مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور

[ad_1]

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در سفر یک روزه پروفسور فیروز درودی به شهر درود، تفاهم نامه همکاری بین دانشکده علوم پزشکی و این محقق برجسته و بین المللی علم ژنتیک امضاء شد و مقرر گردید یک آزمایشگاه ژنتیک با امکانات و تجهیزات پیشرفته در شهرستان نیشابور ساخته شود.

 

دکتر عظیمی نژاد گفت: پروفسور درودی ضمن درخواست احداث این آزمایشگاه در آینده ای نزدیک، اعلام آمادگی کرد که بتواند در زمینه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی با دانشکده علوم پزشکی نیشابور همکاریهای لازم را داشته و تجربیات علمی خویش را به هموطنان انتقال دهد.

 

وی افزود: دکتر درودی در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا با ساخت چنین مجموعه هایی برای ارائه خدمات بهتر و مطابق استانداردهای بین المللی به بیماران و نیز تربیت متخصصین علم ژنتیک قدم های لازم برداشته شود .

 

پروفسور فیروز درودی استاد دانشگاه لایدن هلند و مشاور ارشد سازمان بهداشت جهانی و سازمان یونسکو اســت، که تحقیقات علمی وسیعی در زمینه علم ژنتیک و شیوه های نوین و تأثیرگذار برای درمان بیماری سرطان داشته اســت .

 

وی مرکز مطالعاتی و آموزشی ژنوم بیمارستان هلال احمر ایران در امارات متحده عربی را اخیراً راه اندازی نموده اســت. همچنین یک مرکز تشخیصی درمانی مشابه دیگر نیز در دوحه قطر با همکاری کالج کانادایی آتلانتیک شمالی راه اندازی کرده و به ارائه خدمت به مردم و بیماران مشغول می باشد.

 

۲۰۱۳


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود.با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود.به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در سفر یک روزه پروفسور فیروز درودی به شهر درود، ...3 ژوئن 2016 ... به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در سفر یک روزه پروفسور فیروز درودی به شهر ...پروفسور درودی ضمن درخواست احداث این آزمایشگاه در آینده ای نزدیک، اعلام آمادگی کرد که بتواند در زمینه های تحقیقاتی و آزمایشگاهی با دانشکده علوم پزشکی نیشابور ...1 ا کتبر 2016 ... ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور. خبر خون، یک ربات جستجوگر اخبار است. خبرخون یک خبرگزاری نیست. از آنجا که نظارت ...3 ژوئن 2016 ... به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در سفر یک روزه پروفسور فیروز ...با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود.25 مه 2016 ... ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور. ... ساخت پیشرفته ترین جسد مصنوعی که نفس می کشد خونریزی می کند تلاش برای بهبود ...3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. منبع جام ...


کلماتی برای این موضوع

مقاله شیشه و انواع آن شیشه و انواع آن تاریخچه مانند بسیاری از مواد دیگر ، در مورد اختراع شیشه نیز تردید نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدردانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهدزیبا جذاب برای شما زیبا جذاب برای شما متاسفانه به علت برخی مشکلات سایت غیر فعال میباشدجهت ورود به سایت راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و پزشکی ایران جعفری ارسال با سلام و خسته نباشید برای بیماری دیر کار کردن



لینک منبع :ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور

ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../ساخت-آزمایشگاه-مجهز-و-پیشرفته-ژنتیک-در-نیشابور‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1464955980196553‏ 3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور - تی نیوز tnews.ir/news/991764068264.html‏ 3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/b92264066453.html‏ 4 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. ساخت آزمایشگاه مجهز وَ پیشرفته ژنتیک دَر نیشابور - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../ساخت-آزمایشگاه-مجهز-پیشرفته-ژنتیک-نیشابور.html‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... با امضای تفاهم بین دانشکده علوم پزشکی نیشابور و استاد دانشگاه لایدن هلند، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ساخته می شود. [PDF] مهندس محمود اصلانی - تشخیص tashkhis.ir/files/125/3.pdf‏ - ذخیره شده 21 مه 2016 ... علوم پزشکی نیشابور و استاد. دانشگاه الیدن هلند، آزمایشگاه. مجهــز و پیشــرفته ژنتیک در. نیشابور ساخته می شود. رییس دانشــکده علوم پزشــکی ... صفحه اصلی - مرکز خدمات تشخیص طبی، آسیب شناسی و ژنتیک جهاد ... jdmlabs.ir/Default2.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه آزمایشگاه نیشابور آدرس: نیشابور خیابان امام خمینی - کوچه قوامی - جنب بانک خون .... استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای آزمایشگاهی به منظور ارتقاء هرچه بیشتر ... عضویت مدیر گروه فرش دانشکده صنایع دستی در دبیرخانه شهر جهانی ... khabarfarsi.com/u/19516607‏ 1 ژوئن 2016 ... ساخت آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ژنتیک در نیشابور ... گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در ... آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی رازی کرج www.razipatholab.com/‏ - ذخیره شده آزمایشگاه پاتوبیولوژی رازی کرج، بزرگترین و مجهز ترین آزمایشگاه تشخیصی طبی، پاتولوژی و ژنتیک پزشکی کرج. بیمارستان فوق تخصصی رضوی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بیمارستان_فوق_تخصصی_رضوی‏ - ذخیره شده پروژه ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رضوی در سال ۱۳۷۵ آغاز شد. ... و در شش طبقه و مجهز به ۱۷ اتاق عمل پیشرفته، ۱۸ اتاق بستری VIP با کفپوش و ... گوارش، اطفال و نوزادان، زنان، ژنتیک، دندانپزشکی، کلینیک گوش، حلق و بینی، ... شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، ام‌آرآی، بخش سنگ‌شکن برون اندامی، بخش بازتوانی قلب و داروخانه می‌باشد.