مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو

[ad_1]
ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو

خبرگزاری آریا-ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا ،عوامل زیادی مانند عوامل محیطی، ژنتیکی، هورمونی ، برخی بیماری ها مانند اختلالات تیروئید ، کم خونی و نوع تغذیه در ریزش مو دخیل است. اهمیت رژیم غذایی را در حفظ سلامتی بدن به خصوص مو ، نمی توان نادیده گرفت.

برای همه ما پیش آمده که در برهه ای از زندگی با ریزش و کم حجمی مو روبرو بودیم و به دلیل نقش مهمی که مو در ظاهر و اعتماد به نفس ما بازی می کنه ،در گیر تاثیر آن بر روحیه و روابط اجتماعی بودیم در این راستا حتما به راهکارهای مختلفی هم دست زدیم که شاید به میزان لازم موثر نبودند. اما همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است . بنابراین باید روشهای پیشگیری از ریزش مو را بدانیم تا بتوانیم از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم .

تحقیقات دانشمندان دانشگاه هاروارد نشان داده، حساسیت بیشتر افراد مانع ریزش موی آنها نمی شود، بلکه شدت آن را افزایش می دهد و بیماری های دیگری را نیز برای افراد پدید می آورد.

حساسیت افراد برای موهایشان و خرید انواع شامپو و لوسیون ها به جهت مراقبت بهتر از موها، طاسی سر را برایشان به دنبال خواهد داشت.

ریزش مو
استفاده از شامپوهای شیمیایی مختلف عامل اصلی ریزش مو است

مطالعات محققان نشان داده، مواد شیمیایی فراوانی که در این گونه از محصولات بهداشتی استفاده می شود، تبعات جبران ناپذیری برای موها و پوست افراد به بار می آورد. بهداشتی ترین آنها که معمولا درصد بیشتری مواد شیمیایی دارد، مخرب ترین آنها محسوب می شود.

افرادی که حتی در سفر به خارج از کشور، مواد بهداشتی برای شست وشوی موهایشان را بدون توجه به تغییر شرایط با خود می برند، بیش از دیگران به سلامتی خود آسیب می زنند.

محققان معتقدند اگر مواد شوینده موها را در نظر نگیریم، برخورد مستقیم آب با موهای سر آسیب دوچندانی به سلامت موها می زند. رادیکال های آزاد آب در دراز مدت در افرادی که روزانه دوش می گیرند تأثیر منفی می گذارد و ریزش مو، ضعیف شدن ریشه، نازک شدن ساقه و از دست دادن مواد غذایی طبیعی مو را به دنبال دارد.

ضمن اینکه هر چه بیشتر دوش بگیرید، آسیب بیشتری به لایه بیرونی پوست وارد می کنید. در اثر مکرراً حمام کردن، پوست شما فرصت کمتری برای ترمیم خود به واسطه تولید چربی طبیعی در اختیار دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش تخصصی مصرف استروئید در بدنسازی …داروهایاستروئیدی حتما در لینک تلگرام من عضو شوید اگه تعداد ها بالا بره حتما هر آموزش تخصصی مصرف استروئید در بدنسازی داروهای استروئیدی داروهای حتما در لینک تلگرام من عضو شوید اگه تعداد ها بالا بره حتما هر روز



لینک منبع :ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو

ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو - سلامتی salamati.ir/2017/03/19/ریزش-مو-بخاطر-مواد-شیمایی-شامپو/‎Cached19 مارس 2017 ... حساسیت افراد برای موهایشان و خرید انواع شامپو و لوسیون ها به جهت مراقبت بهتر از موها، ریزش مو را برایشان به ارمغان می آورد . خبرگزاری آریا - ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو www.aryanews.com/News/.../ریزش-مو-بخاطر-مواد-شیمایی-شامپو 14 دی 1395 - 02:05:05 ق.ظ. ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو. خبرگزاری آریا-ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو | ریزش مو یکی از مشکلاتی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35368996/ریزش-بخاطر-مواد-شیمایی-شامپو 2 ژانویه 2017 ... ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. - به گزارش خبرگزاری آریا ،عوا. ریختن مو بخاطر مواد شیمایی شامپو - سرزه www.serze.com/ریختن-بخاطر-مواد-شیمایی-شامپو-3374577/‎Cached18 مه 2017 ... ریزش مو بخاطر مواد شیمایی شامپو وجود مواد شیمیایی در شامپوها عامل ریختن موریختن مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می توان گفت اغلب مردمان جهان ... شامپوی طبیعی برای درمان ریزش مو - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/217970_شامپوی-طبیعی-برای-درمان-ریزش-مو.html/‎Cached14 فوریه 2017 ... فواید گل ختمی درمان طبیعی ریزش مو درمان ریزش مو با داروی گیاهی درمان ریزش مو ... ماده آن شامپو در سر می ماند و این مواد شمیایی ماندنش برای پوست سر و خود موها ... که برای مو هست مثل کم پشت بودن و موخوره (موهای بیمار) همه به خاطر استفاده ... شامپو ضد ریزش مو www.clinicmoo.com/articles/39-anti-hair-loss-shampoo‎Cachedبرخی از شامپوها حاوی نرم کننده و سایر ترکیبات شیمیایی و یا گیاهی بوده که کمک ... اما در شامپو های ضد ریزش مو علاوه بر مواد شوینده و حالت دهنده مقداری ویتامین و سایر ... شامپوی طبیعی برای درمان ریزش مو | Hendevaneh.com hendevaneh.com/شامپوی-طبیعی-برای-درمان-ریزش-مو/ در زمان قدیم که خانم ها موهای بلند و محکم و جذاب داشتند به خاطر استفاده از شامپوی ... یا چیز دیگری از ماده آن شامپو در سر می ماند و این مواد شمیایی ماندنش برای پوست سر و ... جلوگیری از ریزش مو با یک شامپو طبیعی | Hendevaneh hendevaneh.com/جلوگیری-از-ریزش-مو-با-یک-شامپو-طبیعی/‎Cachedگل ختمی یکی از گیاهانی است که برای جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است. ... حتما یه چربی یا چیز دیگری از ماده آن شامپو در سر می ماند و این مواد شمیایی ماندنش برای ... بودن و موخوره (موهای بیمار) همه به خاطر استفاده از شامپوها و صابون های شیمیایی است. ارتباط شامپوها با ریزش مو و شوره سر | Fatemeh G | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../ارتباط-شامپوها-با-ریزش-مو-و-شوره-سر-fatemeh-g‎Cached20 دسامبر 2016 ... این ترشح چرب˛ مو و پوست را در برابر از دست دادن آب حفظ کرده و ظاهری .... علاوه بر حساسیت بیش از حد، "پیتروسپوریوم اوال” مواد شیمیایی سمی را آزاد ... نکات پیشنهادی برای فرار از ریزش مو - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../نکات-پیشنهادی-برای-فرار-از-ریزش-مو‎Cached Similar2 فوریه 2013 ... برخی از انواع ریزش مو را میتوان به وسیله کم کردن استرس ، خوردن وعده ... مواد شیمیایی برای رنگ کردن، سفید کردن، صاف و یا فر دار کردن مو باعث آسیب موها می شود. ... صبح که از خواب بیدار شدید، سر خود را با یک شامپوی گیاهی خوب ...