مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید

[ad_1]

ایسنا: دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش کرده و در زمان بالا آمدن سطح قند خون، انسولین ترشح می‌کند.

 

 خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید

به نقل از تلگراف، این تیم در حال حاضر مولکول‌هایی را کشف کرده‌اند که به گلوکز متصل می‌شود. بنابراین آنها تصمیم به ساخت یک پوسته گرفتند که حاوی انسولین بوده و در زمان حضور قند، محموله خود را آزاد می‌کند.

بیماران مبتلا به دیابت که انسولین تزریق می‌کنند، همواره با مشکلاتی مواجه هستند که سبب محدود شدن فعالیت و سخت شدن زندگی آنها می‌شود.

حال تصور کنید که با این داروی جدید، بیماران می‌توانند یک هفته را بدون نیاز به کنترل مداوم سطح قند خون یا تزریق انسولین به راحتی سپری کنند.

این محققان در حال تلاش برای ایجاد یک سیستم هستند که انسولین را در پاسخ به سطح گلوکز ارائه کرده و در صورت بالاتر رفتن قند خون مقادیر بیشتری از انسولین را آزاد می‌کند.

 

 خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید

متاسفانه در حدود 400 هزار نفر در بریتانیا به دیابت نوع یک مبتلا بوده که از این میزان نزدیک به 30 هزار نفر کودک هستند.

دانشمندان دانشگاه بیرمنگام اظهار کردند که این کپسول برای آزمایشات حیوانی تا پنج سال آینده و بلافاصله پس از آن برای انسانها آماده خواهد بود.

این روش درمانی جدید می‌تواند تغییر روشی در درمان دیات نوع یک باشد و به بیماران اجازه خواهد داد بدون نگرانی درباره وضعیت خود و نظارت مداوم، با آزادی عمل بیشتری به زندگی خود ادامه دهند.

این پروژه جدید توسط بنیاد تحقیقاتی دیابت نوجوانان(JDRF)، موسسه خیریه بریتانیایی که به منظور پیدا کردن درمانی برای دیابت نوع یک با دانشمندان همکاری می‌کند پشتیبانی می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید …در همین زمینه خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید تزریق ۵۰۰ اتوبوس جدید به خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیدبه گزارش ایران اکونومیست به نقل از تلگراف، این تیم در حال حاضر مولکول‌هایی را کشف کیوسک تایمز خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیدخداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید …خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیدکیاپرس خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیدکیاپرسدانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیددانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدیدبیماران مبتلا به دیابت که انسولین تزریق می‌کنند، همواره با مشکلاتی مواجه هستند که خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید …خداحافظیتزریقدانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید …دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش بجای تزریق انسولین از این کپسول کاشتنی …محققان موفق به ابداع روش جدیدی شده اند که مبتلایان به دیابت نوع یک و دو را از تزریق انجمن زنان موفق و سخت کوش آی وی افی صفحه لیست دوستانی که می خوان با آی وی اف مامان بشن دوستانی که تو لیست نیستین لطفا اطلاعاتتون رو انجمن زنان موفق وسخت کوش آی وی افی نوین صفحه آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت چیست؟ بیماری مرگباری که نمی شناسیم آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های جالب درباره ی بدن بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی دانستنی های جالب درباره ی بدن انسان بهترین وبروزترین مطالب الف شماره جدید شکایتهای مردم به وزارت بهداشت با سلام و تشکر از زحمات شماپدرم مدتی پیش در بیمارستان مدنی کرج بخش ای سی یوداخلی تلفن کد دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط ‌سینوس لیست کامل بیماری هایی که موجب معافیت پزشکی می شوند به گزارش پارسینه، لیست کامل بیماری هایی که موجب معافیت پزشکی می شود، به شرح ذیل است اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی خواهشمندیم در صورت بهبودی یا عدم بهبودی با پر کردن فرم زیر ما را در استفاده از تجربیات خود اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که…



لینک منبع :خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید

خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید - ایسنا www.isna.ir/news/.../خداحافظی-با-تزریق-انسولین-با-یک-کپسول-جدید‎Cached2 ژانویه 2017 ... حال تصور کنید که با این داروی جدید، بیماران می‌توانند یک هفته را بدون نیاز به کنترل مداوم سطح قند خون یا تزریق انسولین به راحتی سپری کنند. Images for خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید - بیتوته www.beytoote.com/news/medical-news/tnews81436.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... حال تصور کنید که با این داروی جدید، بیماران می‌توانند یک هفته را بدون نیاز به کنترل مداوم سطح قند خون یا تزریق انسولین به راحتی سپری کنند. خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید - سلام خبر https://salamkhabar.com/.../news/.../خداحافظی-با-تزریق-انسولین-با-یک-کپسول-جدید 2 ژانویه 2017 ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید. دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش کرده و در زمان ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید | یاد بگیر دات کام www.yadbegir.com/new/?p=17490‎Cachedخداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید. دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش کرده و در زمان بالا آمدن سطح قند ... میهن مگ - خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید https://mihanmag.com/.../خداحافظی_با_تزریق_انسولین_با_یک_کپسول_جدید‎Cached15 مه 2017 ... خداحافظی به تزریق انسولین با یک کپسول جدید دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام توسعه کپسول هوشمند است که در گردش خون در بدن و در زمان بالا بودن ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/خداحافظی-با-تزریق-انسولین-با-یک-کپسول-جدید/6719922 دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن گردش کرده و در زمان بالا آمدن سطح قند خون، انسولین ترشح می‌کند. به گزارش ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید - کیاپرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30776408 2 ژانویه 2017 ... سلول ها با شروع مقاومت در پاسخ انسولین قند خون کمتری جذب می کنند . به این ترتیب قند در خون بالا می رود در حالی که قند درون سلول ها پایین است. خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید | دانشمندان در - قطره www.ghatreh.com/news/.../خداحافظی-تزریق-انسولین-کپسول-جدید 2 ژانویه 2017 ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید. دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول های هوشمندی هستند که در بدن گردش کرده و در زمان ... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول... - پایگاه خبری تحلیلی ... https://www.facebook.com/permalink.php?id=607581479344652...fbid... خداحافظی با تزریق انسولین با یک کپسول جدید http://etedaal.ir/fa/news/161050/ خداحافظی-با-تزریق-انسولین-با-یک-کپسول-جدید.