مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد

[ad_1]

شرکت دی‌جی‌آی  (DJI) در نمایشگاه CES 2017 مدل جدیدی از نگه‌دارنده و تثبیت‌گر موبایلی خود (DJI Osmo Mobile) را در رنگ نقره‌ای معرفی کرد.

اگرچه تثبیت‌گر موبایلی دی‌جی‌آی موسوم به Osmo Mobile در اواخر سال گذشته معرفی شده اما این محصول همچنان جزء کالاهای جدید به شمار می‌رود. این محصول به دلایل مختلفی مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین عامل باعث شده تا در یک رنگ جدید نیز در دسترس قرار گیرد. اگر با Osmo آشنایی ندارید باید بگوییم که با قرار دادن گوشی‌ خود در محل مخصوص در این دستگاه، حتی با دویدن و هنگام انجام فعالیت‌های سنگین، دوربین دستگاه ثابت مانده و همین امر باعث می‌شود در شرایط مختلف تصاویر و ویدیوهایی نرم و بدون لرزش تهیه کنید.

در نمایشگاه CES امسال، شرکت دی‌جی‌آی مدل نقره‌ای رنگ محصول مورد اشاره را در معرض دید عموم قرار داده است. این مدل جدید از اواخر ماه جاری به فروش می‌رسد. باید اشاره کنیم که به غیر از رنگ، هیچ‌یک از ویژگی‌های این تثبیت‌گر موبایلی نسبت به مدل اولیه‌ی آن تغییر نکرده و قیمت آن نیز همچنان ۲۹۹ دلار خواهد بود.

افزون به آنچه گفته شد، DJI یک حالت به نام Studio Mode را به اپلیکیشن موبایلی Osmo که DJI Go نام دارد، اضافه کرده است. این ویژگی برای بهبود کیفیت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. قابلیت یاد شده در واقع رنگ پوست شما را نرم‌تر کرده و صورت‌تان را با توجه به سلیقه‌ی شما باریک‌تر یا لاغر‌تر می‌کند. بنا به اعلام نویسنده‌ی انگجت که با این نرم‌افزار در نمایشگاه CES 2017 کار کرده، عملکرد ویژگی جدید حالت استدیو در آن بخوبی کار می‌کند. 

اما شما در این مورد چه نظری دارید؟ آیا تثبیت‌گر موبایلی دی‌جی‌آی ارزش ۲۹۹ دلار هزینه را دارد؟ 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تثبیت کننده موبایلی موسوم به در رنگ جدید نقره ای معرفی شد تثبیت کننده موبایلی موسوم به در رنگ جدید نقره ای معرفی شد



لینک منبع :تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد

تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... www.zoomit.ir/2017/1/.../dji-osmo-mobile-stabilizer-fresh-silver-look/‎Cached4 ژانویه 2017 ... مدل جدید تثبیت گر موبایلی دی جی آی موسوم به Osmo Mobile با رنگ جدید نقره ای در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... www.btitr.com/.../-تثبیت-کننده-موبایلی-DJI-موسوم-به-OSMO-در-رنگ-جدید-نقره-ای-معرفی-شد- 4 ژانویه 2017 ... اگرچه تثبیت گر موبایلی دی جی آی موسوم به Osmo Mobile در اواخر سال گذشته معرفی شده اما این محصول همچنان جزء کالاهای جدید به شمار می رود. تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... technomon.com/.../تثبیت-کننده-موبایلی-dji-موسوم-به-osmo-در-رنگ-جدید-نقره-ای-معرفی-شد‎Cached4 ژانویه 2017 ... مدل جدید تثبیت گر موبایلی دی جی آی موسوم به Osmo Mobile با رنگ جدید نقره ای در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. - تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... webgardee.ir/.../تثبیت-کننده-موبایلی-dji-موسوم-به-osmo-در-رنگ-ج/‎Cached24 جولای 2017 ... شما اینجا هستید:صفحه نخست»دانش و فناوری»تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد ... Images for تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... i-sel.ir/blog/تثبیت-کننده-موبایلی-dji-موسوم-به-osmo-در-رنگ-ج/ ۴ ژانویه ۲۰۱۷ ... نمایشگاه CES 2017 با هیاهوی بسیاری آغاز شده است و از هم اکنون شاهد .... تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد. تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... servicekhabari.com/355482 اگرچه تثبیت‌گر موبایلی دی‌جی‌آی موسوم به Osmo Mobile در اواخر سال گذشته معرفی شد، اما این محصول همچنان جزء کالاهای جدید به شمار می‌رود. این محصول به دلایل ... تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... https://mihanmag.com/.../تثبیت_کننده_موبایلی_DJI_موسوم_به_OSMO_در_رنگ_جدید_نقره_ای_معرفی_شد‎Cached4 ژانویه 2017 ... نمایشگاه CES 2017 با هیاهوی بسیاری آغاز شده است و از هم اکنون شاهد ... تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد. تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی ... dgchekhabar.com/news/.../تثبیت-کننده-موبایلی-dji-موسوم-به-osmo-در-رنگ-جدید-نقره-ای-معرفی-شد‎Cachedتثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد. منبع: خبرگزاری ... دوسوم جمعیت جهان موبایل دارند/ نیمی از کاربران در آسیا هستند. تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ نو نقره ای معرفی شد 22t.ir/تثبیت-کننده-موبایلی-dji-موسوم-به-osmo-در-رنگ-ج/‎Cachedتثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد فیس‌بوک تلگرام ذخیره. شرکت دی‌جی‌آی (DJI) در نمایشگاه CES 2017 مدل جدیدی از نگه‌دارنده و ...