مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز»

[ad_1]

اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کردند.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته دسترسی به بازی کلش آف کلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد. بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز اعلام کرد که علت محدودیت در دسترسی به این بازی مشکل اخلال در شبکه اینترنت بوده است؛ اما معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی علت را موضوع دیگری عنوان می کند.
 
دکتر عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور دررابطه با اختلال ایجاد شده در بازی «کلش اف کلنز» از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی خبرداد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کارگروه تعیین مصادیق با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کردند.
 
وی درباره اینکه به چه علت محدودیت در دسترسی به این بازی بعد از مدتی رفع شد نیز گفت: این سوال باید از وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت که مسئولیت اجرای دستورات کار گروه را برعهده دارد پرسیده شود که چرامحدودیت رفع شده است.
 
معاون قضایی دادستان کل کشور درخصوص اینکه آیا دادستانی کل کشور به عنوان رئیس کارگروه علت عدم اجرای دستور را پیگیری کرده است یا خیر؟ افزود: دادستانی کل در آخرین جلسه کارگروه که در یکم دی ماه سال جاری تشکیل شد این موضوع را در جلسه مطرح کرد و همه اعضای حاضر در جلسه مجددا بر اجرای دستور تاکید داشتند و چون برخی ازمسئولان ذیربط حضور نداشتند مقرر گردید وزارت ارتباطات ضمن اعمال محدودیت علت توقف در اجرای دستور را کتبا اعلام کند.
 
دبیرکارگروه تعیین مصادیق درادامه درباره اینکه چرا کارگروه دستور فیلتر این بازی را صادر کرده است و براساس چه ماده قانونی این اقدام انجام شده است، گفت: این کارگروه در اجرای بند( ب) ماده 15 قانون جرایم رایانه ای که همان (ماده 743 قانون مجازات اسلامی)، بخش تعزیرات است ، دستور اعمال محدودیت در دسترسی به بازی کلش آف کلنز را صادر نموده است.
 
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد به موجب ماده قانونی مزبور ترویج و آموزش اعمال خشونت آمیز از طریق سامانه ها و شبکه های رایانه ای جرم است.
 
وی گفت: به عقیده صاحبنظران و خصوصا روانشناسان بازی کلش آف کلنز مصداق بارز آموزش و  ترویج خشونت از طریق جنگ قبایل است.
 
وی اظهارکرد: علاوه براین روانشناسان معتقدند که این بازی حداقل بیست آسیب بسیار مخرب آشکار و پنهان در نوجوانان و جوانان ایجاد می کند و یک بازی به شدت اعتیاد آور  است.
 
خرم آبادی اعلام کرد: خانواده هایی که نوجوانان و جوانانشان از این بازی آسیب دیده اند و توانایی مقابله با اعتیاد آنان را ندارند مصرانه از کارگروه تعیین مصادیق تقاضای فیلتر این بازی را کرده اند.
 
 معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در ادامه گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای دولتی و غیردولتی کارگروه با اعمال محدودیت در دسترسی به این بازی موافقت کردند و این دستور لازم الاجرا است.
 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اندروید ایران دانلود برنامه و بازی اندروید – کلش اف کلنز یکی از محبوبترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژیک و آنلاین همه چیز در مورد بازی برترین بازی آنلاین همه چیز در مورد بازی برترین بازی آنلاین گوشی‌های هوشمند برای اندروید و و دانلود انتقال برنامه ها به مموری در …ابزار ها بهترین نرم افزار انتقال نرم افزارها و بازی ها به مموری کارت در اندروید می باشد دانلود برنامه ویرایش فایل های برنامه ویرایشگر فایل های برای اندروید همانطور که می دانید فایل های فایل تصویر یک نمونه سند محضری ازدواج موقتمخابرات بی صاحب می‌شود؟ کامیون مرگ در شب وحشت برلین تصاویر تصاویر پشت صحنه ترور شیوع بیماری تب برفکی در ایرانرئیس بخش تب برفکی مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در گفتگو با نشریه حکیم مهر از تعیین دانلود بلو استکس…ابزار موبایلدانلود نسخه نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در الف درددلی درباره مشکلات دانشجویان دانشگاه پیام …یک دانشجوی پیام نور اینجانب دانشجوی دانشگاه پیام نور ورودی سال هستم و به نمایندگی نرم افزار کاربردی یاس دانلودنرمافزارکاربردیدانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر نام نرم اندروید ایران دانلود برنامه و بازی اندروید – کلش اف کلنز یکی از محبوبترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژیک و آنلاین و همه چیز در مورد بازی برترین بازی آنلاین گوشی همه چیز در مورد بازی برترین بازی آنلاین گوشی‌های هوشمند برای اندروید و و سوالات دانلود انتقال برنامه ها به مموری در … ابزار ها بهترین نرم افزار انتقال نرم افزارها و بازی ها به مموری کارت در اندروید می باشد که دانلود برنامه ویرایش فایل های برای برنامه ویرایشگر فایل های برای اندروید همانطور که می دانید فایل های فایل های تصویر یک نمونه سند محضری ازدواج موقت منبع وبلاگ «من و متعه‌ام» مخابرات بی صاحب می‌شود؟ کامیون مرگ در شب وحشت برلین تصاویر شیوع بیماری تب برفکی در ایران رئیس بخش تب برفکی مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در گفتگو با نشریه حکیم مهر از تعیین هویت سویه دانلود بلو استکس … ابزار موبایل دانلود نسخه نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر الف درددلی درباره مشکلات دانشجویان دانشگاه پیام نور یک دانشجوی پیام نور اینجانب دانشجوی دانشگاه پیام نور ورودی سال هستم و به نمایندگی از نرم افزار کاربردی یاس دانلود نرمافزارکاربردی پارس ایمپریا یک بازی استراتژی آنلاین میباشد که تاریخ آن برمیگردد به قبل از پیدایش اسلحه



