت که در مصاحبه ای مفصل در سال ۲۰۱۴ با بی بی سی درباره آن صحبت کرد.
نام کامل او که در روز ۱۴ مارس ۱۹۳۴ در شیکاگو به دنیا آمده بود یوجین اندرو سرنان بود.
مرگ جین سرنان فقط چند هفته پس از درگذشت جان گلن دیگر فضانورد معروف آمریکایی اتفاق می افتد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی شما چه روحیه ای دارید و شغل مناسب شما چیست؟روانشناسان می‌گویند ورزشکارها، هنرمندها، تراشکارها و هر شغل دیگری که به ذهن‌تان می معرفی سبک هنری، اکسپرسیونیسم …فوت فن هایی که در هیچ کلاس و دوره ای تدریس نمی شود مهارت هایی برای حرفه ای شدن و کسب مجله ادبی پیاده روگاهی باید گفت که نباید آنگونه که مولف هر اثری میخواهد به اثرش نگاه شود، نگاه کردنوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصیدشمه ای از زندگی نامۀ مولاناسرزمین ایران از دیربا ز مهد تفکرات عرفانی و تأ ملات اشراقی بوده استاز اینرو در طی تیوال هنرهای تجسمی منصور جهانی ـ منصور طبیب‌زاده در مورد نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های خود در گالری آس تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها عصر ایران فوری آیت الله هاشمی به ملکوت اعلی پیوست دختر ساله ای که آینده آمریکا را تغییر داد عکس پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی شما چه روحیه ای دارید و شغل مناسب شما چیست؟ روانشناسان می‌گویند ورزشکارها، هنرمندها، تراشکارها و هر شغل دیگری که به ذهن‌تان می‌رسد معرفی سبک هنری، اکسپرسیونیسم فوت فن هایی که در هیچ کلاس و دوره ای تدریس نمی شود مهارت هایی برای حرفه ای شدن و کسب درآمـــد مجله ادبی پیاده رو گاهی باید گفت که نباید آنگونه که مولف هر اثری میخواهد به اثرش نگاه شود، نگاه کرد نوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصید شمه ای از زندگی نامۀ مولانا سرزمین ایران از دیربا ز مهد تفکرات عرفانی و تأ ملات اشراقی بوده استاز اینرو در طی قرون و تیوال هنرهای تجسمی منصور جهانی ـ «منصور طبیب‌زاده» در مورد نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های خود در گالری «آس تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت سوژه عکس مشهور فضایی

تصاویر برای درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی www.khabaronline.ir/detail/624692/science/astronomy‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در سن ۸۲ سالگی درگذشت. او یکی از سه نفری بود که دو بار به ماه رفتند و ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی www.shabakema.com/news/news/175606‏ nدرگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی\n \n دانش > نجوم - جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی ... khabarfarsi.com/u/31697354‏ 17 ژانویه 2017 ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی. جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/سوژه عکس مشهور فضایی https://www.rahefarda.com/technology/361818‏ جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در سن ۸۲ سالگی درگذشت. او یکی از سه نفری بود که دو بار به ماه رفتند و آخرین کسی بود که ... نیل آرمسترانگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نیل_آرمسترانگ‏ - ذخیره شده - مشابه نیل آرمسترانگ نخستین انسانی بود که کره زمین را از فضا مشاهده کرد. ... دومین و آخرین پرواز فضایی او، پرواز آپولو ۱۱ و فرماندهی مأموریت بود که سرانجام با باز آلدرین ... بر روی کره ماه گام نهادند و ۲ ساعت و نیم روی ماه کاوش کردند؛ در حالی که مایکل کالینز که در ... در ۳ سپتامبر ۱۹۵۱، او که در حال پرواز اکتشافی برای عکس برداری بر فراز ... درگذشت واپسین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ مضمون عکس نامدار فضایی www.serze.com/درگذشت-واپسین-انسانی-برداشت-مضمون-2768105/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی علم نجوم - جین سرنان فضانورد آمریکایی که واپسین آقاای بود که بر ماه قدم ... درگذشت آ ین انسانی که روی ماه قدم برداشت سوژه ع مشهور فضایی | جستجو peransis.xyz/.../درگذشت-آ-ین-انسانی-که-روی-ماه-قدم-برداشت-سوژه-ع-مشهور-فضایی‏ عبارت درگذشت آ ین انسانی که روی ماه قدم برداشت سوژه ع مشهور فضایی در بین ... مطلب منبع : http://bartarinha.ir/fa/news/463054/آخرین-فضانوردی-که-به-ماه-رفت- درگذشت ... http://mashreghnews.ir/fa/news/679762/عکس-برداشت-گل-نرگس-در- جویبار‎ ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/ سوژه عکس مشهور فضایی ... solhkhabar.ir/اخبار/اخبار.../درگذشت-آخرین-انسانی-که-روی-ماه-قدم-بردا.html‏ 17 ژانویه 2017 ... به گزارش مجله علم و فناوری پایگاه صلح ؛. [unable to retrieve full-text content]. جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم ... درگذشت آخرین انسانی که روی ماه قدم برداشت/سوژه عکس مشهور فضایی ... jooya.net/.../درگذشت-آخرین-انسانی-که-روی-ماه-قدم-برداشت-سوژه-عکس-2979105‏ جین سرنان فضانورد آمریکایی که آخرین مردی بود که بر ماه قدم برداشته بود در سن ۸۲ سالگی درگذشت. او یکی از سه نفری بود که دو بار به ماه رفتند و آخرین کسی بود که ...