مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد

[ad_1]
خبرآنلاین: به دنبال انتشار خبر رفع فیلتر بازی محبوب کلش آو کلنز توسط شرکت زیرساخت و انتقاد دبیرکارگروه تعیین مصادیق، ضمن فیلتر مجدد، لینک دانلود بازی از کافه بازار نیز حذف شد.

کافه بازار که رفرنس و لینک دانلود بازی‌های اندرویدی است در اقدامی جدید لینک این بازی را از مارکت خود حذف کرد، هرچند بسیاری از اپ های مشابه کلش همچنان قابل دریافت است.

از سوی دیگر کاربران مجدداً برای دسترسی به بازی دچار مشکل شده و بازی محبوبشان ظاهراً فیلتر شده است.

این در حالی است که بسیاری از کاربران با خبر فیلتر شدن کلش عصبانی شده و موجی از کامنت های منفی را به‌سوی سایت‌های خبری روانه کرده‌اند.

کاربران معتقدندلینک کامنت های خبر این بازی هیچ خشونتی نداشته و حتی معتادان نیز به این بازی علاقه‌مند شده و از ایجاد مزاحمت در خیابان برای مردم دست برداشته‌اند اما مخالفان می‌گویند این بازی اعتیادآور بوده و باعث شده تا کاربران از زندگی عادی خود جدا شوند.

بر اساس سیل کامنت های دریافتی می‌توان فهمید که بیش از 90 درصد با فیلترشدن بازی مخالفند و تنها 10 درصد از این حرکت استقبال کرده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش استفاده از مای بوت در بازی کلش اف کلنز …اموزش استفاده از مای بوت در بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر در صورتی که برنامه را دانلود بازی بازی کلش اف کلنز …موبایلبازی آندرویددانلود بازی برای اندروید دانلود بازی کلش اف کلنز برای اندروید دانلود دانلود بازی استراتژی کلش رویال کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنزتغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز به صورت عادی این امکانن برای کاربرانی که از دانلود بازی آنلاین جنگ قبیله ها – آپـدیـت جدید بازی محبوب کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید جدیدترین و دانلود بازار اندروید کافه بازار ‌ یاس موبایلنرم افزار آندرویددانلود بازار اندروید کافه بازار دانلود بازار برای اندروید برنامه حذف بخش مربوط به انجمن حجتیه از یک مستند …آیت الله خمینی لااقل از نظر قاطعیت با این جریانات واقعا قوی و بدون گذشت و در نظرگرفتن عکسمناطقی که در دوره قاجاریه از ایران جدا شدقاجاریهازایرانجداشدناشناس هیرمند که در زمان قاجار از ایران جدا شد، منظورت از آرارات دقیقا کجاست؟پورتال پرشین ویاخبار خواندنی حسن روحانی پس از امضای پنج سند همکاری میان ایران و قرقیزستان چه گفت؟ آموزش استفاده از مای بوت در بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر اموزش استفاده از مای بوت در بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر در صورتی که برنامه را ندارید دانلود بازی بازی کلش اف کلنز اندروید موبایل بازی آندروید دانلود بازی برای اندروید دانلود بازی کلش اف کلنز برای اندروید دانلود نسخه ورژن دانلود بازی استراتژی کلش رویال اندروید کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز به صورت عادی این امکانن برای کاربرانی که از بازی دانلود بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید – آپـدیـت جدید بازی محبوب کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید جدیدترین و آخرین دانلود بازار اندروید کافه بازار ‌ یاس دانلود … نرم افزار آندروید دانلود بازار اندروید کافه بازار دانلود بازار برای اندروید برنامه مارکت حذف بخش مربوط به انجمن حجتیه از یک مستند سیاسی صداوسیما قسمت مستندِ شاخص مربوط به انجمن حجتیه، در مجموعه منتشر شده این مجموعه توسط سروش سیما حذف عکسمناطقی که در دوره قاجاریه از ایران جدا شد ازایرانجداشد پادشاهان قاجار هفت نفر بودند ناشناس هیرمند که در زمان قاجار از ایران جدا شد، منظورت از پورتال پرشین وی اخبار خواندنی حسن روحانی پس از امضای پنج سند همکاری میان ایران و قرقیزستان چه گفت؟ دانلود از کافه بازار



