مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت

[ad_1]

تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن اســت سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا به شکل های مختلفی سرو شود.

طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت

 

تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن اســت سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا به شکل های مختلفی سرو شود.

مواد لازم

آرد الک‌شده                       دو پیمانه
کره                                 ۲۰ گرم
مایه خمیر                          یک قاشق سوپخوری
نمک                                 یک قاشق چایخوری
روغن مایع                          یک قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت
مواد برای داخل نان

سبزی‌های معطر                  ۳۰۰ گرم
پنیر                                   ۱۰۰ گرم
تخم‌مرغ آب‌پز                        یک عدد

طرز تهیه :

مایه خمیر را با نصف لیوان آب حل کرده و آرد و کره را مخلوط می‌کنیم تا خمیر درست شود. خمیر را به مدت دو ساعت استراحت بدهید، سپس سبزی را مقداری بخارپز می‌کنیم بعد خمیر را با وردنه مثل نان باز کرده، آن‌گاه سبزی خردشده، پنیر و تخم‌مرغ را داخل خمیر می‌ریزیم و یک لایه نازک خمیر را روی هم می‌گذاریم، درون تابه را چرب کرده مقداری نمک زده و با حرارت ملایم دو طرف نان‌ها را سرخ می‌کنیم بعد از پخته شدن آنها را برش زده، داخل دیس چیده و سرو می‌کنیم.

میهن گرام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت



لینک منبع :طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت

Images for طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت - کمونه kamooneh.com/fa/.../طرز-تهیه-گرلمه-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با-پختی-راحت 8 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت. تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با ... طرز تهیه گرلمه ، یک غذای خارجی خوشمزه با پختی آسان و راحت - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-گرلمه-،-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با.html‎Cached1 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی آسان و راحت. گرلمه. تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در ... طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت tabnakbato.ir/.../طرز-تهیه-گرلمه-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با-پختی-راحت‎Cached4 سپتامبر 2016 ... تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا به شکل های مختلفی سرو شود. طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news20174302110526674.html‎Cached30 آوریل 2017 ... آکاایران: به گزارش آکاایران: تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا ... طرز تهیه گرلمه ، یک غذای خارجی خوشمزه با پختی آسان و راحت www.aryanews.com/.../طرز-تهیه-گرلمه-،-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با-پختی-آسان-و-راحت خبرگزاری آریا - گرلمه تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا به شکل های مختلفی سرو ... طرز تهیه گرلمه ، یک غذای خارجی خوشمزه با پختی آسان و راحت - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../طرز-تهیه-گرلمه-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با-پختی...راحت/8144260 خبرگزاری آریا - گرلمه تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد و یک غذا به شکل های مختلفی سرو ... طرز تهیه گرلمه ، یک غذای خارجی خوشمزه با پختی آسان و راحت - قطره www.ghatreh.com/.../طرز-تهیه-گرلمه-غذای-خارجی-خوشمزه-پختی-آسان-راحت‎Cached22 آوریل 2017 ... گرلمه تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است سلیقه افراد در سرو غذایی با هم متفاوت باشد. طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت :: کشکول itdesk.blog.ir/.../طرز-تهیه-گرلمه-یک-غذای-خارجی-خوشمزه-با-پختی-راحت‎Cachedکره ۲۰ گرم مایه خمیر یک قاشق سوپخوری نمک یک قاشق چایخوری روغن مایع یک قاشق سوپخوری. طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت. مواد برای داخل نان طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24911736 طرز تهیه گرلمه یک غذای خارجی خوشمزه با پختی راحت. مجله اینترنتی کمونه ( Kamooneh.com) : تعدادی از غذاها را می توان به شکل های مختلفی درست کرد ممکن است ...