مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز

[ad_1]

حلقه گوشت و پیاز برای یک وعده ناهار مناسب می باشد.حلقه پیاز و گوشت غذایی ساده و راحت و در عین حال جدید و جالبه. با پخت این غذای خوشمزه می تونید مهموناتونو شگفت زده کنید.

 

نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز

 

مواد لازم:

 

    پیاز
    سس تند
    برش های نازک گوشت چربی دار
    خلال دندان
    فلفل سیاه

 

نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز

 

طرز تهیه:

 

1-پیازها پوست کنده و بشویید. سپس به صورت حلقه های ضخیم برش دهید.

2-دور حلقه ها را با برس ، سس تند بزنید تا تمام سطح آن پوشیده بشه.

3-برش های گوشت چربی دار رو دور تا دور حلقه پیاز بپیچانید و با خلال محکم کنید.

4-فلفل سیاه بزنید.

5-بعد روی باربیکیو گریل کنید.

6-چربی گوشت باعث نرم و لذیذ شدن گوشت می شود.

7-مراحل تهیه حلقه پیاز و گوشت، غذایی خوشمزه و ساده را در تصاویر زیر ببینید.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالههمکاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و طرز تهیه ی انواع کتلت جدید ترین این بخش طرز درست کردن کوکوی پاستا طرز تهیه کتلت کدو سبز طرز تهیه کوکوی مرغ نحوه نگهداری انواع سبزیجات تازه در فریزر روزمنو، …بهتر است برای فریز کردن سبزیجات، آنها را تمیز شسته و پاک کنید و سپس آنها را با بخار آموزش کاردستی و هنرهای روز آموزش دوخت چادر فرشته آموزش تصویر دوخت عروسک خرگوش با جوراب عکس آموزش درست کردن ریزترین نکات خانه داری خرید املاک و مستغلات تجاری نیز می تواند راهی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد باشد آیا شست و شوی پرده آموزش شستن و تمیز کردن پرده …شست و شوی پرده در خانه بنا به گزارش آکاایران پرده های خانه هرچند وقت یکبار کثیف شده و آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزهمواد لازم • دو عدد بادمجان • سه عدد سیب زمینی آب پز • یک عدد پیاز و طرز تهیه رولت گوشت گوشت چرخ ‌کرده مخلوط گوساله و گوسفند نیم کیلوگرم پیاز متوسط آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره



لینک منبع :نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز

تصاویر برای نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز - ایران ناز www.irannaz.com/نحوه-ی-درست-حلقه-گوشت-پیاز.html‏ - ذخیره شده حلقه گوشت و پیاز برای یک وعده ناهار مناسب می باشدحلقه پیاز و گوشت غذایی ساده و راحت و در عین حال جدید و جالبه با پخت این غذای خوشمزه می تونید م. نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز - Az én szép ziba.daayaa.ir/hu/9746/نحوه-ی-درست-کردن-حلقه-گوشت-و-پیاز.html‏ 9 سپتامبر 2016 ... حلقه گوشت و پیاز برای یک وعده ناهار مناسب می باشد.حلقه پیاز و گوشت غذایی ساده و راحت و در عین حال جدید و جالبه. با پخت این غذای خوشمزه می تونید ... طرز درست کردن پیاز و حلقه گوشت (3 عکس) - سرزه www.serze.com/درست-کردن-پیاز-حلقه-گوشت-عکس-1733127/‏ - ذخیره شده طرز درست کردن پیاز و حلقه گوشت (3 عکس). توسط. ایرانبانو ه. -. سه شنبه, 6 سپتامبر, 2016. نحوه ی درست کردن حلقه گوشت و پیاز ... آموزش تصویری طرز تهیه پیاز سوخاری - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../prepare1-fried-onions.html‏ - ذخیره شده - مشابه پیاز سوخاری,آموزش پیاز سوخاری,تزیین پیاز. برای تهیه پیاز سوخاری باید پیازها به صورت حلقه های یک سانتی برش دهید. در کاسه ایی دیگر سفیده های تخم مرغ را ... طرز تهیه پیراشکی گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/charkhgosht1/10854.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه پیراشکی,پیراشکی,پیراشکی گوشت,طرز تهیه پیراشکی گوشت,روش ... شکم پر دستور تهیه پیراشکی سیب زمینی طرز تهیه پیراشکی پنیر طرز تهیه .... استفاده نمود ولی خمیری که شما در منزل تهیه کنید دارای تخم مرغ ، ماست و مخلفات ... پیراشکی ها را در دیس چیده دور آنها را با حلقه های گوجه فرنگی و لیموترش تزئین می کنیم. رولت گوشت، طرز تهیه رولت گوشت خوشمزه - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/10863.html‏ - ذخیره شده - مشابه رولت گوشت,رولت گوشت چرخ کرده,رولت گوشت چرخ کرده در فر,طرز تهیه رولت ... اگر مخلوط گوشت و پیاز و سیر به دست نچسبید، یعنی آماده درست کردن رولت است در غیر ... باید تخم مرغ ها را آب پز کرده و پس از پوست کندن به صورت حلقه حلقه، خرد کنید. ... هم پر کنید؛ بنابراین این رولت را به جای مخلوط تخم مرغی با زرشک و گردو بپیچید. طرز تهیه لقمه های سوخاری با گوشت چرخ کرده و حلقه های پیاز • انواع کوکو ... https://baelm.net/145151-2/‏ - ذخیره شده پیاز حلقه حلقه شده ی یک سانتی, یک عدد. گوشت چرخ شده, ۲۰۰ گرم. سیر رنده شده, دو حبه. پنیر موزرلا, ۵۰ گرم. * ادویه ها, به مقدار لازم. جعفری خرد شده, ۸ – ۷ شاخه. تخم مرغ ... طرز تهیه ی پیاز سوخاری(حلقه ای) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/a972391/‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه در کاسه ایی آرد و نمک را با هم مخلوط کنید سپس روغن و ماالشعیر را اضافه ... در کاسه ایی دیگر سفیده ها ی تخم مرغ را حسابی بزنید تا کاملا کف بکنند و از کاسه ... طرز تهیه شامی گوشت، کباب تابه ای و کتلت • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-شامی-گوشت،-کباب-تابه-ای-و-کتلت/‏ - ذخیره شده طرز تهیه شامی گوشت و کتلت و کباب تابه ای و نکات مربوط به پف کردن و وا نرفتن کتلت ها و شامی ها. ... گوشت چرخ کرده 500 گرم; پیاز متوسط یک عدد; سیر دو حبه; تخم مرغ دو عدد; نمک و زردچوبه و ... یا در کنارش گوجه فرنگی رو حلقه حلقه و سرخ کنین و یا براش سس رب گوجه درست کنیم. ..... طرز تهیه خمیر پیتزا ی خونگی، سریع و آسون.