مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین، شرکت تایوانی ایسوس به لطف خط تولید اختصاصی گیمینگ خود، با توجه به اتمام سال میلادی جاری، طبق گزارشات منابع معتبر نظیر نشریه Digitimes، توانست بیشترین میزان عرضه و فروش نمایشگر را در جهان بدست آورده و رقبایی قدرتمند همچون BenQ و Acer را پشت سر بگذارد.

طبق گزارش دیجیتایمز که بر اساس تحقیقات بدست آمده از کمپانی‌های مرجع، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان جمع‌آوری شده، میزان درخواست نمایشگرهای رده بالا و به ویژه گیمینگ، اخیرا رشد چشمگیری داشته است.

فروشندگان بزرگ نمایشگرهای گیمینگ با توجه به میانگین قیمت فروش و سود حاصل از آن، توجه بیشتری نسبت به مدل‌های میان رده و رایج به نمایشگرهای گیمینگ داشته‌اند. در این بین Asuetek Computer، BenQ و Acer با حفظ جایگاه اول تا سومی خود در سال گذشته بیشترین فروش در نمایشگرهای گیمینگ را نسبت به دیگر رقبای نمایشگر‌های گیمینگ همچون سامسونگ، ال‌جی، دل، اچ‌پی، لنوو، فیلیپس و AOC در امسال خواهند داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فهرست فعالان موبایل مرجع موبایل …تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از فهرست فعالان موبایل مرجع موبایل ایران تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از محتویات این



لینک منبع :اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس

اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس jamejamonline.ir/click/.../اقبال-کاربران-به-مانیتورهای-ایسوس‎Cached25 دسامبر 2016 ... فروش مانیتورهای ایسوس در مقایسه با رقبا در سال جاری میلادی بیشتر بوده است. اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Click/2669759951618454737/ فروش مانیتورهای ایسوس در مقایسه با رقبا در سال جاری میلادی بیشتر بوده است. اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس - وسریا wesria.xyz/news/450458 اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن ... اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس | پست - بهتینا behtina.gdn/post/49849‎Cachedپست با عنوان اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس | جستجو - بهتینا behtina.gdn/tags/اقبال-کاربران-به-مانیتورهای-ایسوس‎Cachedعبارت اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش آن ... کامپیوتر:اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس | مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/post400168 5 ژانویه 2017 ... کامپیوتر:اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس. کد مطلب : 400168. فروش مانیتورهای ایسوس در مقایسه با رقبا در سال جاری میلادی بیشتر بوده است. اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس - جستجو - وسریا wesria.com/search/اقبال+کاربران+به+مانیتورهای+ایسوس This site may harm your computer. اقبال کاربران به مانیتورهای ایسوس از بین کلیه محتوا، اطلاعات و اخبار سایتها و وبلاگهای مرجع جستجو و نتایج آن به صورت خلاصه و با درج لینک مستقیم منبع آن ... نمایشگرهای مخصوص بازی ایسوس - Asus https://www.asus.com/Microsite/No1...Monitor-Brand/middleeast-fa/‎Cachedبیشتر بدانید. Exceptional speed by ASUS gaming monitors .... به آسانی تنظیم کنید .... SQUIRREL تولید کننده محتوا در یوتیوب تنظیمات حالت کاربر. ELWIND ... ایسوس سری جدید مانیتورهای گیمینگ ROG Strix را معرفی کرد - دیجیاتو digiato.com/.../ایسوس-سری-جدید-مانیتورهای-گیمینگ-rog-strix-را/‎Cached31 مه 2017 ... اگر به دنیای گیم علاقه داشته باشید، حتماً سری «Strix» محصولات ایسوس را به خوبی می شناسید. این سخت افزارهای قدرتمند شامل طیف وسیعی از لوازم ... مشخصات، قیمت و خرید مانیتور ایسوس مدل VS228NE سایز 21.5 اینچ ... https://www.digikala.com/.../مانیتور-ایسوس-مدل-vs228ne-سایز-21-5-اینچ‎Cached Rating: 4 - 7 reviews ... اینترنتی دیجی کالا.خرید آنلاین ASUS VS228NE Monitor 21.5 Inch با ضمانت اصالت کالا. ... امتیاز کاربران به: مانیتور ایسوس مدل VS228NE سایز 21.5 اینچ. / ۵ ...