مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟

[ad_1]

بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:بدهی‌ سازمانهای بیمه ای؛ رویکرد مراکز فیزیوتراپی در کشور را بحرانی کرده و در صورت عدم توجه عاجل به این مسئله مراکز فیزیوتراپی چاره‌ای جز قطع همکاری با سازمانهای بیمه‌ای و دریافت آزاد هزینه خدمات خود ندارند.

به گزارش مشرق، فیزیوتراپیست احمد موذن زاده - بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران -اعتراض شدید جامعه فیزیوتراپی کشور را نسبت به تأخیر در پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر پایه و تکمیلی و همچنین پوشش نامطلوب خدمات فیزیوتراپی به خصوص درمان‌های با ارزشی مانند تمرین درمانی و منوآل تراپی و کسورات ناموجه صورت گرفته توسط سازمانهای بیمه گر را اعلام کرد.
 
بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران عنوان کرد: متاسفانه بر اساس رصد صورت گرفته در سطح کشور در میان سازمان‌های بیمه پایه فقط بیمه نیروهای مسلح است که مطالبات سال گذشته مراکز فیزیوتراپی را تسویه کرده است و بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی در اغلب استانها حتی صورت حساب آذرماه مراکز را پرداخت کردند و این رویکرد مراکز فیزیوتراپی را در سطح کشور دچار بحران کرده و در صورت عدم توجه عاجل به این مسئله مراکز فیزیوتراپی چاره ای جز قطع همکاری با سازمانهای بیمه ای و دریافت آزاد هزینه خدمات خود را ندارند.
 
موذن زاده عنوان کرد: مراتب اعتراض شدید انجمن فیزیوتراپی ایران را نسبت به این رویکرد غیر قانونی و ناموجه اعلام کرده و از مسئولین وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت و درمان بعنوان متولیان اصلی بخش بیمه ای و سلامت کشور تقاضای رسیدگی عاجل  به این معضل را داریم.

 

سازمانهای بیمه گر دچار مشکل کمبود منابع مالی هستند که احتمالاً ناشی از پایین بودن سرانه درمان و همچنین استهلاک سرمایه ناشی از اجرای طرح تحول نظام سلامت است در حالیکه منافع طرح تحول نظام سلامت نه تنها فقط برای بخش دولتی درمان بوده است بلکه در مورد خدمات توانبخشی حتی به ارتقاء سطح این خدمات در بخش دولتی نیز نائل نشده است.
 
بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه عاجل به معضل تاخیر پرداخت سازمانهای بیمه گر که به نحو بی‌سابقه ای تأخیر آن به یکسال رسیده است این انجمن حق پیگیری قانونی و حقوقی برای دریافت مطالبات و ضرر و زیان تاخیرات صورت گرفته را برای خود محفوظ می‌داند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرح پزشک خانواده سایت پزشکان بدون مرزرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نمی‌توان به طرح پزشک خانواده نمره قبولی مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …بیماران پروستات برای روش جراحی با پزشک خود مشورت کنند عمر مفید بیمارستان ها در ایران اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریثبت نام هزار زائر اربعینی گیلان در سایت سماح سازمان رسانه ای هنری اوج همکاری با میل شایع‌ترین سرطان در ایران کدام است؟عضو کمیته علمی و اجرایی اولین کنفرانس سرطان غرب آسیا با بیان اینکه شایع‌ترین نوع الف مرگ وجدان توضیح الف انتشار این یادداشت به معنی نادیده گرفتن زحمات پزشکان متعهد و دلسوز کشورمان کبود راهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان در قاب …بخشدار گل‌تپه گفت در هفته دولت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از میلیارد تومان در گل بیش از درصد پرستاران از شغل خود ناراضی‌اند …اختلاف ۱۰۰ تا ۳۰۰ برابری درآمد پرستاران با پزشکان علاوه بر نکات یاد شده یکی دیگر از



