مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد

[ad_1]

طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد

دانش > نجوم - صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع محو می‌شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده توسط یک صاعقه خبر داده‌اند.

به وسیله اطلاعات به دست آمده از حسگرهایی که تشعشات الکترومغناطیسی ناشی از تخلیه الکتریکی صاعقه‌ها را ثبت می‌کنند  محققان  توانستند مکان‌های وقوع صاعقه را تعیین  کنند. این صاعقه در ۲۰ ژوئن سال ۲۰۰۷ در اکلاهما به هنگام یک طوفان  رخ داد و سپس به سمت غرب و تا نزدیکی مرز تگزاس حرکت و مسافت ۳۲۱ کیلومتر را طی کرد. 

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد



لینک منبع :طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد

طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/581309/science/astronomy‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد. دانش > نجوم - صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع محو می‌شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد - آسمان پارس parssky.com/view/FA/384.aspx‏ - ذخیره شده این صاعقه در ۲۰ ژوئن سال ۲۰۰۷ در اکلاهما به هنگام یک طوفان رخ داد و سپس به سمت غرب و تا نزدیکی مرز تگزاس حرکت و مسافت ۳۲۱ کیلومتر را طی کرد. طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد+عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../طولانی‌ترین-صاعقه-جهان-که-۳۲۰-کیلومتر-را-طی-کردعکس‏ 21 سپتامبر 2016 ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد+عکس. شفا آنلاین>اجتماعی>این صاعقه در ۲۰ ژوئن ۲۰۰۷ در اکلاهما هنگام یک طوفان رخ داد و سپس به ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/20/1443302‏ 20 سپتامبر 2016 ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد. ۱ ماه پیش; ۹بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. صاعقه,نجوم. صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع محو می‌شوند اما دانشمندان ... طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد - دارویی aysoom.ir/.../51239-طولانی‌ترین-صاعقه-جهان-که-۳۲۰-کیلومتر-را-طی-کرد.html‏ - ذخیره شده طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد. منتشر شده در جمعه, 02 مهر 1395 18:23 | نوشته شده توسط آیسوم | بازدید: 52. دانش > نجوم - صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع ... طولانی ترین صاعقه جهان که 320 کیلومتر را طی کرد - رهیاب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25744307‏ 27 سپتامبر 2016 ... طولانی ترین صاعقه جهان که 320 کیلومتر را طی کرد. صاعقه ها معمولا خیلی سریع محو می شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده ... عکس/ طولانی ترین صاعقه جهان که 320 کیلومتر را طی کرد | صاعقه - قطره www.ghatreh.com/news/.../عکس-طولانی-ترین-صاعقه-جهان-کیلومتر-کرد‏ 20 سپتامبر 2016 ... صاعقه ها معمولا خیلی سریع محو می شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده توسط یک صاعقه خبر Ø. عکس/ طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد | دمادم damadam.ir/...طولانی‌ترین-صاعقه-جهان-که...کیلومتر-را-طی-کرد/.../3687532‏ صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع محو می‌شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده توسط یک صاعقه خبر داده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : به وسیله ... عکس/ طولانی ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد - تی نیوز tnews.ir/news/b7a570846118.html‏ 20 سپتامبر 2016 ... صاعقه ها معمولا خیلی سریع محو می شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده توسط یک صاعقه خبر داده اند. عکس/ طولانی‌ترین صاعقه جهان که ۳۲۰ کیلومتر را طی کرد | آفتاب نیوز vista.ir/news/.../عکس-طولانی‌ترین-صاعقه-جهان-که-۳۲۰-کیلومتر-را-طی-کرد‏ 20 سپتامبر 2016 ... صاعقه‌ها معمولا خیلی سریع محو می‌شوند اما دانشمندان از یک رکورد جهانی جدید برای مسافت طی شده توسط یک صاعقه خبر داده‌اند.