مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی

[ad_1]

وب سایت سوران: گاهی بعضی دسرها و  مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید سخت باشد و شما از پس آن برنمی آیید. اما باید به شما بگوییم که اینطور نیست. در این مطلب طرز تهیه ژله رولی را به شما آموزش می دهیم که در نگاه اول فکر می کنید درست کردن آن خیلی سخت است.


مواد لازم:


  • ژله با طعم دلخواه یک بسته
  • بستنی وانیلی دو سوم پیمانه
  • آب جوش یک پیمانه

 

طرز تهیه ژله رولی با بستنی 

 

طرزتهیه:

1. برای تهیه این ژله خوشمزه ابتدا یک بسته پودر ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط نمایید و آن را به روش بن ماری (حرارت غیر مستقیم) کاملا حل نمایید. بعد از اطمنان از حل شدن کامل پودر ژله در آب جوش، بستنی را از فریزر خارج نموده و به مخلوط آب جوش و ژله اضافه نمایید و صبر کنید تا بستنی حل شود.

 

2. می توانید گاهی آن را به آرامی هم بزنید اما نیازی نیست برای مخلوط نمودن آن تلاشی کنید و بهتر است بستنی به آرامی باز شود.

 

3. در این مرحله از تهیه ژله رولی ظرفی با ابعاد ۲۰ در ۳۰ انتخاب نمایید و تمام سطح آن را سلفون بکشید و بعد ژله را به آرامی داخل آن بریزید و ابعد از گذشت ۴۵ دقیقه ژله را از یخچال خارج نموده و سطح آن را برش های دو سانتیمتری بزنید. بهتر است برای این کار از چاقوی تیز و خیس استفاده نمایید.ز هم زدن آن خودداری نمایید.

 

4. ظرف حاوی ژله را در یخچال قبعد از ایجاد برش های موازی و منظم، شروع به رول کردن ژله می کنیم و آن را به آرامی می پیچیم. و در ظرفی جداگانه می چینیم. در مرحله آخر از طرز تهیه ژله رولی آن را بعد از رول کردن به مدت یک یا دوساعت در یخچال قرار می دهیم تا کاملا منسجم شود.رار دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه ژله رولتی با نکات • دونفرهآشپزیدسرطرز تهیه کامل ژله رولتی با ژله بستنی که خیلی زیبا و شکیله و دسر مهمانی هست این ژله رو طرز تهیه آرانچینی کوفته برنج با سس مارینارا …طرز تهیه قابلمه ی بزرگ را روی شعله ی متوسط قرار دهید و آنقدر روغن مایع در آن بریزید طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانیطرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیرطرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزیطرز تهیه دسر کرم نسکافه پنیری طرز تهیه شیرینی ذرت طرز تهیه فوندوی شکلاتی؛ دسری گرم لذت آشپزی ژله رولیلذت آشپزی ژله رولی مواد لازم ژله بسته آب جوش لیوان سرخالی آموزش آشپزی جذاب آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه تیرامیسو کاکائوییبه شکل کیک طرز تهیه کیک نسکافه و گردو طرز تهیه کیک اسفنجی الگو ۱۰ الگو ۱۰ توسط فرزاد بیان به دهمین الگو رسیدیم… تو این ده شماره، خیلی‌ها طریقه‌ی آموزش ساخت توپ های نخی تزیینیآموزش ساخت توپ های نخی تزیینی توسط فرزاد بیان من عاشق ایده های تزیینی هستم که افراد طرز تهیه ژله رولتی با نکات • دونفره آشپزی دسر طرز تهیه کامل ژله رولتی با ژله بستنی که خیلی زیبا و شکیله و دسر مهمانی هست این ژله رو با طرز تهیه آرانچینی کوفته برنج با سس مارینارا ایتالیایی طرز تهیه آرانچینی کوفته برنج با سس مارینارا ایتالیایی طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر طرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزی طرز تهیه دسر کرم نسکافه پنیری طرز تهیه شیرینی ذرت طرز تهیه فوندوی شکلاتی؛ دسری گرم برای بعد لذت آشپزی ژله رولی لذت آشپزی ژله رولی مواد لازم ژله بسته آب جوش لیوان سرخالی آموزش آشپزی جذاب آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه آکاایران طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه الگو ۱۰ الگو ۱۰ توسط فرزاد بیان به دهمین الگو رسیدیم… تو این ده شماره، خیلی‌ها طریقه‌ی بافتن آموزش ساخت توپ های نخی تزیینی آموزش ساخت توپ های نخی تزیینی توسط فرزاد بیان من عاشق ایده های تزیینی هستم که افراد با



لینک منبع :طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی

Images for طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی‎Cached3 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی. گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی. گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../3875-طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی.html‎Cachedبه گزارش پنجاه و پنجاه، گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید سخت باشد و شما از پس آن برنمی آیید. طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی - خبرلند khabarland.com/news/.../طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی‎Cached3 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی/ طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی. به گزارش گروه مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران، گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی - romanticf www.romanticf.loxblog.com/.../طرز%20تهیه%20ژله%20رولی%20های%20کوچولو%20با%20ب...‎Cachedوب سایت سوران: گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می ... طرز تهیه ژله رولی با بستنی. طرزتهیه: ۱٫ برای تهیه این ژله خوشمزه ابتدا یک ... میهن مگ - طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی https://mihanmag.com/.../طرز_تهیه_ژله_رولی_های_کوچولو_با_بستنی‎Cached3 ژانویه 2017 ... میهن مگ - وب سایت سوران: گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید سخت باشد و شما از ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی – روز پیپر rouzpaper.ir/آشپزی/طرز-تهیه-ژله-رولی-های-کوچولو-با-بستنی/‎Cached3 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ژله رولی های کوچولو با بستنی. وب سایت سوران: گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ... طرز تهیه ژله رولتی با نکات • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-ژله-رولتی-با-نکات/‎Cachedطرز تهیه کامل ژله رولتی با ژله بستنی که خیلی زیبا و شکیله و دسر مهمانی هست. ... پیدا میشه از همون سینی هایی که قنادی ها شیرینی آماده چیندن و میخریم با خودمون می ...