مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید

[ad_1]

جدیدترین دستاورد فولکس‌واگن به شما کمک می‌کند هزینه‌ی پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. این امر می‌تواند کمک کند تا فولکس‌واگن ورای یک خودروساز محض توسعه یابد.

فولکس‌واگن قصد دارد خود را به شرکتی پویاتر نسبت به یک خودروساز محض تبدیل کند و حالا این دستاورد، خواسته‌ی این شرکت را محقق می‌سازد. فولکس‌واگن شرکت کانادایی PayByPhone را می‌خرد؛ شرکتی که به شما امکان می‌دهد هزینه‌ی پارکینگ را از طریق برنامه‌های تلفن هوشمند، پیام صوتی و متنی پرداخت کنید. شرایط قرارداد این دو شرکت مخفی است؛ ولی معاملات PayByPhone سالانه در حدود ۳۰۰ میلیون دلار در شهرهای بزرگی از جمله بوستون، لندن، پاریس، سانفرانسیسکو و سیاتل است.

مشخص نیست که مقاصد اصلی فولکس‌واگن چه هستند. به هر حال، این روش از طریق راهی آسان به مردم کمک خواهد کرد تا بتوانند حین پارک، علاوه بر ذخیره‌ی زمانشان، همه نوع محصول و سرویسی را چه از طریق تلفن و چه از طریق خودروی متصل به اینترنت خریداری کنند. فولکس‌واگن می‌تواند از دریافت درخواست‌ها برای پارک کردن خودرو سود ببرد؛ این امر همچنین می‌تواند موجب معاملات پرسود با شرکت‌هایی شود که مشتاق به فروش اجناس خود هستند. این امر ممکن است موجب برخی تلاش‌های زیان‌بخش برای فروش شود؛ اما می‌تواند بعضی از استرس‌های رانندگی را رفع کند. خصوصاً هنگامی که شما در وسط شهر به‌سختی در جستجوی فضایی جهت پارک کردن هستید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید



لینک منبع :جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید

جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن ... www.zoomit.ir/2017/1/1/.../vw-buys-mobile-parking-payment-company/ 2 ژانویه 2017 ... جدیدترین دستاورد فولکس‌واگن به شما کمک می‌کند هزینه‌ی پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. این امر می‌تواند کمک کند تا فولکس‌واگن ورای یک ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به وسیله تلفن ... technomon.com/.../جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پارکینگ-را-به-وسیله-تلفن-پرداخت-کنید‎Cached2 ژانویه 2017 ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به وسیله تلفن پرداخت ... را از طریق برنامه‌های تلفن هوشمند، پیام صوتی و متنی پرداخت کنید. جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن ... www.24khabar.com/.../جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پارکینگ-را-به‌وسیله-تلفن-پرداخت-کنید/ 31 دسامبر 2016 ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. فولکس‌واگن قصد دارد خود را به شرکتی پویاتر نسبت به یک ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به وسیله تلفن ... khabarfarsi.com/u/30826473/back جدیدترین دستاورد فولکس واگن به شما کمک می کند هزینه ی پارکینگ را به وسیله تلفن پرداخت کنید. این امر می تواند کمک کند تا فولکس واگن ورای یک خودروساز ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=3857001483336471... جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید جدیدترین دستاورد فولکس‌واگن به شما کمک می‌کند هزینه‌ی پارکینگ را به‌وسیله تلفن ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به وسیله تلفن ... khubkhan.ir/.../جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پارکینگ-را-به-وسیله-تلفن-پرداخت-کنید‎Cachedنتایج جستجو: جدیدترین دستاورد فولکس واگن هزینه پارکینگ را به وسیله تلفن پرداخت کنید. جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله ... - برنا https://bornaict.ir/tag/جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پار/ برچسب: جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. هدفون پایش سلامت با امکان پخش موسیقی و کنترل دمای بدن · هدفون پایش ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن ... iranwebsazan.org/tag/جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پار/‎Cachedجدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. تعقیب و گریز فولکس واگن پولو و کامیون مسابقه‌ای داکار. نوشته شده در تاریخ دی ۱۸ ... فولکس واگن چراغ خاموش به ایران می‌آید - line today https://today.line.me/.../14460b53401e085d139698df2eb424c65d96609229624f7fc0f0ccbbfb746... 4 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد فولکس واگن که پیش از این رقابت زیادی را میان ... جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را ... - طراحی سایت web-idea.ir/طراح-سایت/tag/جدیدترین-دستاورد-فولکس-واگن-هزینه-پار جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید ... سورا با نام Cloud Connect بهره ببرید و آن را به روتر منزل خود متصل کنید. ... لامپ‌های هلیا با قیمت ۴۹.۹۵ دلار در کنار ۲۹.۹۵ دلار برای افزونه‌ها، به فروش خواهند رسید.