مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی

[ad_1]

بستنی محبوب ترین دسر دنیاست. با تزیین انواع بستنی شامل بستنی وانیلی، بستنی شکلاتی، بستنی میوه ای، بستنی سنتی، بستنی ایتالیایی آشنا شوید.

بستنی:

بستنی نوعی دسر یخی است، وحداقل ۱۰٪ چربی شیر دارد. مقدار این چربی می‌تواند از ۱۰ تا ۱۶ درصد تغییر یابد که معمولا بستنی‌ها حاوی ۱۴٪ چربی شیر هستند. بستنی می‌تواند شامل دیگر انواع لبنیات مثل خامه نیز باشد که به همراه مواد شیرین‌کننده و طعم‌دهنده تهیه می‌شود. اولین کارخانه صنعتی بستنی‌سازی جهان در سال ۱۸۵۱در مریلند، کار خود را آغاز نمود.

تاریخچه بستنی:

قدمت دسرهای یخی در چین به ۴ هزار سال قبل می‌رسد. یک نوع از این دسرها با قرار دادن سنگ نمک و برف در جداره‌های ظروف حاوی شربت تهیه می‌شد (نمک باعث می‌شود دمای یخ‌زدن آب به زیر صفر برسد) و نوع دیگری با قرار دادن شیر، برنج کاملا پخته به همراه ادویه در داخل برف تهیه می‌شد.

بستنی یخی هم با آب‌میوه، عسل و ادویه درست می‌شد. این دسرهای یخی از مسیرهای تجاری وارد ایران هم شدند. همچنین حدود ۴ هزار سال پیش در ایران دسر یخی فالوده با استفاده از یخ، گلاب، آرد برنج رشته‌ای و زعفران و طعم‌دهنده‌های دیگر ساخته می‌شد.

نوعی بستنی با نام بستنی سنتی زعفرانی یا بستنی زعفرانی ایرانی نیز در دنیا رواج دارد که با استفاده از زعفران و خامه تهیه شده و دارای رنگ زرد زیبایی می‌باشد. این بستنی همراه با خلال پسته و تکه‌های بزرگ خامه‌ سرو می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

در گذشته، بستنی‌های سه رنگ در بسیاری از شهرها رواج داشت که رنگ زرد آن زعفرانی، سفید آن وانیلی و رنگ قهوه‌ای دارچینی بود که توسط استاد بستنی ساز این سه رنگ به هم چسبیده و در ظروف یک بار مصرف فروخته می‌شدند.

آموزش تزیین بستنی، تزیین بستنی قیفی، بستنی میوه ای، انواع بستنی، بستنی سنتی ایرانی

انواع بستنی

امروزه بستنی دارای تنوع‌ بسیار زیادی شده است. از جمله محبوب‌ترین بستنی‌ها می‌توان به بستنی شکلاتی، بستنی ایتالیایی، بستنی میوه‌ای، میلک شیک‌ و انواع بستنی‌ یخی اشاره کرد.

گذشته از فوت و فن تهیه یک بستنی خوشمزه، تزیین بستنی نیز اهمیت خاصی دارد تا حدی که گاهی می‌توان یکی، دو اسکوپ بستنی وانیلی ساده را  در حد یک دسر فوق حرفه‌ای و مجلل تزیین کرد و همه را شگفت زده کرد.

برای تزیین بستنی می‌توان از انواع ترافل رنگی، تکه‌های میوه، پاستیل، سس شکلات، سس میوه، تکه‌های شکلات یا شکلات رنده‌شده، اسمارتیز، انواع آجیل و ... استفاده کرد و این به سلیقه هر فرد بستگی دارد. 

برای سرو بستنی نیز می‌توان روش‌های زیادی را به کار برد. برای مثال شما می‌توانید چند اسکوپ بستنی با هر طعمی را داخل یک کاسه یا فنجان زیبا گذاشته و روی آن را با خوردنی‌های دل‌خواه تزیین کنید و یا اینکه از قیف‌های نانی استفاده کرده و آن‌ها را با بستنی پر کنید. همچنین می توانید از نان‌های مخصوص تاکو استفاده کرده و بستنی را به شکل ساندویچ تزیین کنید. 

در ادامه نمونه‌هایی ساده و بسیار زیبا از انواع تزیین بستنی را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم از دیدن آن‌ها لذت برده و ایده بگیرید.

تزیین بستنی:

