مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود

[ad_1]

 

کد مطلب: 431355

گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود

بخش دانش و فناوری الف،14 دی95

خبرهای جدید درباره گوشی گلکسی اس ۸ نشان می‌دهد این گوشی آنقدر قدرتمند خواهد بود که می‌تواند تجربه کاربری در حد رایانه‌های شخصی به ارمغان آورد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

 خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، پیش از این مایکروسافت ابزاری موسوم به Continuum‌ عرضه کرده بود که به کاربران امکان می داد با اتصال صفحه کلید و موشواره و نمایشگر به گوشی از آن در قالب یک رایانه شخصی استفاده کنند.

حالا سامسونگ به دنبال تکرار این تجربه است و قصد دارد گلکسی اس 8 را به گونه ای طراحی کند که به طور مستقیم به یک نمایشگر متصل شود و قادر به انجام وظایف مختلف به طور موازی باشد. این گوشی همچنین به گونه ای طراحی می شود که بتوان پنجره های متنوعی را بر روی آن باز کرد و امور مختلف را به پیش برد.

استفاده از فناوری جدید بلوتوث موسوم به بلوتوث 5 ، سازگاری با فناوری حسگر اثر انگشت و نمایشگر بزرگ، به کارگیری تراشه Snapdragon 835، 6 گیگابایت رم از جمله ویژگی های گوشی گلکسی اس 8 خواهد بود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گلکسی اس 8

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …میانبر در اپلیکیشن دوربین اندروید معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت در معرض رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟…رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟ شهریور ۲۵ام ۱۳۹۴ محمد چیست ؟ و چه فرقی با هم دارند ؟ …تفاوتوسرعت انتقال داده در حدود ۴۸۰ مگا بیت بر ثانیه یا ۶۰ مگا بایت بر ثانیه است که با این آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپهر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ …تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کردبهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و …بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته مطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوریمطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوری فناوری اطلاعات بانک مجازی جهان در حال مجازی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …به تازگی ناسا تصویری سه‌بعدی از انتشار دی‌اکسیدکربن در اتمسفر ارائه کرده که چگونگی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر مکان های مخفی موجود در بازی کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ممکن است از اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟ رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟ شهریور ۲۵ام ۱۳۹۴ محمد جهانی ۲۱ آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار چیست ؟ و چه فرقی با هم دارند ؟ علم فردا تفاوتو سرعت انتقال داده در حدود ۴۸۰ مگا بیت بر ثانیه یا ۶۰ مگا بایت بر ثانیه است که با این ویژگی تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد مطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوری مطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوری فناوری اطلاعات بانک مجازی جهان در حال مجازی ‌تر بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ شما انتخاب کردید؛ گلکسی اس اج و اس بهترین اسمارت فون های سال اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که میل مصرف مواد مخدر در افراد معتاد حتی پس از مرگ… é é é



لینک منبع :گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود

Images for گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951014000341‎Cached3 ژانویه 2017 ... خبرهای جدید درباره گوشی گلکسی اس ۸ نشان می‌دهد این گوشی آنقدر قدرتمند خواهد بود که می‌تواند تجربه کاربری در حد رایانه‌های شخصی به ارمغان آورد. گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/گلکسی-اس-8-در-حد-یک-رایانه-رومیزی 4 ژانویه 2017 ... خبرهای جدید درباره گوشی گلکسی اس ۸ نشان می‌دهد این گوشی آن‌قدر قدرتمند خواهد بود که می‌تواند تجربه کاربری در حد رایانه‌های شخصی به ارمغان آورد. گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود www.shabakekhabari.ir/گلکسی-اس-8-در-حد-یک-رایانه-رومیزی-قدرتمن/ گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود. گلکسی اس ۸ در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - خبرگزاری دانشجو snn.ir/detail/News/573821/232‎Cached3 ژانویه 2017 ... گلکسی اس ۸ در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود ... حالا سامسونگ به دنبال تکرار این تجربه است و قصد دارد گلکسی اس 8 را به گونه ای طراحی ... گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../گلکسی-اس-8-در-حد-یک-رایانه-رومیزی-قدرتمند-خواهد-بود‎Cachedگلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود. منبع: خبرگزاری فارس۱۳۹۵- ۱۰-۱۴-۱۱:۰۰:۰۱. گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود. برای مشاهده ... گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/9b0f77311346.html خبرهای جدید درباره گوشی گلکسی اس ۸ نشان می دهد این گوشی آنقدر قدرتمند خواهد بود که می تواند تجربه کاربری در حد رایانه های شخصی به ارمغان آورد. عصر کالا - گلکسی اس ۸ در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود www.asrekala.com/Home/News/1908464 3 ژانویه 2017 ... عصر کالا- خبرهای تازه ای که در مورد گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی تا بدان حد قدرتمند خواهد بود که می‌تواند تجربه کاربری در حد ... گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - کامپیوتر computerkhabar.persianblog.ir/post/33/‎Cachedخبرهای تازه ای که در مورد گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی تا بدان حد قدرتمند خواهد بود که می‌تواند تجربه کاربری در حد رایانه‌های شخصی به ارمغان آورد ... گلکسی اس 8 در حد یک رایانه رومیزی قدرتمند خواهد بود - کامپیوتر computerkhabar.persianblog.ir/post/20/‎Cachedخبرهای تازه ای که در مورد گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده نشان می دهد این گوشی تا بدان حد قدرتمند خواهد بود که می تواند تجربه کاربری در حد رایانه های شخصی به ارمغان ...