مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد

[ad_1]

تبیان به نقل از گروه بین الملل: بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها تفاسیر قرآنی را نیز مطالعه کرد.

بخش قرآن تبیان

بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد»، بشاره واکیم در 5 مارس 1890 میلادی در منطقه «فجاله» قاهره، پایتخت مصر متولد شد، او بازیگر، کمدین و کارگردانی زبردست بود.
واکیم در مدرسه «الفریر» در منطقه «خرنفش» قاهره زبان فرانسه آموخت. این هنرمند مصری به زبان عربی علاقه داشت و به همین دلیل به حفظ قرآن همت گماشت و پس از حفظ کلام وحی نیز با وجود این که مسیحی بود، تفاسیر قرآنی را مطالعه کرد.
او معتقد بود برای فهمیدن زبان عربی باید قرآن را یاد گرفت و همواره تأکید داشت که «کسی که می خواهد زبان عربی را خوب یاد بگیرد، باید قرآن را حفظ و مفاهیم آیات وحی را درک کند».
بیش از یکصد فیلم از بشاره واکیم به یادگار مانده است؛ او سرانجام در 30 نوامبر 1949 در 65 سالگی دار فانی را وداع گفت.
واکیم نقش های بسیاری را در فیلم های سیاه و سفید و روی صحنه تئاتر بازی کرد و در حالی در نقش های کمدی ظاهر می شد که در زندگی غم ها و مشکلات خاص خود را داشت.
او در 65 سالگی در حالی بدرود حیات گفت که سرپرستی فرزندان یتیم خواهرش را به عهده داشت و در منزل خواهر سکنی گزیده بود.



پروژه اردن برای تربیت هزار دانش آموز حافظ کل

پروژه اردن برای تربیت هزار دانش آموز حافظ کل

«قاری جهانی قدس» برترین های خود را شناخت

«قاری جهانی قدس» برترین های خود را شناخت

ابتکاری در هنر خوشنویسی قرآن

ابتکاری در هنر خوشنویسی قرآن

کرسی تلاوت قرآن ایران در راولپندی

کرسی تلاوت قرآن ایران در راولپندی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بازیگر زن مشهور هالیوود مسلمان شد عکسخدا به من هدیه ای داده که باید از آن استفاده کنم یکی این که پدر خوبی داشتم و دیگری اگزیستانسیالیسم از دو دیدگاه مسیحی و الحادیدر اگزیستانسیالیسم مسیحی یافتن من راستین برابر با این معناست که خداوند در فرد به ازدواج رییس جمهور با مشهور و زیباترین دختر مسیحیهیفاء مرعی، بانویی مسیحی که گفته می شود مرسی به دنبال ازدواج با اوستلباس و تیپ جالب بازیگران و همسرانشان در جشن سینمایی حافظ لباسوتیپجالببازیگرانوبه گزارش ممتاز نیوز، در جشن سینمایی حافظ که از ساعت ۲۰۴۰ آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد به کشف حجاب یک زن بی بند و بار در تهران عکس مجله …جام حوادث؛ یکی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته با عصر ایران سفیر روسیه در ترکیه ترور شد فیلم و عکس مهاجم بعد از ترور فریاد زد الله اکبر انتقام تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران عکس نوجوانی حضرت محمد از کجا آمده؟ دانستنی هاشنیده شده است که کسانی در پاسخ می گویند این تصویری است که بحیرای راهب در سفری که حضرت زندگینامه جمشید هاشم پور بیوگرافی بازیگران ، …در قبل از انقلاب در چهار فیلم ظاهر شد اما خیلی زود از سینمای آن روزها کناره گیری کرد بازیگر زن مشهور هالیوود مسلمان شد عکس خدا به من هدیه ای داده که باید از آن استفاده کنم یکی این که پدر خوبی داشتم و دیگری اینکه با اگزیستانسیالیسم از دو دیدگاه مسیحی و الحادی در اگزیستانسیالیسم مسیحی یافتن من راستین برابر با این معناست که خداوند در فرد به عنوان یک ازدواج رییس جمهور با مشهور و زیباترین دختر مسیحی هیفاء مرعی، بانویی مسیحی که گفته می شود مرسی به دنبال ازدواج با اوست کشف حجاب یک زن بی بند و بار در تهران عکس مجله اینترنتی جام حوادث؛ یکی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته با همکاری عصر ایران سفیر روسیه در ترکیه ترور شد فیلم و عکس مهاجم بعد از ترور فریاد زد الله اکبر انتقام مردم تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و ارمنی‌های ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد یپرم‌خان از انقلابیون و یکی از رهبران نظامی انقلاب مشروطه دیانا آبکار نخستین زنی است که طاهره قرةالعین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد طاهرهقرةالعین طاهره در کودکی حافظ قرآن بود و به حل مسائل فقهی علاقه نشان می‌داد او توانست تحصیلاتی عالی پارسی نیوز پایگاه بزرگ و پیشرفته خبری «خبرگزاری فارس» بزرگان بالاترین نوع عشق را عشق مادر به فرزند علیرضا کوچی حافظ قران اصغر حافظ قران فی العالم چگونه حافظ قران شویم نمونه لوح تقدیر حافظ قران طباطبایی حافظ قران جریان سعید طوسی حافظ قران حنانه خلفی حافظ قران حافظ قران الله سبحان است



لینک منبع :بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد

Images for بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد - IQNA iqna.ir/fa/news/3553889/بازیگر-مسیحی-که-حافظ-قرآن-شد-عکس 14 دسامبر 2016 ... گروه بین‌الملل: بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها تفاسیر قرآنی را نیز ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد - تبیان article.tebyan.net/344707/بازیگر-مسیحی-که-حافظ-قرآن-شد‎Cached14 دسامبر 2016 ... بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها تفاسیر قرآنی را نیز مطالعه کرد. بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد - تهران نیوز tehrannews.ir/بازیگر-مسیحی-که-حافظ-قرآن-شد/ 14 دسامبر 2016 ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد. بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد - شهیدخبر اخبار شهدا مدافعان حرم ... www.shahidnews.com/view/133417/-بازیگر-مسیحی-که-حافظ-قرآن-شد 15 دسامبر 2016 ... به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد»، بشاره واکیم در ۵ مارس ۱۸۹۰ میلادی در منطقه « فجاله» قاهره، پایتخت مصر متولد شد، او بازیگر، کمدین و ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/cultural/148171278017212 بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها تفاسیر قرآنی را نیز مطالعه کرد. - جام نیوز. بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد + عکس - ایکنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29741073 14 دسامبر 2016 ... سازمان ملل و شخص دبیر کل آن که وانمود می شد در منازعات جهانی نقش داور و حل کننده دارد ، به موازات تشدید محاصره تروریست ها از وقوع بحران انسانی در ... سایت عنوان | بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد + عکس www.onvan.com/399751/بازیگر-مسیحی-که-حافظ-قرآن-شد-عکس/ 14 دسامبر 2016 ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد + عکس. گروه بین‌الملل: بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد – اخبار فارسی دری farsidari.com/14345‎Cachedبازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد بشاره واکیم، کارگردان و بازیگر مسیحی مصری در قاهره متولد شد، او در زمان حیات به حفظ قرآن همت گماشت و بعدها تفاسیر قرآنی را نیز ... Has any non Muslim ever read 'Quran'? - Quora https://www.quora.com/Has-any-non-Muslim-ever-read-Quran In the name of Allah. Of course, The Holy Quran not only read by a lot of non Muslims, but also ... بازیگر مسیحی که حافظ قرآن شد + عکس · جام نیوز :: JamNews.