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی تزیین جهیزیه عروس – جدیدترین اخبار ایران و جهان …تزیینجهیزیهعروستزیین جای حلقه عروس و داماد گردآوری توسط گروه روانشناسی ممتاز نیوز تزیین جا حلقه عروس ایده های تزیین ژله تزریقی، میوه ای، خرده شیشه، لایه ای و…جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ژله تک نفره برای مجالس و مهمانی هاآموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری سری دوم از جدیدترین مدل روسری و شال پاییز پیشنهاد غیر دارویی برای رهایی از درد کمر طرز تهیه ژله حبابدار زیبا و شیکطرز تهیه کـارپاچیو چغندر با سس مرکبات طرز تهیه بیسکویت کره و سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …تزیین میوه و میز شام برای کریسمس یکی از قشنگ ترین سنت ها برای شب کریسمس است این بار با نقاشی ویترای روی ظروف شیشه ای و چینیظروف شیشه ای و چینی ساده و حتی نقش دار رنگ مخصوص شیشه استنسیل و شابلون با طرح دلخواهخلاقیت در خانه داری کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تالاب می باشدوقتی عادل فردوسی پور جوگیر می شود عکسعکس های خنده دار دیدنی و جدید روز انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا گفتگوی صمیمی آموزش تصویری درست کردن ژله تزریقی به شکل گل …عکس نمونه های جدید و مدل های زیبای تزئین ژله تزریقی آشنایی با روش تهیه ژله تزریقی لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش تزیین جهیزیه عروس – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز تزیینجهیزیهعروس تزیین جای حلقه عروس و داماد گردآوری توسط گروه روانشناسی ممتاز نیوز تزیین جا حلقه عروس و ایده های تزیین ژله تزریقی، میوه ای، خرده شیشه، لایه ای و جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین ژله تک نفره برای مجالس و مهمانی ها آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا سری دوم از جدیدترین مدل روسری و شال پاییز پیشنهاد غیر دارویی برای رهایی از درد کمر انواع طرز تهیه ژله حبابدار زیبا و شیک اگر میخواهید یخ های شفافی داشته باشید میتوانید اول آب را بجوشانید و بعد در فریزیر بگذارید سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی تزیین میوه و میز شام برای کریسمس یکی از قشنگ ترین سنت ها برای شب کریسمس است این بار با میوه نقاشی ویترای روی ظروف شیشه ای و چینی ظروف شیشه ای و چینی ساده و حتی نقش دار رنگ مخصوص شیشه استنسیل و شابلون با طرح دلخواه خلاقیت در خانه داری جدید ترین این بخش نکاتی براى چیدن سفره میهمانى مدل های زیبای تزیین انار برای شب یلدا وقتی عادل فردوسی پور جوگیر می شود عکس عکس های خنده دار دیدنی و جدید روز انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا گفتگوی صمیمی با تینا



لینک منبع :زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی

Images for زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی | ستاره setare.com/fa/.../زیباترین-و-جدیدترین-نمونه‌های-تزیین-بستنی‎Cached1 ژانویه 2017 ... بستنی محبوب ترین دسر دنیاست. با تزیین انواع بستنی شامل بستنی وانیلی، بستنی شکلاتی، بستنی میوه ای، بستنی سنتی، بستنی ... زیباترین و جدیدترین نمونه های تزیین بستنی | بستنی محبوب - قطره www.ghatreh.com/.../زیباترین-جدیدترین-نمونه-های-تزیین-بستنی‎Cached1 ژانویه 2017 ... با تزیین انواع بستنی شامل بستنی وانیلی، بستنی شکلاتی، بستنی میوه ای، بستنی ... زیباترین و جدیدترین کلکسیون تزیین بستنی مدل های جدید تزیین بستنی برای مهمانی با میوه و ژله - هنر در خانه www.honardarkhane.com/6294/تزیین-بستنی‎Cached27 ژوئن 2015 ... مدل های تزیین بستنی برای مهمانی ها با میوه و ژله و انواع مواد خوراکی و ... با مواد خوراکی میتونید بهترین و زیباترین پذیرایی رو داشته باشید و از این ... زیباترین و جدیدترین نمونه های تزیین بستنی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30732173 زیباترین و جدیدترین نمونه های تزیین بستنی. بستنی محبوب ترین دسر دنیاست. با تزیین انواع بستنی شامل بستنی وانیلی، بستنی شکلاتی، بستنی میوه ای، ... زیبا ترین مدل های تزیین بستنی - سایت تفریحی اس ام اس جوکز www.smsjoks.ir/زیبا-ترین-مدل-های-تزیین-بستنی.html‎Cachedزیباترین و جدیدترین مدل های تزیین بستنی در ادامه مطلب ببینید. مدل زیبا تزیین بستنی. زیبا ترین جدیدترین شیک ترین مدل های تزیین بستنی. تزیین ... زیباترین و جدیدترین نمونه های تزیین بستنی - مجله اینترنتی ستاره tnews.ir/news/e0d377166180.html‎Cachedبستنی محبوب ترین دسر دنیاست. با تزیین انواع بستنی شامل بستنی وانیلی، بستنی شکلاتی، بستنی میوه ای، بستنی سنتی، بستنی ایتالیایی آشنا شوید. زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی - جستجو - وسریا wesria.com/search/زیباترین+و+جدیدترین+نمونه‌های+تزیین+بستنی This site may harm your computer. زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی از بین کلیه محتوا، اطلاعات و اخبار سایتها و وبلاگهای مرجع جستجو و نتایج آن به صورت خلاصه و با درج لینک مستقیم ... زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی - مفیدستان mofidestan.ir/زیباترین-و-جدیدترین-نمونه‌های-تزیین-ب/‎Cached1 ژانویه 2017 ... بستنی: بستنی نوعی دسر یخی است، وحداقل ۱۰٪ چربی شیر دارد. مقدار این چربی می‌تواند از ۱۰ تا ۱۶ درصد تغییر یابد که معمولا بستنی‌ها حاوی ۱۴٪ ... زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی - پرشین تکست persian-text.xyz/زیباترین+و+جدیدترین+نمونه‌های+تزیین+بستنی/ زیباترین و جدیدترین نمونه‌های تزیین بستنی زیباترین و جدیدترین نمونه های تزیین بستنی - … جدیدترین مدل تزیین دسر ژله | مجله اینترنتی آراس , …