مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی

[ad_1]

zoomit.ir - فرهاد سلیمانی: هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ایالات متحده ساخته شده بود به خریدار تحویل داد. حالا نیز دوباره در همایش Salon Prive Concours d'Elagance می‌خواهد نخستین تحویل اروپایی این مدل را انجام دهد. اما این کونیخزگ کمی متفاوت با نمونه‌های دیگر اسـت.

 

  رونمایی از کونیخزگ Agera RS Naraya طلایی

کونیخزگ آگرا RS توسط مالکش به نام نارایا (Naraya) نامگذاری شده اسـت (نام مالک این خودرو نامعلوم اسـت). این خودرو یک مدل خاص از مدل آگرا آر اسـت که تمام بدونه و کابین آن با فیبر کربن آبی رنگ پوشش داده شده اسـت، اما قابل توجه‌ترین بخش آن استفاده از تریم طلایی در این خودرو اسـت. کونیخزگ این خودرو را با هواپیما به ایتالیا انتقال داده اسـت و آن را به دست هنرمند ایتالیایی اتوره بلاستر کالگارو سپرد. وی دو هفته روی این خودرو کارکرد و هر هفته ۶ روز و روزانه ۱۲ ساعت و برای طلاکاری تزئینات این خودرو با طلای ۱۸ عیار به صورت دست ساز صرف کرده اسـت. در کونیخزگ نارایا همچنین از پلاکی برای نام خودرو استفاده شده که با استفاده از ۱۵۵ عدد الماس مصنوعی ساخته شده اسـت. در نهایت محصول نهایی نشان می‌دهد که خودروی یک میلیونر تا چه میزان می‌تواند زرق و برق داشته باشد.
 رونمایی از کونیخزگ Agera RS Naraya طلایی

کونیخزگ آگرا RS مجهز به پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی تویین توربو اسـت که می‌تواند ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت را تولید کند. این خودرو در کاخ Blemheim در آکسفورد شایر در کنار یک دستگاه آگرا وان آبی رنگ که آخرین آگرای تولید شده اسـت، به نمایش در خواهد آمد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی

Images for رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-از-ابر-خودرو-کونیخزگ-طلایی‎Cached5 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی. هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ایالات متحده ساخته ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی - ماشین نیوز www.mashinnews.com/?p=41083‎Cachedرونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی. دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ نسخه چاپی. هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی - روزامه roozame.com/detail/999381/رونمایی-از-ابر-خودرو-کونیخزگ-طلایی 5 سپتامبر 2016 ... هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ایالات متحده ساخته شده بود به خریدار تحویل داد. حالا نیز ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی +عکس - پدال نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24749586 5 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی +عکس. پدال نیوز: هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی +عکس - اتحادیه طلا،جواهر و سکه ... khabarfarsi.com/u/24750622 5 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی +عکس. پدال نیوز: هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS را که برای بازار ... #کونیخزگ • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/کونیخزگ/ Photos and videos with the hashtag 'کونیخزگ' on Instagram. ... رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی+توضیحات حتما بخونید و دوستاتون رو تگ. # رونمایی آگرا ... هرلحظه، رونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی harlahze.com/اخبار-علم-و.../رونمایی-از-ابر-خودرو-کونیخزگ-طلایی‎Cachedهر لحظه! در جریان اخبار باشید... مهم ترین اخبار روز در ایمیل شما. ثبت. رهبریت خود محور باعث افول کسب و کار شما خواهد شد · شرکت یاندکس سال آینده خودروی خودران ... Images about #کونیخزگ tag on instagram - The Picta www.pictaram.com/tag/کونیخزگ‎Cachedرونمایی از ابر خودرو کونیخزگ طلایی+توضیحات حتما بخونید و دوستاتون رو تگ کنید . هفته گذشته در مونتری، کونیخزگ نخستین دستگاه از خودروی Agera RS ... Showing media for hashtag #کونیخزگ , showing images & videos ... instagawk.com/tag/کونیخزگ/‎Cached#خودرو#کونیخزگ#طلایی# رونمایی از کونیخزگ Agera RS ... ابر خودروی جدید کونیخزگ در 14 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر در ساعت می رسد و در کمتر از 20 ...