مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن» کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان

[ad_1]

گروه فعالیت‌های قرآنی: همایش تجلیل از خادمان قرآن که اعتباربخشی دوسویه‌ای بین آن همایش و نمایشگاه قرآن برقرار شده بود از خاستگاه اولیه خود کوچ کرده و اگر امسال نیز برگزاری آن در بهمن‌ماه رخ دهد برای دومین‌سال پیاپی شاهد کوچ این همایش از ماه رمضان به فصل زمستان خواهیم بود.

iqna.ir

منبع:
iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

ملاک های عمومی انتخاب خادمان قرآنی در نشستی بررسی شد

ملاک های عمومی انتخاب خادمان قرآنی در نشستی بررسی شد


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خاستگاه جدید همایش تجلیل از خادمان قرآن کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن» کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان



لینک منبع :خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن» کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان

Images for خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... article.tebyan.net/.../خاستگاه-جدید-همایش-تجلیل-از-خادمان-قرآن-کوچ-ناخواسته-از-رمضان-به-زمستان‎Cached4 ژانویه 2017 ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... دومین‌سال پیاپی شاهد کوچ این همایش از ماه رمضان به فصل زمستان خواهیم بود. خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... www.ghatreh.com/news/.../خاستگاه-جدید-همایش-تجلیل-خادمان-قرآن-کوچ-ناخواسته-رمضان-زمستان 3 ژانویه 2017 ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... دومین سال پیاپی شاهد کوچ این همایش از ماه رمضان به فصل زمستان خواهیم بود. خاستگاه جدید همایش تجلیل از خادمان قرآن / کوچ ناخواسته از رمضان به ... khabarfarsi.com/u/30821299 خاستگاه جدید همایش تجلیل از خادمان قرآن / کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان ... رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه امسال جشنواره فیلم فجر از 16 تا 29 بهمن ماه سال جاری ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... shiasay.com/...News/item-143362-خاستگاه-جدید-همایش-تجلیل-از-خادمان-قرآن-کوچ-ناخواسته-از-رمضان-به-زمستان.html‎Cachedخاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان. ... دوسویه‌ای بین آن همایش و نمایشگاه قرآن برقرار شده بود از خاستگاه اولیه خود کوچ کرده و ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به ... shiasay.com/...News/item-142118-خاستگاه-جدید-همایش-تجلیل-از-خادمان-قرآن-کوچ-ناخواسته-از-رمضان-به-زمستان.html خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان. خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از ... - تی نیوز tnews.ir/ایکنا/01fe77265756.html خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم که قرار ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از ... - سرزه www.serze.com/خاستگاه-جدید-همایش-تجلیل-خادمان-2728951/ 12 ژانویه 2017 ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان... جی نیوز - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: گسترش گروه های موسیقی در سطح ... jnews.jamaran.ir/news/id/1947427 3 ژانویه 2017 ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن» کوچ ناخواسته از رمضان به ... است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای سمفونی سرزمین دلاوران این ... رونمایی از اساسنامه انجمن خادمان قرآن در نمایشگاه arzeshnews.ir/46647‎Cachedگروه فعالیت‌های قرآنی: اساسنامه انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران در بیست و ... خاستگاه جدید همایش «تجلیل از خادمان قرآن»/ کوچ ناخواسته از رمضان به زمستان.