مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند!

[ad_1]

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلات بانوان بویژه پس از زایمان و یا اضافه وزن پیدا شدن سلولیت و چاق شدن پهلو و ران های پا اســت.

 

گفتنی اســت، این نوع چاقی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی همچون عدم پیدا کردن لباس مناسب، برهم خوردن تناسب اندام، کاهش اعتماد به نفس و در نهایت ابتلا به بیماری های مزمن هچون دیابت و فشارخون می شود اما با انجام راهکارهایی می توان این مشکل را برطرف کرد.

 

علاوه بر رعایت رژیم غذایی، خوردن میوه و سبزیجات تازه، پرهیز از خوردن مواد چرب و شیرین انجام ورزش هایی خاص می تواند این سلولیت ها و توده های چربی زائد را از بین ببرد و تناسب اندام را به خانم ها بازگرداند.

 

از جمله تمرینات ورزشی خوابیدن روی زمین و بلند شدن برروی آرنج های دست وخم کردن زانوها و جدا کردن پاها از زمین اســت که می تواند باعث سفت شدن عضلات ران و آب شدن چربی ها شود.

 

شیردهی به نوزاد، پیاده روی ، انجام ورزش های کششی ، انجام ورزش در هوای گرم، مصرف نوشیدنی های فاقد شکر، ماساژ بدن، اندازه گیری وزن در هر روز ، انجام ورزش "بشین و پاشو"همگی می توانند سلولیت ها را حذف کنند و درایجاد تناسب اندام موثر باشند.

 

اما توجه به این نکته الزامی اســت که برای حفظ تناسب اندام انجام ورزش باید حالت مداوم داشته باشد در غیر این صورت سلولیت مجدداً ایجاد می شود.

 

نوشیدن مایعات زیاد در طول روز باعث می‌شود که بدن شما دهیدراته نشود یعنی آب خود را از دست ندهید. از این گذشته آب باعث سیری می‌شود نمی‌گذارد که در خوردن زیاده‌روی کنید.

 

نتایج برخی مطالعات نشان می‌دهند که آب می‌تواند متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. برای اینکه بدانید روزانه به چه میزان آب نیاز دارید رنگ ادرار و دفعاتی را که به دست‌شویی نیاز دارید را مبنا قرار دهید. اگر به میزان کافی آب نوشیده باشید رنگ ادرارتان روشن‌تر اســت و باید هر 3 تا 4 ساعت به دستشویی نیاز داشته باشید.

 

۲۰۱۳


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ژوئن 2016 ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! همه خانمها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه میکنند.همه خانمها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه میکنند. مسئلهی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از ...به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلات بانوان بویژه پس از زایمان و یا اضافه وزن پیدا شدن سلولیت و چاق شدن پهلو و ران های پا ...مادراني که در حسرت اندام پيش از زايمان هستند، بخوانند جام نيوز/ همه خانمها در زمان بارداري بين 11 تا 16 کيلو گرم و در برخي موارد بيشتر وزن اضافه ميکنند. مسئلهي مهمي ...3 ژوئن 2016 ... فقط مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! ... مشاهده مطلب; کاهش افسردگی در مادرانی که به روش طبیعی زایمان میکنند مشاهده مطلب ...... بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه میکنند. مسئلهی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از زایمان کاهش پیدا کند....... بین ۱۱ تا ۱۶ کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه میکنند. مسئلهی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از زایمان کاهش پیدا کند.مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! - جام نیوز | خبرپو.3 ژوئن 2016 ... همه در بارداری 11 16 گرم در موارد وزن میکنند. مهمی وجود این که اضافه در باید از کاهش کند. گزارش کلینیک علمی باشگاه یکی مشکلات بویژه از و اضافه ...


کلماتی برای این موضوع

مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه



لینک منبع :مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند!

مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! www.yjc.ir/.../مادرانی-که-در-حسرت-اندام-پیش-از-زایمان-هستند-بخوانند‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می‌کنند. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در ... تصاویر برای مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../مادرانی-که-در-حسرت-اندام-پیش-از-زایمان-ه/‏ 3 ژوئن 2016 ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین ۱۱ تا ۱۶ کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می‌کنند. مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! - شفاف نیوز ... khabarfarsi.com/u/19619530‏ 3 ژوئن 2016 ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! همه خانم ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می کنند. مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! - سرخط www.sarkhat.com/.../مادرانی-که-در-حسرت-اندام-پیش-از-زایمان-هستند-بخوانند-xaykcw/‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... ... خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! مادران در حسرت اندام پیش از زایمان ! - بیتوته www.beytoote.com/baby/hygiene.../prenatal1-fitness.html‏ - ذخیره شده - مشابه بعضی‌ها فکر می‌کنند چاقی بعد از زایمان یک اتفاق ناگزیر است و کسی که یک بار یا بد‌تر از آن چند بار زایمان کرده، به اصطلاح استخوان ترکانده و اندامش برای همیشه ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/c66364071295.html‏ 4 ژوئن 2016 ... همه خانم ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می کنند. مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! - ردیاب 5in.ir/gps/مادرانی-که-در-حسرت-اندام-پیش-از-زایمان-ه.html‏ - ذخیره شده مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! فقط مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! life.shafaqna.com/FA/0379732‏ فقط مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند! شفا آنلاین>سلامت>همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه ... مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند بخوانند www.rahekhob.ir/.../مادرانی_که_در_حسرت_اندام_پیش_از_زایمان_هستند_بخوانند‏ مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند بخوانند ... دانلود تجلیل از کارکنان بیمارستان زنان و زایمان طالقانی اراک ... دانلود تناسب اندام(حجم،چربی،وزن،کالری و..).