لینک منبع :مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم - مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند ... https://www.tasnimnews.com/.../مراکز-فیزیوتراپی-با-بیمه-ها-قطع-همکاری-می-کنند-جیب-مردم-خالی-تر-می-شود‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:بدهی‌ سازمانهای بیمه ای؛ رویکرد مراکز فیزیوتراپی در کشور را بحرانی کرده و در صورت عدم توجه عاجل ... مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../مراکز-فیزیوتراپی-با-بیمه-ها-قطع-همکاری-می-کنند‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:بدهی‌ سازمانهای بیمه ای؛ رویکرد مراکز فیزیوتراپی در کشور را بحرانی کرده و در صورت عدم توجه عاجل ... قطع همکاری مراکز فیزیوتراپی با بیمه ها/ارائه خدمات آزاد به مردم ... www.mehrnews.com/.../قطع-همکاری-مراکز-فیزیوتراپی-با-بیمه-ها-ارائه-خدمات-آزاد-به-مردم‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: بدهی‌ بیمه ها باعث شده مراکز فیزیوتراپی در کشور دچار بحران شوند و تداوم این وضعیت منجر به قطع همکاری ... مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟ | اخبار شمال - اخبار ... news.shomalgardi.com/.../مراکز-فیزیوتراپی-با-بیمه‌ها-قطع-همکاری-می‌کنند؟/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:بدهی‌ سازمانهای بیمه ای؛ رویکرد مراکز فیزیوتراپی در کشور را بحرانی کرده و در صورت عدم توجه عاجل ... مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟ / جیب مردم خالی‌تر ... khabarone.ir/.../مراکز-فیزیوتراپی-با-بیمه‌ها-قطع-همکاری-می‌کنند-جیب-مردم-خالی‌تر-می‌شود‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران عنوان کرد: متاسفانه بر اساس رصد صورت گرفته در سطح کشور در میان سازمان‌های بیمه پایه فقط بیمه نیروهای مسلح ... بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران مطرح کرد مراکز ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950811000177‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: سازمان‌های بیمه گر ... مراکز فیزیوتراپی در آستانه قطع همکاری با بیمه‌ها/ جیب مردم خالی‌تر می‌شود. بیمه علت محرومیت مردم از خدمات فیزیوتراپی - خانه pakphysio.com/.../بیمه%20علت%20محرومیت%20مردم%20از%20خدمات%20فیزیوتر...‏ - ذخیره شده بهرامیان خاطرنشان می‌کند: با توجه به اهمیت و نقش خدمات درمانی فیزیوتراپی در درمان ... عاجل به این مسئله مراکز فیزیوتراپی چاره‌ای جز قطع همکاری با سازمانهای بیمه‌ای و ... بیمه سلامت - قیمت زنده طلا - سایت زر news.zar.ir/tag/show/1233‏ - ذخیره شده خدمات بیمه سلامت یا همان بیمه ایرانیان همان تعهدات بیمه خدمات درمانی و یا تامین اجتماعی را داشته و تفاوت تعهدی ندارند. ... قطع همکاری مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها. خبرهای بد از افزایش «فقر بیماری» - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1124503‏ - ذخیره شده 4 نوامبر 2016 ... در هفته ای که گذشت دو مطلب با عناوین «مراکز فیزیوتراپی با بیمه‌ها قطع همکاری می‌کنند؟/جیب مردم خالی‌تر می‌شود» و «محرومیت بیماران از خدمات ... قطع همکاری مراکز فیزیوتراپی با بیمه ها/ارائه خدمات آزاد به مردم www.24khabar.com/news/622766/‏ 1 نوامبر 2016 ... احمد موذن زاده با اشاره به اعتراض شدید جامعه فیزیوتراپی کشور از تاخیر بیمه‌ ها در پرداخت مطالبات مراکز فیزیوتراپی، گفت: ادامه این وضعیت باعث ...