مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز

[ad_1]

بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز

کیت رابینز، فضانورد آمریکایی ناسا به همراه آناتولی ایوانیشین، فرمانده روس ایستگاه و تاکویا اونیشی از سازمان فضایی ژاپن توسط یک کپسول فضایی سایوز روسیه در ساعت 9:58 صبح امروز به وقت محلی در روسیه فرود آمدند.

این نخستین سفر فضایی راینز و اونیشی بود اما ایوانیشین یک بار دیگر در سال 2011 به عنوان عضوی از ماموریت اکسپدیشن 29 و 30 در ایستگاه فضایی حضور داشت. این سه نفر که اعضای اکسپدیشن 49 بودند، در روز ششم ژوئیه به آزمایشگاه مداری اعزام شده بودند.

رابینز در زمان اقامت خود در ایستگاه در یک پیاده‌روی فضایی برای نصب یک آداپتور الحاق بین‌المللی شرکت کرده بود که به فضاپیماهای تجاری اجازه اتصال به ایستگاه فضایی را در سال‌های آینده خواهد داد. وی همچنین نخستین انسانی بود که دی‌.ان‌.ای او در فضا آزمایش شد.

ایوانیشین روز گذشته، عنوان فرماندهی را به شین کیمبرو، فضانورد ناسا اعطا کرد که پنجاهمین اکسپدیشن ایستگاه فضایی را با آندری بویسنکو و سرگئی ریژیکوف روسی کنترل می‌کند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 روز پیش ... ایسنا نوشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بینالمللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) به زمین بازگشتند.2 روز پیش ... n n n بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز n n n کیت رابینز، فضانورد آمریکایی ن.دانش > نجوم - ایسنا نوشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بینالمللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) به زمین بازگشتند. کیت رابینز، ...3 روز پیش ... کیت رابینز، فضانورد آمریکایی ناسا به همراه آناتولی ایوانیشین، فرمانده روس ایستگاه و تاکویا اونیشی از سازمان فضایی ژاپن توسط یک کپسول ...nبازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوزn n دانش > نجوم - ایسنا نوشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بینالمللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه ...4 روز پیش ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز علم نجوم - ایسنا نگاشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بینالمللی بعد از 115 روز اقامت در ...آخرین اخبار "بازگشت سه فضانورد به زمین" صفحه ۱ | ۱۰ نتیجه (۰٫۰۱۸ ثانیه). بازگشت ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز · خبرآنلاین ۳ ...سه مسافر ایستگاه فضایی بینالمللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) به زمین بازگشتند. بازگشت سه فضانورد به زمین. کیت رابینز، ...4 روز پیش ... کیت رابینز، فضانورد آمریکایی ناسا به همراه آناتولی ایوانیشین، فرمانده روس ایستگاه و تاکویا اونیشی از سازمان فضایی ژاپن توسط یک کپسول ...


کلماتی برای این موضوع

بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز



لینک منبع :بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز

بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز www.khabaronline.ir/detail/595538/science/astronomy‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... ایسنا نوشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) ‌به زمین بازگشتند. تصاویر برای بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز - افق تازه ofoghetaze.com/.../بازگشت-سه-فضانورد-پس-از-۱۱۵-روز-به-زمین-با-کپسول-سایوز‏ 30 ا کتبر 2016 ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز. سه مسافر ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/30/1535855‏ 30 ا کتبر 2016 ... سه مسافر ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) ‌به زمین بازگشتند. بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز - تی نیوز tnews.ir/news/994e73257558.html‏ 30 ا کتبر 2016 ... سه مسافر ایستگاه فضایی بین المللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) به زمین بازگشتند. سه فضانورد ایستگاه فضایی بین‌المللی به سلامت بر زمین نشستند ... www.dw.com/fa-ir/سه-فضانورد...به...بر-زمین.../a-36201927‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... سه فضانورد از کشورهای روسیه، آمریکا و ژاپن پس از مأموریتی ۱۱۵ روزه در ... روس) در ساعات صبحگاه روز یکشنبه (۳۰ اکتبر/ ۹ آبان) در قزاقستان بر زمین فرود آمدند. ... یک کپسول ویژه فضاپیمای سایوز راهی ایستگاه فضایی بین‌‌المللی شدند. سفر آنان با یک تأخیر دو هفته‌ای نسبت به برنامه از پیش تعیین شده همراه بود. بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز www.teb-news.com/.../بازگشت+سه+فضانورد+پس+از+۱۱۵+روز+به+زمین+با+کپسول+سایوز‏ دانش > نجوم - ایسنا نوشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از 115 روز اقامت در آزمایشگاه مداری صبح امروز (یکشنبه) ‌به زمین بازگشتند. بازگشت سه فضانورد بعد از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز (3 عکس ... www.serze.com/بازگشت-فضانورد-زمین-کپسول-سایوز-عکس-2143742/‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز علم نجوم - ایسنا نگاشت:سه مسافر ایستگاه فضایی بین‌المللی بعد از 115 روز اقامت در ... بازگشت سه فضانورد پس از ۱۱۵ روز به زمین با کپسول سایوز weblog-them.mihanblog.com/post/89‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2016 ... کیت رابینز، فضانورد آمریکایی ناسا به همراه آناتولی ایوانیشین، فرمانده روس ایستگاه و تاکویا اونیشی از سازمان فضایی ژاپن توسط یک کپسول ... ایستگاه فضایی بین‌المللی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ایستگاه_فضایی_بین‌المللی‏ - ذخیره شده - مشابه ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از ایستگاه‌های سالیوت، آلماز و میر روسیه، و ... در راه بازگشت، به همراه بارِ خود –که عموما زباله‌های ایستگاه است– در جو زمین بسوزند و از بین بروند. .... با پرتاب زاریا در روز ۲۹ آبان ۱۳۷۷ (۲۰ نوامبر ۱۹۹۸) توسط پروتون از پایگاه ... در پایان هر اردو، سه فضانورد سوار بر فضاپیمای سایوز به زمین باز می‌گردند و ...