مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگاهی که گزارش آلودگی هوا را می‌دهد

[ad_1]

دستگاه شخصی برای اندازه‌گیری میزان آلودگی هوا ساخته شده که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی آمریکا رونمایی شد.

به گزارش مهر، شرکت Plum Labs  فناوری پوشیدنی کوچکی همراه برنامه موبایل آن در نمایشگاه CES عرضه کرده است که می‌تواند کیفیت هوای تنفسی کاربر را بسنجد.

این دستگاه که Flow نام دارد داری یک دکه لمسی در قسمت جلو و ۱۲ چراغ رنگارنگ ال‌ای‌دی است که در یک چشم بهم زدن اطلاعات مربوط به وضعیت هوا و تاریخچه آن را برای شما فراهم می‌کند.

حسگرهای ۳۶۰ درجه این دستگاه هوا را دریافت می کنند و سپس ذرات موجود در آن مانند اکسیدهای نیتروژن، اوزن، ترکیبات طبیعی معمول، دما و میزان رطوبت آن را می سنجد.

این دستگاه به یک برنامه موبایل متصل می شود و گزارشی مفصل‌ را برای کاربر عرضه می‌کند.

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت • آلودگی هوا و کنترل …آلودگی هوا به سرطان ریه می‌انجامد یک بررسی بر روی ساکنان تکزاس آمریکا نشان می‌دهد آلودگی هوا و اثرات آن سایت بهداشت محیط ایرانآلودگی هوا و اثرات آن آلودگی هوا و اثرات آن مقدمه از زمان برپایی آتش، آلودگی هوا با فساد و آلودگی مواد غذایی سایت بهداشت محیط ایرانفساد و آلودگی مواد غذایی فساد و آلودگی مواد غذایی اگر چه مفهوم فساد به عنوان پیدایش کاروفناوری کَلالهکاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و معرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی …نانو تکنولوژی در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی معرفی رشته های دانشگاهی خیلی مهم است که شما چه نگاهی به این رشته دارید و چگونه این آمادگی را در خود ایجاد کرده پایگاه خبری بلدیه فردا اجرای نیم بند یک قانون برای کاهش آلودگی هوا؛ پلیس کنار کشید، متوقف شد، معاینه فنی انجمن تخصصی مکانیک مباحث عمومی مکانیکامروز می خوام در مورد رینگ و لاستیک که یکی از مهمترین قسمتهایی هست که با باورهای غلط اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت • آلودگی هوا و کنترل آن • موژ آلودگی هوا به سرطان ریه می‌انجامد یک بررسی بر روی ساکنان تکزاس آمریکا نشان می‌دهد که ذرات آلودگی هوا و اثرات آن سایت بهداشت محیط ایران اثرات آلودگی هوا مقدمه اثرات مضرّ آلودگی هوا بر سلامت انسان، حیوان و گیاهان و همچنین تخریب کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و فساد و آلودگی مواد غذایی سایت بهداشت محیط ایران فساد و آلودگی مواد غذایی فساد و آلودگی مواد غذایی اگر چه مفهوم فساد به عنوان پیدایش معرفی و بازار کار رشته نانوتکنولوژی گروه آموزشی دکتر نوری نانو تکنولوژی در دو دهه اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست انجمن تخصصی مکانیک مباحث عمومی مکانیک برای بهره گیری از همان دور موتورها در سرعتهای مختلف حرکت که اینجا منظور از سرعت چیزی است که پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای معرفی رشته های دانشگاهی خیلی مهم است که شما چه نگاهی به این رشته دارید و چگونه این آمادگی را در خود ایجاد کرده اید که پایگاه خبری بلدیه فردا اجرای نیم بند یک قانون برای کاهش آلودگی هوا؛ پلیس کنار کشید، متوقف شد، معاینه فنی دکوری است اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در واقع



