مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روبات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، روبات مذکور که «متد 2» نام دارد دارای 4 متر قد و 1.5 تن وزن است و طبق ادعای سازنده «اولین ربات دوپای شبه انسان است و می تواند در شرایط محیطی بسیار خطرناکی قدم بگذارد که انسان قادر به ورود به آن نیست.»

روی نیم تنه بالایی «متد 2» جایگاهی برای قرارگیری یک انسان وجود دارد تا از آنجا دست های فلزی روبات که هر کدام 130 کیلوگرم وزن دارند را به حرکت در آورد.

در حال حاضر مشخص نیست که «متد 2» قرار است در چه پروژه هایی و چگونه مورد استفاده قرار بگیرد اما به نظر می رسد که از آن به عنوان یک بستر آزمایشی برای توسعه فناوری هایی مورد استفاده قرار گیرد که ممکن است در آینده منجر به ساخت روبات در هر سایز و هر کاربری خواهد شد.

«یانگ» رئیس شرکت «Hankook Mirae Technology» بیان می کند که در حال حاضر صنعت های گوناگونی، از کارخانجات گرفته تا سرگرمی، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه سؤال کرده اند.

سازندگان اذعان کرده اند که در مرحله کنونی روبات مذکور انرژی الکتریکی مورد نیازش را از کابل برق متصل به آن گرفته و هنوز هنگام راه رفتن کمی دچار ارتعاش می شود.

گفتنی است که «یانگ» از سال 2014 تا به حال حدود 200 میلیون دلار در پروژه مورد اشاره سرمایه گذاری کرده که قرار است تا پایان سال 2017 و با قیمت حدوداً 8.3 میلیون دلاری برای فروش آماده شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مقامات بانک مرکزی عوامل بنیادین این نوسان را تقاضاهای تجاری و مسافرتی و حوالجات ارزی عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …یک تحقیق جدید نشان می دهد جاده ها سطح زمین را به ٦٠٠ هزار بخش تقسیم کرده اند به گزارش جستار پیشرفت علمی ایران و این گفتمان پیشرفت علمی هم باید ادامه پیدا کند، یعنی این را نباید بگذارید متوقّف بشودبه گزارش اخبار پیام نور، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان ورودی قدیم مجله اینترنتی اسبیکووزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو خلیج پارسمجبور بودیم برای این که پین های چتر توی چش و چالمون نره دو قدم از هم دورتر برویممقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن …درباره عدد پی تربیع دایره یونان باستان مساحت هر شکل هندسی را از را تربیع ان یعنی پول نیوز مقامات بانک مرکزی عوامل بنیادین این نوسان را تقاضاهای تجاری و مسافرتی و حوالجات ارزی ناشی عصر ایران آثار هنری زیبا که از ریزش برگ درختان ساخته شده اند عکس زیباترین خیابان های دنیا که با گل و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی یک تحقیق جدید نشان می دهد جاده ها سطح زمین را به ٦٠٠ هزار بخش تقسیم کرده اند به گزارش مهر به به گزارش اخبار پیام نور، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان ورودی قدیم دانشگاه پیام جستار پیشرفت علمی ایران جستار بیانات رهبری کلیدواژه پیشرفت علمی ایران پیشرفت تولید علم مجله اینترنتی اسبیکو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو دهم خلیج پارس انتخاب استاد پرویز شهریاری به عنوان برترین ریاضیدان زنده ایران بهانه ای شد تا یک ساعتی را مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن های تخصصی درباره عدد پی تربیع دایره یونان باستان مساحت هر شکل هندسی را از را تربیع ان یعنی از راه



لینک منبع :روبات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت

ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت - دیجیاتو digiato.com/article/2016/.../ربات-شبه-انسانی-کره-ای-اولین-قدم/‎Cached29 دسامبر 2016 ... شرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» موفق شده است تا ربات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی مانند «آواتار» مشاهده ... روبات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../روبات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت 29 دسامبر 2016 ... شرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» موفق شده است تا روبات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی مانند «آواتار» ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت www.aryanews.com/.../ربات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت‎Cached29 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - شرکت کره ای «hankook mirae technology» موفق شده است تا ربات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت | سایت علمی ... nokhbegan.org/.../ربات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت?... شرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» موفق شده است تا ربات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی مانند «آواتار» مشاهده می شد. این ربات ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/ربات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم/ ۲۹ دسامبر ۲۰۱۶ ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت ... روایت کامپیوتر پیشرفته ای که جانی آیو عاشقش بود، اما در کتاب اپل جایی نداشت . جام‌جم آنلاین - روبات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت ... sahebkhabar.ir/.../روبات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت‎Cached29 دسامبر 2016 ... شرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» موفق شده است تا روبات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی مانند «آواتار» ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت ionet.ir/post/142248 سونی در گردهمایی اختصاصی رسانه‌های منطقه‌ای در دبی، Xperia XZ Premium را به نمایش گذاشت; » عکس روز ناسا: سه گانه لئو ۹۶٫۰۱٫۲۳; » کنترل ربات ها به وسیله مغز ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت - جستجو ... khubkhan.ir/.../ربات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت‎Cachedنتایج جستجو: ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت. ... اولین همایش «نقد متون و کتب علوم انسانی» به همت شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت - خوب خوان khubkhan.ir/.../ربات-شبه-انسانی-و-عظیم-کره-ای-اولین-قدم-هایش-را-برداشت/preview‎Cachedشرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» موفق شده است تا ربات عظیمی را توسعه دهد که پیش از این مشابه آن تنها در فیلم هایی مانند «آواتار» مشاهده می شد. این ربات ... آخرین اخبار hankook mirae - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/hankook-mirae ربات عظیم و انسان نمایی که شرکت کره ای Hankook Mirae به تازگی از آن رونمایی کرده، تنها برای نمایش ... ربات شبه انسانی و عظیم کره ای اولین قدم هایش را برداشت.