لینک منبع :«کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد

«کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کلش-آف-کلنز-از-کافه-بازار-حذف-شد‎Cached28 دسامبر 2016 ... «کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد. به دنبال انتشار خبر رفع فیلتر بازی محبوب کلش آو کلنز توسط شرکت زیرساخت و انتقاد دبیرکارگروه ... پایان کار کلش اف کلنز در ایران؟ بررسی حذف از کافه بازار(آپدیت چهارم ... bodogame.com/delete-clash-of-clans-cafe-bazar/‎Cached23 آگوست 2016 ... چندین ماه پیش بود که بازی کلش اف کلنز به فروشگاه اندروید کافه بازار به صورت رسمی و از طرف سوپرسل وارد شد و قابلیت خرید جم توسط این ... استدلال حذف کلش اف کلنز و برنامه های مربوطه از کافه بازار - کلش یار www.clashyar.ir/استدلال-حذف-کلش-اف-کلنز-و-برنامه-های-مربوطه-از-کافه-بازار/‎Cachedشد و بازی‌های کلش آو کلنز، هی دی، بوم بیچ و کلش رویال را منتشر کرد. ... همچنین شایعه های زیادی در ارتباط با حذف کلش اف کلنز از کافه بازار منتشر شده است بهتر ... «کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../کلش-آف-کلنز-از-کافه-بازار-حذف-شد‎Cached28 دسامبر 2016 ... کافه بازار که رفرنس و لینک دانلود بازی‌های اندرویدی است در اقدامی جدید لینک این بازی را از مارکت خود حذف کرد، هرچند بسیاری از اپ های مشابه کلش ... کلش آف کلنز از کافه بازار حذف شد - onvansho onvansho.ir/result/کلش-آف-کلنز-از-کافه-بازار-حذف-شد.html کلش آف کلنز از کافه بازار حذف شد. به دنبال انتشار خبر رفع فیلتر بازی محبوب کلش آو کلنز توسط شرکت زیرساختانتقاد . لینک بازی کلش آو کلنز از کافه بازار ... استدلال مارکت ایرانی از حذف اپلیکیشن‌های مرتبط با کلش آو کلنز ... https://www.tasnimnews.com/.../استدلال-مارکت-ایرانی-از-حذف-اپلیکیشن-های-مرتبط-با-کلش-آو-کلنز‎Cachedاستدلال مارکت ایرانی از حذف اپلیکیشن‌های مرتبط با کلش آو کلنز ... خالق کلش آو کلنز، برخی اپلیکیشن‌های مرتبط با این بازی حذف شد که مسئولان مارکت مذکور ... با این حال حسام آرمندهی درباره ادامه همکاری کافه بازار با شرکت فنلاندی سوپرسل و دیگر ... حذف بازی کلش آف کلنز از کافه بازار - کلش یو cocu.ir/news/cafebazaar-delete-coc.html‎Cached26 جولای 2016 ... خبرهای جدیدی در دنیای بازی کلش آف کلنز مبنی بر " حذف بازی کلش آف کلنز از کافه بازار " منتشر شد.بله درست شنیدید در اقدام عجیبی کافه بازار ... «کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/447054/کلش-آف-کلنز-از-کافه-بازار-حذف-شد/ «کلش آف کلنز» از «کافه بازار» حذف شد. به دنبال انتشار خبر رفع فیلتر بازی محبوب کلش آو کلنز توسط شرکت زیرساخت و انتقاد دبیرکارگروه تعیین مصادیق، ... بازی کلش آو کلنز فیلتر و از کافه بازار حذف شد - آسمونی www.asemooni.com/tech/games/game-clash-of-clans-was-filter‎Cachedgame clash of clans was filter2 بازی کلش آو کلنز فیلتر و از کافه بازار حذف ... از صبح امروز نیز به دلایلی که فعلاً هیچ اعلامیه و یا خبری از آنها نیست این بازی از روی کافه بازار حذف شده است و برای بازی کردن دیگر به ... همه چیز درباره: کلش آف کلنز ... دلیل حذف بازی clash of clans از کافه بازار چیست ؟ - دیجیکوک digikok.com/.../دلیل-حذف-بازی-clash-of-clans-از-کافه-بازار-چیست-؟/‎Cached31 جولای 2016 ... جالب اینجاست که بازی دیگر شرکت سوپرسل کلش رویال در کافه بازار موجود است ولی کلش اف کلنز نیست. منتظر جواب کافه بازار هستم و بعد از ...