لینک منبع :دستگاهی که گزارش آلودگی هوا را می‌دهد

دستگاهی که گزارش آلودگی هوا را می‌دهد | ITIRAN itiran.com/دستگاه-تشخیص-آلودگی-هوا‎Cached5 ژانویه 2017 ... شرکت Plum Labs فناوری پوشیدنی کوچکی همراه برنامه موبایل آن در نمایشگاه CES عرضه کرده است که می‌تواند کیفیت هوای تنفسی کاربر را بسنجد. دستگاهی که میزان آلودگی هوا را نشان می‌دهد | ITIRAN itiran.com/d/70502‎Cached12 فوریه 2016 ... محققان موفق به ساخت دستگاه هوشمند کوچک قابل حملی برای نشان دادن میزان آلودگی هوا و دی اکسید کربن شدند تا کاربر به راحتی هوای آلوده را تشخیص ... دستگاهی که با آلودگی هوا فروشش سر به فلک کشید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/488648/science/technology‎Similar15 دسامبر 2015 ... با افزایش آلودگی هوا به ویژه در فصل سرد سال بازار یک گجت به ویژه در چین بسیار داغ شده است. به گزارش یورونیوز،کاری که این دستگاه انجام می‌دهد ... دستگاه سنجش میزان آلودگی هوای کابل به‌زودی فعال می‌شود (قسمت اول) 8am.af/index.php?option=com_content&view...‎Cached3 ژانویه 2012 ... پرسش: در خبرها شنیده‌ایم که اداره محیط زیست، دستگاهی برای سنجش میزان آلودگی هوا خریداری کرده است. اگر ممکن است در این مورد توضیحاتی بدهید ... خیابانهای خاکی عامل عمده آلودگی شهر کابل - BBC Persian www.bbc.com/persian/afghanistan-39179219‎Cached7 مارس 2017 ... اداره محیط زیست افغانستان می‌گوید که حدود ۳۸ درصد از آلودگی شهر کابل به دلیل گرد و خاکی است که از جاده‌های این شهر به هوا پراکنده می‌شود. ... دستگاه‌هایی بود که میزان آلودگی را ثبت می‌کرد، ولی فن‌آوری لازم برای تحلیل میزان آلودگی در ... دستگاهی که با موبایل از آلودگی خبر می‌دهد | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/243756‎Cached25 دسامبر 2016 ... دستگاهی که با موبایل از آلودگی خبر می‌دهد ... به گزارش فرهنگ نیوز،بزرگترین چیزها همیشه از ساده‌ترین اتفاقات آغاز می‌شوند اتفاقاتی که اگر ... «وجود آلودگی‌ هوا تاثیرات مخرب کوتاه‌مدت و بلندمدت مختلفی بر سلامتی ما دارد؛ بعضی ... دستگاهی که با موبایل از آلودگی خبر می‌دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../دستگاهی-که-با-موبایل-از-آلودگی-خبر-می-دهد‎Cached25 دسامبر 2016 ... مجله مهر > گزارش ویژه ... «وجود آلودگی‌ هوا تاثیرات مخرب کوتاه‌مدت و بلندمدت مختلفی بر سلامتی ما دارد؛ بعضی مواقع ... مهم‌ترین وظیفه هواپا این است که در صورت احساس خطر در هوا به افراد هشدار می‌دهد که به عنوان مثال اگر در فضای خانه یا ... جام نیوز :: JamNews - دستگاهی که با آلودگی هوا فروشش سر به فلک ... www.jamnews.ir/detail/News/610354‎Cached18 دسامبر 2015 ... با افزایش آلودگی هوا به ویژه در فصل سرد سال بازار یک گجت به ویژه در چین بسیار داغ شده است. به گزارش یورونیوز،کاری که این دستگاه انجام می‌دهد ... دستگاهی که گزارش آلودگی هوا را می‌دهد - اخبارروز tasna.ir/1395/10/16/دستگاهی-که-گزارش-آلودگی-هوا-را-می‌دهد.html می‌دهد را هوا آلودگی گزارش که دستگاهی. ... دستگاه شخصی برای اندازه‌گیری میزان آلودگی هوا ساخته شده که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی آمریکا رونمایی شد. آلودگی هوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آلودگی_هوا‎Cached Similarسالیانه ۳ میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که ۹۰ درصد آنان در .... گزارش سال ۲۰۱۴ سازمان بهداشت جهانی حدود هفت میلیون نفر به علت آلودگی هوا در سال ...