مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی

[ad_1]

وب سایت روزیاتو: برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، بهتر است گوشت را به مدت کمتر از ۱۰ دقیقه در تابه تفت دهید. در غیر این صورت، آن را برای زمان طولانی تر باید بپزید.

مواد لازم:
  •     ۲ عدد سیب زمینی متوسط
  •     ۴۵۰ گرم استیک
  •     ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  •     نمک
  •     فلفل سیاه
  •     ۲ قاشق چایخوری پاپریکا
  •     ۱ پیمانه پنیر چدار رنده شده
  •     نصف پیمانه پنیر مونتری جک
  •     خامه ترش
  •     سالسا (اختیاری)
  •     ۲ عدد پیازچه خرد شده

 

طرز تهیه استیک و سیب زمینی

طرز تهیه:

1-فر را با دمای ۲۳۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

 2-سیب زمینی را به خوبی شسته و سپس آنها را حلقه ای برش دهید. سپس درون یک کاسه ریخته و روی آنها روغن زیتون، نمک، فلفل و پاپریکا بریزید.

 

3- سیب زمینی ها را درون سینی فر چیده و به مدت ۲۰ دقیقه بپزید تا برشته و سطح آنها طلایی شود.

 

4-روی استیک ها نمک و فلفل سیاه بپاشید. آنها را با حرارت زیاد درون تابه تفت دهید. سپس ۱۰ دقیقه کنار بگذارید تا کمی خنک شوند و پس از این زمان، گوشت ها را به شکل مکعب های کوچک برش دهید.

 

5-درون تابه چدنی یا قالب، سیب زمینی ها را بچینید.  استیک ها را روی آنها بریزید و در آخر هر دو پنیر را اضافه کنید. تابه را درون فر قرار دهید تا پنیرها کاملا آب شوند.

 

6-این غذا را به صورت گرم با خامه ترش، سس سالسا و پیازچه خرد شده تزئین و سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه ای بادامی تزیین هندوانه شب یلدا با شکلات و ترافل، یک فینگر



لینک منبع :استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی

استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../استیک-و-سیب-زمینی-باکلاس-و-اعیانی‎Cachedاستیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی. برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، ... Images for استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی | بدندید bedandid.com/2017/.../استیک-و-سیب-زمینی؛-باکلاس-و-اعیانی/‎Cached1 ژانویه 2017 ... برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، بهتر است گوشت را به ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - کمونه kamooneh.com/fa/news/103048/استیک-و-سیب-زمینی-باکلاس-و-اعیانی 2 ژانویه 2017 ... برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، بهتر است گوشت را به ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - مجله 118 الکترونیکی ... 2118.ir/1395/10/12/استیک-و-سیب-زمینی؛-باکلاس-و-اعیانی-مجل/ 1 ژانویه 2017 ... وب سایت روزیاتو: برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/استیک-و-سیب-زمینی-باکلاس-و-اعیانی/6691729 استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی. خبرگزاری آریا - برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - فان نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/استیک-و-سیب-زمینی-باکلاس-و-اعیانی/6665047 وب سایت روزیاتو: برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، بهتر است گوشت را ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - مجله اینترنتی گلثمین www.golsamin.ir/استیک-و-سیب-زمینی؛-باکلاس-و-اعیانی/ 1 ژانویه 2017 ... وب سایت روزیاتو: برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته باشید، ... استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی | برای طبخ این غذا باید - قطره www.ghatreh.com/news/nn35333962/استیک-سیب-زمینی-باکلاس-اعیانی 1 ژانویه 2017 ... برای طبخ این غذا باید توجه داشته باشید که زمان پخت استیک به ذائقه شما بستگی دارد، اگر استیک آبدار دوست داشته با. میهن مگ - استیک و سیب زمینی؛ باکلاس و اعیانی - سایت قیمت https://mihanmag.com/.../استیک_و_سیب_زمینی؛_باکلاس_و_اعیانی‎Cached1 ژانویه 2017 ... سایت rosito: برای طبخ این غذا من می خواهم به اشاره است که زمان پخت گوشت به سلیقه شما بستگی دارد اگر استیک آبدار شما بهترین گوشت کمتر از ...