مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل

[ad_1]

 

کد مطلب: 432054

شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل

بخش دانش و فناوری الف،16 دی95

وزارت کار آمریکا قصد دارد گوگل را از همکاری‌های تجاری با دولت این کشور منع کند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۰

 وزارت کار آمریکا قصد دارد با طرح شکایتی مانع ادامه همکاری‌های تجاری شرکت گوگل با دولت این کشور شود؛ مگر این که گوگل اطلاعات شخصی هزاران کارمند خود را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

این شکایت مدعیست گوگل به کرات از ارائه اطلاعات مرتبط با پرداخت‌های کارمندانش به وزارت کار، در قالب برنامه حسابرسی‌های معمول سرباز زده است. وزارت کار آمریکا مایل است با بررسی این اطلاعات، در خصوص اعمال تبعیض احتمالی گوگل علیه کارمندانش بر مبنای جنسیت و نژاد، نتیجه‌گیری کند.

اگر گوگل به درخواست‌های وزارت کار توجه نکند، این وزارتخانه می‌خواهد تمامی قرارداد‌های گوگل با دولت فدرال لغو و امکان امضای قراردادهای جدید این شرکت با دولت نیز سلب شود. گوگل در دهه اخیر چندین قرارداد تجاری با سازمان‌های وابسته به دولت فدرال آمریکا امضا کرده است که البته درآمد حاصل از آن‌ها بسیار کمتر از درآمد گوگل از سایر فعالیت‌های این شرکت است.

گوگل نیز با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص واکنش نشان داد. گوگل مدعی است برای اجرای تعهداتش تا کنون اطلاعات مرتبط با صدها هزار کارمند را در اختیار وزارت کار قرار داده است؛ ولی برخی از تقاضا‌های این وزارتخانه که حریم شخصی کارمندان را زیر پا می‌گذارد، رد کرده است.

بیشتر برنامه‌نویسان و کارمندان ارشد گوگل – مانند سایر شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری – مردان سفید‌پوست و آسیایی هستند. گوگل و سایر شرکت‌های حوزه فناوری‌های اطلاعات معتقدند باید اقدامات بیشتری برای استخدام زنان، سیاه‌پوستان و لاتین‌تبارها انجام دهند.

منبع:العالم

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+گوگل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آغاز دردسرسازی ترامپ چین از آمریکا شکایت کردآغازدردسرسازیبه گزارش تسنیم، وزارت خارجۀ چین اعلام کرد پکن در خصوص تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس پارسی نیوزمشرق نیوز معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از عدم انتشار عمومی جزئیات توافق گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کردرونمایی از آرم جدید وزارت اطلاعاتعکسوزارت اطلاعات خیلی خوب هستش ولی حرفی که من دارم در مورد این هست کهراستش من علافه محاکمه یک ایرانی در آمریکا بعد از بازداشت در استونی محاکمهیکایرانیدروکیل این ایرانی گفته که او در دوران دانشجویی در آمریکا از فعالان مخالف جمهوری اسلامی تجربه یک فرد فریب خورده از شرکت های هرمی جدید …تجربهیکفردفریبخوردهازشرکتشرکت های هرمیشرکت بادرانشرکت هرمی بادرانکلاهبرداری شرکت بادرانتجربه فریب از شرکت تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎هاایستنا گوشیپنجشنبه، دیماه رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد تحریم‌ها علیه ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…تحریم‌ها علیه ایران به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که از سوی قدرت‌های دنیا در جهت گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل گوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین شرکت آغاز دردسرسازی ترامپ چین از آمریکا شکایت کرد آغاز به گزارش تسنیم، وزارت خارجۀ چین اعلام کرد پکن در خصوص تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پارسی نیوز «مشرق نیوز» معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از عدم انتشار عمومی جزئیات توافق آتش بس پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد رونمایی از آرم جدید وزارت اطلاعاتعکس وزارت اطلاعات خیلی خوب هستش ولی حرفی که من دارم در مورد این هست کهراستش من علافه بسیاری به محاکمه یک ایرانی در آمریکا بعد از بازداشت در استونی اتهام محاکمهیک وکیل این ایرانی گفته که او در دوران دانشجویی در آمریکا از فعالان مخالف جمهوری اسلامی بوده است تحریم‌ها علیه ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تحریم‌ها علیه ایران به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که از سوی قدرت‌های دنیا در جهت تنبیه روزنامه های صبح تهران ۳۷ سال پس از اشغال سفارت آمریکا روزنامه های صبح تهران ۳۷ سال پس از اشغال سفارت آمریکا تجربه یک فرد فریب خورده از شرکت های هرمی جدید · جدید گهر تجربهیکفردفریبخوردهاز شرکت های هرمیشرکت بادرانشرکت هرمی بادرانکلاهبرداری شرکت بادرانتجربه فریب از شرکت های تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل

شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - شبکه خبری العالم fa.alalam.ir/news/1907070 5 ژانویه 2017 ... وزارت کار آمریکا قصد دارد گوگل را از همکاری‌های تجاری با دولت این کشور منع کند. شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1154341 5 ژانویه 2017 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری العالم؛ وزارت کار آمریکا قصد دارد با طرح شکایتی مانع ادامه همکاری‌های تجاری شرکت گوگل با ... شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - پـایگاه خبری فضای مجازی ... fimna.ir/شکایت-وزارت-کار-آمریکا-شرکت-گوگل/ 6 ژانویه 2017 ... به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ وزارت کار آمریکا قصد دارد با طرح شکایتی مانع ادامه همکاری‌های تجاری شرکت گوگل با دولت این ... شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../شکایت_وزارت_کار_آمریکا_از_شرکت_گوگل‎Cachedشکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل. دانلود شکایت کمپانی نوکیا از شرکت اپل · دانلود شکایت کمیسیون اقتصادی مجلس از وزارت اقتصاد و بانک مرکزی. شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - قطره www.ghatreh.com/news/.../شکایت-وزارت-کار-آمریکا-شرکت-گوگل 5 ژانویه 2017 ... وزارت کار آمریکا قصد دارد گوگل را از همکاری های تجاری با دولت این کشور منع کند. - به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزØ. دولت آمریکا به خاطر عدم اشتراک گذاری اطلاعات، از گوگل شکایت می کند khabarooz.com/post/117590 وزارت کار ایالات متحده آمریکا قصد دارد از شرکت گوگل به دلیل به اشتراک نگذاشتن اطلاعات و پرداختی کارمندان اش شکایت کند. وزارت خانه ادعا کرده که گوگل از گزارش ... گوگل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گوگل‎Cached Similarگوگل، به شرکت موتورولا به عنوان یک کسب و کار مجزا نگاه کرده و آن را به صورت .... در سال ۲۰۰۳ نیویورک تایمز از گوگل شکایت کرد و ادعا می‌کرد که ذخیره محتویات ..... گوگل، این کمپانی کماکان از قوانین وضع شده وزارت خزانه‌داری آمریکا در رابطه با این ... شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../شکایت-وزارت-کار-آمریکا-از-شرکت-گوگل 5 ژانویه 2017 ... به گزارش افکارنیوز، وزارت کار آمریکا قصد دارد با طرح شکایتی مانع ادامه همکاری‌های تجاری شرکت گوگل با دولت این کشور شود؛ مگر این که گوگل ... پازمگ | وزارت کار آمریکا از گوگل شکایت می کند - آخرین نقدهای بازی www.puzmag.ir/article/وزارت-کار-امریکا-از-گوگل-شکایت-می-کند 6 ژانویه 2017 ... وزارت کار ایالات متحده آمریکا از گوکل به دلیل امتناع این شرکت از انتشار اطلاعات کارمندان خود شکایت می کند. این ارگان مدعی است که گوکل از افشای ... شکایت وزارت کار آمریکا از شرکت گوگل-الف|ایران ان پی www.irannp.com/.../in_alef.irr5.lvdcb85baarhbfgp.uiur.htmlr6.l432014_ts1_شکایت-وزارت-کار-آمریکا-از-شرکت-گوگل_الف ... روزنامه آمریکایی: صنعت گردشگری آمریکا با زیان 18 میلیارد دلاری روبروست ... هیات وزارت کار ایران با وزیر مشاور در امور توسعه اداری لبنان دیدار کرد; » تاکید ...