مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

[ad_1]
«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری آریا - برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 14 دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند.

به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه شنبه در گفت و گو با فرانک بخشی، امدادگر دوران دفاع مقدس به زندگی این امدادگر دفاع مقدس و شرح خاطرات دوران دفاع مقدس می پردازد.
رویکرد این برنامه بررسی مشکلات پزشکی، روانی، ‌اجتماعی و .... جانبازان وایثارگران؛ و بیان خاطرات،‌ شعرخوانی، متن خوانی ایثارگران است.
یادآور می شود، برنامه «یاد یاران»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 12:55 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری فارس بازتاب دفاع مقدّس در آینه شعر …مقدمه جهاد و مبارزه در راه خدا هنر شجاعت و شهامت مؤمن واقعی خداوند است و تبلور این نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه …نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینعگزارش مشکل قرآن آموزان موسسات لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید مانند محمد محمدیسوالات متن دینــــــــــــــــــی همراه با پاسخ – بنا به فرموده پیامبرص چهار چیز مهمی که درقیامت مورد سؤال و حساب قرار می گیرند مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن صفحه اهل البیت …برخی از مخالفان اسلام، که مفهوم زندگی را جز ارضای تمایلات جنسی و اشباع غرایز و امیال حقوق متقابل والدین و پدر و مادر همین موجود ارزشمند را که همچون امانتى دست آن هاست ، رها کنند و آنان از جاده فلسفه عزاداری برای امام حسین علیه السلام چیستتا یزیدیان و دوستداران آنها وجود دارند حسین ع هم زنده است و مبارزه باقیست باید میدان ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و خبرگزاری پانا برازجان گزارشاتا عزام ۱۶۰ نفر دانش آموزو همکاران فرهنگی شاهد و ایثارگر شهرستان دشتستان به مناطق آذر راه زندگینقش ترس در شکست انسانها و اقسام آن ترس مثبت و منفی هراس، تیره بختی است، اما شهامت را خبرگزاری فارس بازتاب دفاع مقدّس در آینه شعر فارسی خبرگزاری فارس جهاد و مبارزه در راه خدا هنر شجاعت و شهامت مؤمن واقعی خداوند است و تبلور این نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینع نویسندهحامد منتظری مقدم فلسفه عزاداری و گریه برای امام حسینع گزارش مشکل قرآن آموزان موسسات لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید مانند محمد محمدی سوالات متن دینــــــــــــــــــی همراه با پاسخ – بنا به فرموده پیامبرص چهار چیز مهمی که درقیامت مورد سؤال و حساب قرار می گیرند کدام اند؟ مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن صفحه اهل البیت عترت پیامبر برخی از مخالفان اسلام، که مفهوم زندگی را جز ارضای تمایلات جنسی و اشباع غرایز و امیال حیوانی حقوق متقابل والدین و پدر و مادر همین موجود ارزشمند را که همچون امانتى دست آن هاست ، رها کنند و آنان از جاده مستقیم خبرگزاری پانا برازجان گزارشات خبرگزاری پانا برازجان گزارشات خبرهای علمی فرهنگی و آموزشی ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و برنامه ریس فلسفه عزاداری برای امام حسین علیه السلام چیست تا یزیدیان و دوستداران آنها وجود دارند حسین ع هم زنده است و مبارزه باقیست باید میدان حضور ما آذر راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از



لینک منبع :«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

برنامه یاد یاران - رادیو سلامت radiosalamat.ir/ProgramHome/?m=074122‎Cached«یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ۱۴ دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند. روایتی از ... خبرگزاری آریا - «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت www.aryanews.com/News/.../«یاد-یاران»-و-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت 2 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه شنبه در ... راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - راسخون rasekhoon.net/article/.../راهکارهای-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت/‎Cachedدر نتیجه ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج آن در جامعه و مشاهده ی آثار ... بار در قرآن کریم آمده و جالب آنکه در فرهنگ قرآنی از شهادت با تعبیر "گواه" یاد شده ..... ایران در دفاع مقدس حاصل شده است ، زمینه مناسبی برای ترویج این نوع فرهنگ که ... با هدف ترویج فرهنگ ایثار؛ همایش یاد یاران در گندمان برگزار شد www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907100187 2 ا کتبر 2010 ... خبرگزاری فارس: با هدف ترویج فرهنگ شهادت بین نسل جوان همایش یاد یاران در گندمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این همایش که ... تاثیرنقش فرهنگ ایثار وشهادت برارتقاء معنوی بسیجیان - یاد شهدا shahadat-ir.blogsky.com/1394/06/08/post-34/‎Cached30 آگوست 2015 ... آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این .... ترویج روحیه اخلاص در انجام امور؛ تقویت و ترویج روحیه ایثار و شهادت و ... یاد یاران(فرهنگ ایثار و شهادت) - شرکت آب منطقه ای اصفهان www.esrw.ir/SC.php?type=static&id=162‎Cachedپنجشنبه, 18 خرداد 1396. ثبت نام | یادآوری کلمه عبور · ENGLISH · العربی · صفحه نخست; خدمات الکترونیک. خدمات الکترونیکی · خدمات صدور پروانه بهره برداری از ... رویداد های برنامه یاد یاران - رادیو سلامت www.salamatradio.ir/NewsList?m=074122 «یاد یاران» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. برنامه «یاد یاران» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ۱۴ دی ماه، با یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس گفت و گو می کند. یاد یاران. برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هنرمندان دعوت می‌کنیم/ زندگی شهید ... https://azadeganirankhabar.ir/169530‎Cachedامیر «محمد فهمیده» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو یی با اشاره به قرارداد تولید سریال شهید «صیاد شیرازی» و قرارداد فیلم ... آسیب شناسی طرح ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و ... navideshahed.com/.../آسیب-شناسی-طرح-ملی-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-و-تجلیل-و-بزرگداشت-یاد-و-نام-شهیدان-و-تجلیل-از-ایثارگران-...‎Cachedآسیب شناسی طرح ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و بزرگداشت یاد و نام .... از پایان یافتن جنگ هشت ساله ی ایران و عراق و فرارسیدن دوره ی توسعه و سازندگی، ... «یاد یاران»، روایتگر دوران دفاع مقدس - خبرگزاری سلامت | خبرگزاری ... tebna.ir/?p=11760 1 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه «یاد یاران» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امروز در ...