مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این حلقه لاغر می شوید!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می‌تواند اطلاعات لازم برای این منظور را در اختیارمان قرار دهد.

افزون بر این، بیورینگ می‌تواند وضعیت و کیفیت خواب، ضربان قلب، میزان استرس و نیز میزان آب بدن را که همگی از مهم‌ترین شاخص‌های نشانگر سلامت اسـت، نشان دهد. محاسبه شدت تمرین‌های ورزشی و نیز ارزیابی مسافت طی شده از دیگر توانمندی‌های این حلقه اسـت.

همه این اطلاعات از طریق اپلیکیشن اختصاصی این حلقه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …لاغر شدن جاق ها بخوانند مقالات مخصوص چاق ها جاقی شکم لاغر شدن فوری لاغر شدن با با این تمرینات پهلوهایتـــان را آب کنید زیباشو دات …این پست شامل چند تمرین موثر برای آب کردن چربی های پهلو و همینطور تقویت و فرم دادن به ۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج …۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج کند حلقه گم شده ی راز رازی که در فیلم راز بالاخره سیستمی ساده و عَمَلی که اجازه می دهد در هرشرایطی از قانون جذب برای رسیدن به هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست چای سبز و آبغوره رو که همه می دونن من روزی دو لیوان چای سبز می خورم شبا هم قبل خواب یه با معروف ترین زنان موفق ایرانی در دنیا آشنا شوید …فضا نوردی انوشه انصاری او متولد شهر مشهد درایران است انوشه همیشه عاشق فضا و عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را رژیم غذایی برای لاغر شدن رژیم لاغری شماره یک ایران …با سلام وخسته تباشید من سالمه وزنم حدود کیلو وقدم هستش میخاستم بپرسم شما در به این پیغام ویژه از برای خواندن تجربیات واقعی استفاده کنندگان این دوره اینجا کلیک کنید حال، چگونه می کاهش میل جنسی با مصرف برخی خوراکی ها نوعروساگر این مطلب در حوزه علاقمندی شماست، مشترک خبرنامه شوید نام



لینک منبع :با این حلقه لاغر می شوید!

با این حلقه لاغر می شوید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../با-این-حلقه-لاغر-می-شوید‎Cachedبا این حلقه لاغر می شوید! دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 13:44. بیورینگ (BioRing) گجت پوشیدنی جدیدی است که کاربردهایی آن بسیار فراتر از ابزارهای پوشیدنی موجود ... با این حلقه لاغر می شوید! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/485207/با-این-حلقه-لاغر-می-شوید 9 آگوست 2016 ... با این حلقه لاغر می شوید! از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می‌تواند اطلاعات لازم برای ... با این حلقه لاغر می شوید!+ تصویر | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../139530-با-این-حلقه-لاغر-می-شوید-تصویر‎Cached9 آگوست 2016 ... با این حلقه لاغر می شوید!+ تصویر. از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می‌تواند اطلاعات ... Images for با این حلقه لاغر می شوید! با این حلقه لاغر می شوید! (+عکس) - پول نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23323485 9 آگوست 2016 ... با این حلقه لاغر می شوید! (+عکس). از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می تواند اطلاعات ... با این حلقه لاغر می شوید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/با_این_حلقه_لاغر_می_شوید_‎Cachedدانلود لاغری بینظیر در ماه تا 8 کیلو لاغر شوید (فیلم) · دانلود این معجون، چربی سوزترین نوشیدنی دنیا است (فیلم). با این حلقه لاغر می شوید. دانلود لاغر شوید و لاغر ... با این حلقه لاغر می شوید!-فناوری - دایان | خبرپو khabarpu.com/k.php?...ZGF5YW4uaXIvJWQ4JWE4JWQ4JWE3LSVkOCVhNyVkYiU4YyVkOS... 8 مارس 2017 ... با این حلقه لاغر می شوید!-فناوری - دایان | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. با این حلقه لاغر می شوید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?...با%20این%20حلقه%20لاغر%20می%20شوید‎Cachedآخرین خبر ها و مطالب دربارهبا این حلقه لاغر می شوید. ... ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می‌تواند اطلاعات لازم برای این منظور را در اختیارمان قرار دهد. با این حلقه لاغر می شوید! - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/184722/‎Cachedبا این حلقه لاغر می شوید! از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم، بیورینگ می‌تواند اطلاعات لازم برای این منظور را در ... با این حلقه لاغر می شوید!+ تصویر - منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران tnews.ir/news/5b9868182097.html از آنجا که برای مدیریت وزن باید از میزان کالری ورودی و خروجی بدن اطلاع داشته باشیم ، بیورینگ می تواند اطلاعات لازم برای این منظور را در اختیارمان قرار دهد.