لینک منبع :اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز»

دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» بر اساس محدودیت سنی www.yjc.ir/.../دسترسی-به-بازی-کلش-آف-کلنز-بر-اساس-محدودیت-سنی‎Cached27 دسامبر 2016 ... اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کردند. اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../اعمال-محدودیت-برای-دسترسی-به-بازی-کلش-آف-کلنز‎Cached27 دسامبر 2016 ... اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کردند. دسترسی به بازی 'کلش آو کلنز' در ایران محدود شد - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran-38450892‎Cached28 دسامبر 2016 ... در پی اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی "کلش آو کلنز" یا "جنگ ... و گفته: "به عقیده صاحبنظران و خصوصا روانشناسان، بازی کلش آف کلنز مصداق ... دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» محدود می‌شود - کیهان kayhan.ir/fa/news/93759‎Cached27 دسامبر 2016 ... خرم‌آبادی به فارس گفت: با نظر اعضای این کارگروه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی کلش آف کلنز موافقت شده است.وی افزود: این موضوع به ... بازی و سرگرمی؛ محدودیت دسترسی به بازی کلش آف کلنز به خاطر ... https://www.tarafdari.com/.../بازی-و-سرگرمی؛-محدودیت-دسترسی-به-بازی-کلش-آف-کلنز-به-خاطر-خشونت‎Cached30 دسامبر 2016 ... به گزارش فارس عبدالصمد خرم آبادی در این خصوص گفت:با نظر اعضای این کارگروه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی کلش آف کلنز موافقت شده ... اعمال محدودیت دسترسی به بازی کلش آف کلنز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30638360 31 دسامبر 2016 ... ورود وزیر ارتباطات به ماجرای کلش آو کلنز. کار گروه را برعهده دارد پرسیده شود که چرا محدودیت رفع شده است. معاون قضایی دادستان کل کشور در امور ... صدور دستور اعمال محدودیت بر بازی کلش آف کلنز - کلیک | نبض ... click.ir/1395/10/07/clash-of-clans-will-be-restricted-in-iran/‎Cached27 دسامبر 2016 ... اگر از طرفداران بازی آف کلش کلنز هستید حتما این روزها با مشکل عدم دسترسی این بازی مواجه شده اید. معاون دادستان کل کشور این مسئله را به دلیل ... نسیم آنلاین | دسترسی به بازی "کلش آف کلنز" محدود می‌شود nasimonline.ir/Content/.../دسترسی-به-بازی-کلش-آف-کلنز-محدود-می-شود 27 دسامبر 2016 ... رئیس کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: با نظر اعضای این کارگروه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی کلش آف کلنز موافقت شده ... چرا کلش آو کلنز در ایران ممنوع شد؟ - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/f3-clash-of.../28206178.html‎Cached30 دسامبر 2016 ... عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با اختلال ایجاد شده در بازی کلش اف کلنز از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی ... ایجاد محدودیت برای بازی 'کلش آف کلنز' در ایران :: بدو کلش | مرجع بازی ... bodoclash.blog.ir/.../ایجاد-محدودیت-برای-بازی-کلش-آف-کلنز-در-ایران‎Cached11 ژانویه 2017 ... عبدالصمد خرم آبادی، معاون قضایی دادستان کل کشور در رابطه با اختلال ایجاد شده در بازی «کلش اف کلنز» از اعمال محدودیت برای دسترسی به این بازی ...